Vandaag was ik in gesprek met iemand en die vertelde dat moedervlekken aan de handpalmen en voetzolen een hoger risico hebben om kwaadaardig te worden. Onze 7 jarige dochter heeft een moedervlek onder de bal van haar voet en dus staat daar behoorlijke druk op. Ik ben niet direct ongerust maar het zet wel aan het denken.Zijn hier mensen die zelf misschien zo'n moedervlek hebben of iemand kennen en of daar iets mee is gedaan? Gr Ingrid.
Nog nooit van gehoord. Ik heb 2 moedervlekken aan de binnenkant van m'n handen. Ben wel benieuwd nu...
Hier een moedervlek onder mijn 'ringteen' en aan de binnenkant van mijn hand. Niets aan de hand. Gewoon af en toe nakijken maar dat hoort ook zo met moedervlekken.
Nog nooit van gehoord en heb er eentje onder mijn voet. Wel mijn jongste zoontje moet 1x per jaar gecontroleerd worden maar heeft er eentje op zijn pols. Hij heeft grote kans op huidkanker of hersentumor.
Ik heb het ook wel eens gehoord maar waar?? Heb er toen vel 1 weg laten halen onder mijn voet omdat deze telkens letsel had
Ik heb er ook 1 op mn voetzool. Zit echt onder mn vel ipv erop. Geen last van hoor. Wist ook niet dat dit kwaadaardig kon zijn... iew!
Onder iedere voet 3, zitten er al jaren. Nog nooit last gehad. Ik denk dat dit niet heel anders is dan andere moedervlekken, zijn alleen iets zeldzamer.
Hij is geboren met een grote moedervlek daar. Vandaar dat hij grotere kans heeft tov ons. En er zijn nog bepaalde dingen bijgekomen waardoor de kans bij hem nog groter is.