De Rijswijkse Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 894hi, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

ik kon niet zo snel een clubje vinden voor de rijswijkse mama's
    vandaar deze....

ik ben dus een jonge rijswijkse mama ( net 21)
    ik woon hier nu iets langer dan een jaar...
    en ben mama van een heerlijke dochter rosa-lynn van bijna 7 maandjes alweer...

o wat gaat dat snel.. sinds gister heeft mama haar eerste doorkomende tandje al "gespot" haha zo blij :D

hoop dat er nog meer rijswijkse mama's zijn en omgeving natuurlijk... en we lekker gezellig kunnen kletsen

doei doei

2. luuus

luuus Niet meer actief

hey wat leuk zeg een rijswijkse mama club:D

ik woon in den haag net 1 straat buiten rijswijk haha dus ik tel ook wel een klein beetje mee toch..;):D:D
    ik woon hier nu zo'n 3,5 jaar daarvoor heb ik altijd in delft gewoond. waar kom jij vandaan?

ook een jonge mama van 22 ons dochtertje is in dec 2 geworden.

mooie naam heeft je dochtertje zeg heel apart hoor je niet vaak i love it:D!!!! super zeg het 1ste tandje haha het gaat zeker hard hooor voor je het weet rent ze de woonkamer door haha ;)

nou ik hoop op meer gezelligheid in dit topic:D

3. 894hi

894hi Niet meer actief

ik zelf kom uit zaandam ... jaren gewoond :D

daarna zijn we verhuist naar zoetermeer 2x ergens anders.. en nu woon ik eindelijk samen met mn mannetje ... die had al een huisje in rijswijk dus dan was de keuze snel gemaakt haha

ons meisje is in delft geboren :D

ik vind het echt heerlijk ... jong zijn en mama... en dan ook nog huismama MAAR ik zou graag weer even een paar dagen wat anders willen haha

maar durf niet zo goed te gaan werken ofzo vanwege de borstvoeding die ik geef :)

heb geluk gehad dat mn man vanaf rosa-lynn dr geboorte in de ziektewet zit en thuis zit zo kan hij wel mooi van zn dochtertje genieten ....

zo wat was dat wennen zeg... normaal zagen we elkaar alleen maar even lopen afentoe op het werk... en dan zit hij nu opeens 24u per dag op je nek :p begind nu eindelijk een beetje te wennen

gefeliciteerd nog met je dochterje alweer 2 jaar ... leuke verjaardag gehad? lekker met taart gesmeert?:p

4. weeble

weeble Lid

6 feb 2010
    32
    0
    0
    Rijswijk
    Wat leuk deze topic!

Ik ben 16 december moeder geworden van een klein mannetje genaamd Jess, en ben zelf bijna 21.

Ik woon sinds januari in Rijswijk samen met mijn vriend (en mannetje natuurlijk!) en vind het hier geweldig!

Zelf heb ik in Zeeland, Brabant en de laatste 2 jaar in Utrecht gewoond, dus dit is wel een hele verandering (vind ik dan).
    Ik vind het hier echt lkkr om te wonen niet te druk maar ook niet een verveling.

Het is idd heerlijk om een jonge moeder te zijn sylvia, en het is idd een mooie naam! (Ik heet Lynne:p) Ik vind dubbele namen altijd heel erg mooi! (en dan toch zelf voor een korte naamgekozen haha)

En idd hopen op wat gezelligheid!

5. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Leuk topic!! :D Ik kom ook uit Rijswijk, ik ben er nog net niet geboren (aangezien Rijswijk geen ziekenhuis heeft en mijn moeder in een ziekenhuis moest bevallen). Maar ben er dus wel opgegroeid.

Heb zelf 2 kinderen en ben op mijn 20e moeder geworden. :) Heerlijk om zo jong moeder te zijn. Ik ben nu overigens 29 jaar.

Rijswijk is inderdaad een mooie tussenweg, het is geen dorp, maar ook geen drukke stad. Vermaak me prima hier!!

6. 894hi

894hi Niet meer actief

heerlijk nog meer jonge rijswijkse mama's :D

ik vind het eigelijk wel best zo in rijswijk...
    heb eigelijk alles hier wel om me heen :D mis alleen de kinderboederij ofzo op loopafstand hahaha...

mijn "uitje" is vaak de boogaard en dat begint steeds minder leuk te worden haha

woon hier lekker rustig en kan toch snel de drukte opzoeken als ik wil nou wat wil je nogmeer...

