Ik ga nu naar AH om wat shakes in te slaan, ik ga het morgen proberen .. Wat kan ik het beste doen 3x per dag shakes ? of 2x per dag shake en een avond maaltijd .. er moeten hier heel wat kilo's af
Chantal, ik zou gaan voor de twee shakes en 1 maaltijd, en deze wel al aanpassen aan de toekomst (dus hoe je het later wil doen). Ik ben bang dat als je alleen shakes doet dat het dan nog zwaarder is, en als je stopt kom je heel snel aan. En met avond maal erbij zit je nog niet zo heel veel calo's... En let op de smaakjes, ik vind de pudding met veel water als shakes echt smakelijker dan de shakes zelf. De pudding met normaal water vind ik vies. De caramel pudding is qua smaak echt lekker. De chocolade shake vond ik vies. En de muesli vond ik gewoon RANZIG! Ik ben nu 3 weken en 3 dagen bezig, en hou het zo vol. En "smokkel" af en toe met een soepstengel of zoute stokjes. En toch ben ik echt goed afgevallen, wil natuurlijk wel snel, maar liever dat het er ook af blijft.
Hoi, Ik wil ook graag wat kilo's kwijt, ongeveer 10. Even een vraagje over Modifast: - Kies jezelf wat je wil eten? Ik zag dat er verschillende dingen waren zoals: muesli, pudding, shakes, bouillon etc. Maakt het uit wat je kiest? - Moet je drie keer per dag dan zo'n maaltijdvervanger eten of moet je ook tussendoortjes eten van modifast. Benieuwd naar de antwoorden, ben namelijk niet helemaal op de hoogte hoe dit werkt.
Hallo Meiden, Even een hart onder de riem met een succes-verhaal Ik ben 10 jaar geleden toen ik net op kamers woonde begonnen met modifast. Ik woog 100 kilo en was het helemaal zat. Ik ben toen eind oktober begonnen en in januari was ik 63 kilo. Voor mij ideaal omdat je door het snelle afvallen goed gemotiveerd blijft! Ik heb daarna contact opgenomen met een dietiste om weer een normaal eetpatroon op te pakken. Het resultaat is dat mijn maag goed gekrompen was en ik echt anders gewend was geraakt te eten. Ik ben dus al 10 jaar prima op gewicht gebleven. Tuurlijk schommel ik af en toe, maar nooit meer boven de 68 gekomen. Toen ik nu zwanger raakt was ik 66! Ik wens jullie dus heel veel succes en het gaat jullie zeker lukken. Probeer als het lukt er wel bij te sporten, zodat je spier inderdaad niet 'weggevreten' worden. Wandelen is ook al heel goed om erbij te doen! Toi, toi, toi, Snoozie
Kilo of 30 meer is altijd mooi maar dit is mijn streven .. Ik weeg nu 123 kilo .. En heb al alles geprobeerd maar ga nu dit maar proberen .. Het beste werkt bij mij het afvallen via accupunctuur maar het adresje waar ik dit laat doen zit in Dordrecht en om nou iedere keer van Hellevoet naar Dordt te moeten heb ik geen zin in .. En hier in de buurt zit geen adresje waarbij ik terecht kan waarbij het ook nog eens vergoed word door de verzekering .. Maar goed heb net mijn eerste shake genomen ( ze hadden niets anders gisteren bij de AH ) ik had de chocolade versie en vond hem niet vies ofzo maar lekker is anders Heb ook de koffie versie maar mee genomen .. Ben benieuwd.
Heey meiden. Ik zit jullie topic te lezen en bij mij mogen er ook wel zeker een kilo of 30 vanaf, wil graag weer 70 kilo wegen maar ja zit nu op 108. Maar is het echt een beetje vol te houden? Het lijkt mij wel wat om 2 shakes en 1 gewone maaltijd te nemen ( ik heb namelijk altijd gezegd dat ik nooit bezuinig op mijn warmeten ) Is het een beetje te betalen? Iedereen die er mee is begonnen, heel erg veel succes en ik hoop dat jullie veel af zullen vallen
Ik betaalde gisteren 2 euro per shake, en zo'n dag pakket kostte bijna 8 euro ... Ik ga denk ik voor de 2 shakes en een maaltijd maar dan niet een maaltijd ala groente aardappels en vlees maar meer een kop bouillon of twee crackers oid ... Ik wens ook iedereen veel succes .. Heb net weer ff twee volle glazen water weg gewerkt
Bedankt voor de info. Ik ga zo eens even kijken bij de winkel, ben wel heel erg nieuwsgierig en er mogen wel heel wat kilo's af..
hihihihi, echt heel goed smaken... nee maar is te doen. Ik betaal (Kruidvat) bijna 18 euro voor 9 maaltijden. in mijn geval 36 euro per 9 dagen.
Ik had het gezien bij de kruidvat ja, ik heb nu zo een pakje met 3 verschillende smaken shakes, ben echt heel erg benieuwd. Vanavond nog ff lekker een pizza naar binnen zitten werken en morgen ga ik ervoor..
het nadeel van die shakes vind ik wel dat als je sávonds een boertje laat dat dan alles weer omhoog komt .. hebben jullie daar ook last van ?
Nee daar heb ik gelukkig geen last van... Overigens had ik dat wel van die vieze muesli. En ik eet 's avonds een maaltijd en geen shake.
Nou ben begonnen. Heb vanmorgen een aardbeien shake gehad maar die heb ik echt met pijn en moeite weg gekregen en zit nu aan pudding caramel, die is wel erg lekker Moet vanmiddag op verjaardag dus hopelijk kan ik van alle lekkere hapjes afblijven, ben benieuwd..
Pfff heb het net aan weg gekregen, niet omdat het niet lekker is maar ik raak er zo vol van. Vanmorgen met die shake ook al, heb gewoon de laatste 2 cm toen in mijn beker laten zitten.. Nu wel mijn hele pudding op.. Hebben jullie last van honger gevoel? Ik ben daar vanmiddag namelijk erg bang voor want snaai altijd aan het eind van de middag of savonds..
Echt honger heb ik niet. Soms wel trek! En ik vind de pudding beter als de shakes, maar wel met extra water waardoor je bijna een echte milkshake hebt hihihi. En ook lekker! Een paar ijsblokjes erin!
Honger heb ik niet echt maar lekkere trek wel mar denk dat je dat bij ieder dieet wel zal houden ... Ik doe nu alleen in de ochtend en de middag een shake en in de avond gewoon maaltijd .. Vanavond eet ik tonijn salade zonder mayo ed ...