Sinds 2 dagen loop ik ermee in mijn hoofd dat ik mijn miskraam van 21 juni j.l. graag wil laten vastleggen als een soort van herinnering. Voor mijn gevoel kan ik het dan een plekje geven. Via hier kreeg ik al een idee om een soort van armbandje te laten tatoeëren rondom de pols/arm met daaraan bedeltjes. 1 bedeltje als een sterretje of vlinder en daarbij is het wellicht ook leuk om de namen van mijn 2 zoontjes aan de armband te plaatsen Wie heeft ook een tatoeage en wil er dan een foto van plaatsen? Ik ben op zoek naar tips of ideeën.
Hoi Deesdees, We zitten jammer genoeg in hetzelfde schuitje. Ik denk er ook over na om een tatoo te plaatsen ter herinnering van ons 10 weken sterretje. Ben benieuwd naar de reacties van de vrouwen die dit reeds hebben gedaan. Hoe gaat het nu met je? Kan je het een plaatsje geven? Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe.
Is heel persoonlijk denk ik. Je kunt kiezen voor een tattoo die bij iedereen vraagtekens oproept waar het voor staat, of voor een tattoo waarvan enkel jij de betekenis weet en een ander daar ook geen vraagtekens bij zijn hebben. Heb zelf 1 tattoo, maar zou persoonlijk niet snel kiezen voor een tattoo voor 1 van mijn sterretjes (bbz en mk). Maar heb bij beide ook nooit een hartje zien kloppen, eerste was met 7 week en tweede met 6 week. Misschien dat dat ook verschil maakt. Vind het wel een bijzonder en mooi gebaar!
@daphne; Ik las inderdaad ook jou topic, wat vreselijk dat ook jij dit mee hebt moeten maken. Ik kan het dus nog niet een plekje geven, ben er aardig emotioneel onder. Hoe gaat het met jou? Jij ook heel veel sterkte! @Lieke84; Het is ook heel persoonlijk, maar ik weet dat ik niet de enige ben die met dit idee kom Daarom ben ik dus wel benieuwd waar een ander voor gekozen heeft.
Bekijk bijlage 335386 dit is mijn tattoo die ik heb laten zetten na mijn vmk 1 oktober 2010 toelichting: mijn ''beschermengel'' laat mijn vlindertje los naar de sterretjes in de hemel.. de 3 sterretjes staan voor 3 dierbare die overleden zijn.
ja hij is vrij groot ja maakt niet uit, niet iedereen heeft dezelfde smaak morgenavond komt tattoo nummer 5 de naam van mijn dochtertje in het thais. vind ook niet iedereen mooi..
ik heb een ketting met een boekje aan, en aan de achterkant de datum van mijn vmk en van mijn bbz zo draag ik ze altijd bij me... ben niet zo voor tatoe's...
Ik heb nog geen tatoetage maar wel er wel graag een. Ht liefst aan de binnenkant van mijn onderbeen ter hoogte van mijn enkel. En dan een open orchidee ( staat voor mijn oma) en dan 1 kleine dichte orchidee (mijn mk vorig jaar). Ik wil nog wachten met het zetten van tatoetage want we zijn nog bezig voor een kindje, en die wil ik ook er ook graag bij hebben. Jou idee klinkt erg mooi symbolisch. Heftig hoor meid, hoe gaat het nu met je? Dikke knuff
@El1983; waarom kies jij precies voor de plek thv de enkel? Orchidee is er mooi! Wij zijn nu ook nog niet klaar, maar ik kan en wil denk ik niet wachten...als de 3e ons gegund is dan is het er nog altijd bij te zetten. Het is inderdaad vrij heftig, had niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben. Verder gaat het redelijk met me, met ups and downs
Hoi, Ik heb zelf na mijn 3e ma een vlinder laten zetten. Ik wilde al heel lang een tatoeage op mijn voet of enkel maar wist nooit wat. na mijn 1e ma wist ik dat het vlinder zou worden, na een jaar nadenken heb ik hem laten zetten. Zal vanavond even kijken of ik een foto kan plaatsen. @ Darkangel: Wat een mooie tatoeage! Hij is ook echt mooi gezet
@ DeesDees, ja de vlinder zit op mijn voet. Vond dat zelf een erg mooie plek omdat je hem ook heel makkelijk kan verbergen. Kan met mijn werk soms erg handig zijn.
Nee eigenlijk niet, maar ik moet dit voor mijn gevoel ergens vastleggen. Een sierraad lijkt mij niks, ik draag amper sierraden..alleen mijn trouwring. Daarom leek het mij mooi om het klein te tatoeëren, ergens op mijn pols/arm.