@ weeble : ik wou de naam Lynn hebben maar er worden tegewoordig steeds meer Lynn's geboren vandaar een dubbele naam.... dus echt 1000e namen voor de naam lynn gezet... en uit eindelijk toch op rosa uit gekomen... rosa is ook de naam van mijn man zijn moeder.. dus dat was ook wel mooi... en er waren toen maar 3 rosa-lynn's te vinden op hyves.. dus dat viel ook nog wel mee

maar moeilijk hoor namen verzinnen haha

7. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Rosa-Lynn is inderdaad een erg mooie naam. ;) En ik kan me voorstellen, wat je bedoeld betreft de uitstapjes in Rijswijk. Maar je bent iig zo in Den Haag eo, dat je daar ook naar uit kan wijken.

Jullie nog drukke plannen deze week??

8. 894hi

894hi Niet meer actief

de boogaard is mijn uitje einde van de straat :p

en anders word het zoetermeer .. gewoon naar oma toe :p

mn man wil liever niet dat ik naar den haag ga en helemaal niet met die kleine meid ...

allemaal een leuk weekend gehad?

wij zijn zaterdag mn verjaardag nog een beetje wezen vieren,,,

heb 21 dozen negerzoenen gekregen! dus we hebben een negerzoenen gevecht gehouden haha

was wel een plakzooi daarna hoor :p

en zondag zijn we een dagje naar zaandam geweest... op een verjaardag en even bij een kennis op bezoek,.. gezellig hoor :D

verder gaan we deze week niks boeiends meer doen...

had een boekje baby yoga van de bieb hier geleend.. maar rosa-lynn vind he geweldig om te doen had ik niet verwacht zulke rare "standjes" :p

9. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ik woon ook vlak bij de boog. :D En tja, wij rijden ook meestal naar Den Haag/Delft enz. om wat leuks te doen. Mijn oudste is helemaal gek op skaten, dus tegenwoordig zijn we ook regelmatig op de skate baan in Delft en Wateringen te vinden.

Oeh negerzoenen zijn zooo lekker, zonde om er mee te gooien hoor!! :p Haha maar leuk is het wel!! Die foto ook van je Syl, geweldig!!! En nog gefeliciteerd!! Wanneer was je ECHT jarig?

Dit weekeind even lekker rustig aan gedaan, hadden t vorige week nogal druk, dus dan is een rustig weekeind wel even zo lekker.

Vandaag rijles gehad met die gladheid.. Echt, het mag nu wel eens over zijn met die sneeuw. Ben 4 januari begonnen met lessen, maar heb de helft al in de sneeuw en/of gladheid moeten rijden.

Ik ben nu gewoon High School Musical liedjes aan t luisteren. ;) Hahaha!!

xxx

10. 894hi

894hi Niet meer actief

ik skate vroeger ook veel maar durf het nu echt niet meer hoor haha
    hoe oud zijn jou kids?

ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden en dat gaat zo snel allemaal!

en die ene doos negerzoenen missen we echt niet hoor.. haha
    helaas zijn die dingen niet zo heel lang houdbaar:p

ik was 3 februari jarig en 21 jaar geworden..
    de negerzoenen kreeg ik omdat we me zusje voor dr verjaardag 18 dozen gegeven hadden dus kon het ook wel terug verwachten... en vroeger kreeg ze bij iedere verjaardag een negerzoen op haar neus.. en nu nogsteeds zodra er negerzoenen in de buurt zijn dan word er gegooid hoor :p

hoe gaat het met de rijles? vooral met die sneeuw dat lijkt me echt dood eng... zelf heb ik geen rijbewijs ... ik heb het niet zo op auto rijden ...

High School Musical ... heb ook ergens de cd maar vind m niet zo boeiend:p hier luisteren we vaak meer tarzan enzo haha

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha de kids willen dat ik ook een keer mee ga doen.. Heb wel ergens nog rolschaatsen liggen, dat vind ik dan weer wat minder eng!!

Ik heb een zoon van 9 jaar oud en een dochter van 8. 7 maandjes nog maar die van jouw!! Wat lief! :D

Hihi dan moet je die negerzoenen maar snel opeten. :p En inderdaad, met 21 dozen kan je er wel 1 missen.

De rijles is goed gegaan.. Heb geen deuken in de auto gemaakt in ieder geval. Haha. Ik heb/had het ook niet zo met auto rijden. Vind het ov en de fiets prima, maar ik heb een heel lief vriendje, die mee heeft gedaan met een actie (onder mijn naam) en heeft dus een rijopleiding voor mij gewonnen. En tja, dan is weggooien zo zonde. Heb 30 januari mijn theorie al gehaald. Ik ga zowiezo uiterlijk in het voorjaar afrijden, althans.. Dat is de planning! Haha.

Morgen heeft mijn dochter dr 1e paardrijles bij een nieuwe manege. Ze rijdt al ruim een jaar paard, maar ze wou heel graag op die manege. Daar had ik haar toen ook ingeschreven, maar daar stond zo'n lange wachttijd dat ze tot dusver op een andere manege heeft gereden, tot er hier plek vrij kwam. Het is nog een proefles, dus ik ben benieuwd.

Vandaag hadden de kids een carnavals disco op school, ze zijn nu beide op de bank in slaap gevallen! :p

12. 894hi

894hi Niet meer actief

en hoe ging het paardrijden?
    ik vind paarden maar niks... ik heb jaren op de kinderboerderij in zoetermeer gewerkt en daar waren alle dames gek van paarden... nou geef mij maar een koe :p net zo leuk haha

en tja die negerzoenen die heb ik geschonken aan de mannen die op donderdag avond hier komen pokeren als hobby...
    maar die zagen al die negerzoenen ook niet zo zitten haha

wel mooi hoor je rijlessen gewonnen! scheeld zo weer een paar 100 euro!!

ik had een heftruck certificaat :p (is inmiddels al verlopen) maar dat vond ik leuk zat :p

heb nooit behoefde gehad aan een scooter of auto.. niemand bij ons thuis .
    en tja nu ik aan de eind van de straat alle winkels heb en de trein bussen en trams.. en mn man heeft een auto vind k het helemaal niet meer nodig

en heeft mama nog hippe carnevals kleding geknutseld of niet ? haha

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mag je ook aansluiten als de baby nog in mijn buik zit?
    hihi

Ik heb jarenlang in Rijswijk gewerkt en was bijna dagelijks te vinden in de Boogaard, woon nu nog steeds aardig in de buurt, maar dan net over de grens in Den Haag. :)

14. 894hi

894hi Niet meer actief

Tuurlijk mag je er ook bij !!
    9 weken en 2 dagen zwanger gefeliciteerd nog!
    erg veel last van de "kwaaltjes"?

ik was de eerste 3 maanden echt doodziek... iedere ochtend kotsmisselijk! en na 3 maanden hup alles weg....

nouwja op 1 dag na.. ik was aan het werk bij de bart smid .. opeens zag ik alles om me heen wazig worden en ben ik naar de kantiene gegaan.. ff zitten ging het wel weer..
    weer naar benede weer zag k alles vliegen...
    en alles wazig ik kon niet eens de kassabon meer lezen...
    dus ben toen maar naar huis gegaan.. 2 min lopen .. en ik die 2 min ga k dus over mn nek opeens.. :| midden op straat .. schaamde me kapot! ben heel snel doorgelopen naar huis alles in de was gemikt .. de verloskundige gebeld .. moest maar een paracetamol nemen om de koorts te verlagen zo dat mn meisje het niet TE warm zou krijgen in mn buik..

nou die dag vergeet ik echt NOOIT meer ... wat schaamde ik me!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi, thanks, jak zeg, heb niet zo erg last van kotsen, zolang ik me koest hou, netjes kleine beetjes eet, en mijn collega's geen rare dingen bestellen met de lunch.
    Als ze surinaams ofzo bestellen, dan blijft die lucht zo in mijn neus hangen, dat ik er echt onwijs misselijk van word.
    Verder wel supermoeeeee!!!!

Heb donderdag weer een echo, dus kan dan nog teruggezet worden, aangezien de kleine de vorige keer nog te klein was voor die termijn en te klein was om opgemeten te worden.

Maar jij werkt dus bij de bart smit, ff denken of ik daar een zwangere ooit heb gezien achter de kassa hihi
    werkte vlakbij de boogaard, in een van de kantoren daar :D

16. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Paardrijden ging wel goed, maar ik vind zelf (en de manege kon t niet ontkennen) dat ze nog qua lengte te klein is voor die grote paarden (tussen de 1.60 en 1.82 schofthoogte). Ze hebben nl. maar 2 grote pony's staan waar ze op zou kunnen en 1 daarvan is niet volledig inzetbaar voor de les. Het wordt dus moeilijk om dr op een passend paard te plaatsen en ik ben bang, dat als ze van zo'n groot paard valt (doordat ze erg hard zou vallen) het te gevaarlijk is en dat het paardrijden misschien wel voor dr gevoel verpest wordt. Wil dus even nog wachten bij deze manege tot ze wat groter en sterker is.

Haha ja, het is een opleiding twv. ongeveer 2.000 euro, dus dat is lekker meegenomen. Heb nu alles wel geleerd en werk alleen nog wat aan de "schoonheidsfoutjes". Daarna een proefexamen en als dat goed gaat, het echte examen aanvragen. Ik heb wel dezelfde instelling als jouw hoor Syl, voor mij hoeft het ook niet zo nodig, maar goed je gooit het niet zomaar weg als je t wint. :p Bromfietscertificaat heb ik wel, maar rij geen brommer.. Ik heb ook zo mijn privé taxi (manlief). De rest is vanaf omgeving Rijswijk alles goed te doen met de fiets en OV.

Nee, ik heb niet geknutseld, genaaid enz. voor de carnavals outfits. Ben op dat gebied niet zo crea. :p Mijn zoon wou niet verkleed, want daar is ie toch al te oud voor!! ;) Haha.

@ Blackeyed: Welkom!! En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat spannend dat je de echo krijgt. Hopen dat ze nu wel kunnen zien hoe ver je precies bent!! :D

17. 894hi

894hi Niet meer actief

Blackeyed spannent hoor donderdag de echo! laat je ons weten hoe het gegaan is?

en tja bij de bart smit heb ik een half jaar gewerkt en wou geen verlengt conract ik wou huismama worden. en fulltime borstvoeding geven ...
    toen ik daar werkte was er ook een ander meisje zwanger was wel leuk hoor.. en allebij een dochterje haha

maar nu langzaam wil ik eigelijk toch wel weer gaan werken hoor ... waarschijnlijk weer bij drievliet.. 2 dagen per week ofzo daar werk ik normaal in de seizoenen erg leuk moet ik zeggen

ga je ook naar de 9 maanden beurs?

Missy29 jammer hoor .. gaat ze nu weer terug naar die andere manege? het lijkt mij al harstikke eng op een paard .. mar het schijnt helemaal geweldig te zijn..

we zijn vandaag naar het CB geweest... alles gaat nogsteeds prima:D ze is al 7300gr. prima dus...

en haar 2e tandje komt ook al een beetje door :D o zo trots :D haha
    zo schattig zo een klein mensje met 2 voortandjes

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Paardrijden niets voor mij, ben er vroeger wel eens vanaf gevallen.

Tuurlijk laat ik het weten hoe het donderdag was!
    En we gaan ook naar de 9 maanden, voor het eerst legaal, soort van, aangezien we nog niet voorbij de 13 weken zijn haha. Zullen waarschijnlijk ook bekenden tegen komen, maar ja, jammer dan, mijn familie weet het al hihih.

Sylvia, nu al 2 voortandjes, en dan nog bv geven, staan er al tandafdrukken in je boobies? hihi

19. 894hi

894hi Niet meer actief

hou op!!
    iedere dag zet mevrouw haar kaken even heel snel en stevig op elkaar!! nou daar word je niet vrolijk van :p

wij gaan ook naar de 9 maanden beurs nouwja ik en mn zusje en de kleine gaat mee... al had ik dat liever niet gehad.. maarja..
    heeft papa ook weer even rust en mama moet toch de voedingen doen dus tja...

ben vorig jaar ook geweest ...en zag al die mamas met hun kleine kindjes in de wagen stressen ... zoveel mensen op elkaar die tegen je aan duwen.,.. heb dr nu al zin in AHUM :p
    denk dat ik de kleine maar in de draagdoek doe en mn zusje achter de wagen met tassen zet :p

waneer ga jij heen ?
    moeilijk he om niet tegen andere te zeggen dat je zwanger ben of heb je dat niet ?

ik heb mn moeder die zelfde nacht nog opgebeld :$ en mn man zn moeder ook meteen...
    mn moeder is ook me geweest naar de 20 weken echo... ze was ook bij de bevalling.. nog maar net optijd ... en die is helemaal verliefd op Rosa-Lynn :D

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij gaan vrijdag beetje einde van de dag

probeer het zoveel mogelijk voor me te houden
    op werk weten een paar het, maar misschien dat ik het na donderdag wel op werk vertel, dan heb ik 2 goede echo's gehad
    houden ze hopelijk meer rekening met me dan nu, nu leggen ze nog vanalles bij me in de buurt met sterke geuren, bleeeeeeeeeeeghhh hihi

onze ouders hebben we het pas verteld na de eerste echo, dat was rond de 6,5 wk, omdat ik hiervoor een mk heb gehad, wilden we nu toch wat meer zekerheid

hihi, toch knap van je hoor dat je toch stug doorgaat met bv
    ik ben er nog niet over uit
    voor mijn mk wilde ik fv geven, toen na mijn mk bv, nu twijfel ik nog, maar heb nog een tijdje om er over na te denken :D

Deel Deze Pagina