Wie heeft er ervaring met het Modifast dieet? Of wie gaat ermee van start? Ik zit ook op het topic van cambridge dieet , maar ben er nog niet aan toe gekomen naar de consulente te gaan. En ben dus maar van start gegaan met Modifast! Moet eerlijk zeggen dat het me super bevalt! Nooit gedacht dat ik het vol ging houden....Nou ja tot nu toe dan. Ik hoorde over het dieet van een kennis. Deze man heeft suikerziekte en is hartpatient. En was dus ook TE zwaar, de huisarts rade aan om een maand te gaan modifasten... Hij doet dit dus eigenlijk ieder half jaar een maand. En het bevalt hem prima Nog meer mensen??? Hoef geen reactie over hoe ongezond een crashdieet is! Want daar ben ik zelf wel mee op de hoogte! EN hoe ik leefde was nog altijd ongezonder dan dit! EN aan het jojoen was ik toch al!
Wie nog meer.. IK! Ik ben op 5 januari begonnen. Moet wel zeggen dat ik eigenlijk maar 2 shakes/pudding (maak shakes van de pudding dat is smakelijker) neem op 1 dag. De muesli is echt niet te vreten! Maar verder vind ik het ook best makkelijk te doen. Heb gisteren zware dag gehad en zelfs beetje chips gegeten, maar had dit wel al ingecalculeerd en erg genoten van elke hap. Afvallen, het gaat redelijk. Dinsdag is mijn weegdag Ik woog 87,6 en wil naar 65 en zat vanochtend op 84,2 (en ik hou vocht vast merk ik aan mijn trouwring).
Hee! Wat goed van je zeg! Tsja het is soms TE moeilijk om alles maar te weerstaan! Helemaal als je al een tijdje bezig bent! Ik neem alleen de shakes op een dag! Dus 3 x een shake... Heb nou de vanille maar die is niet lekker. De aardbei vind ik heerlijk! Ik ben dinsdag gestart dus precies een week later als jij./ Was 90.0 En was vanmorgen 86,5.... Tsja kon het niet laten! Ik moest en zou op de weegschaal. Was erg blij met het resultaat. Maar pittig hoor En ik wil dus ook naar de 65! Dus we kunnen elkaar leuk gaan motiveren! .... Hoe lang ben je?
Je neemt trouwens maar 2 x wat op een dag?Neem je dan savonds gewoon je warme maaltijd? Dan gaat het wel super met je afvallen! Of heb ik het verkeerd begrepen
Je gaat dus even harder als ik hahaha, maar komt denk ik omdat ik altijd al heel veel drink en daardoor geen extra kilo's verlies. En ik eet er dus een beetje bij. Ik ben 1,66
OKe! Ja je eet erbij dus gaat het veel langzamer! Maar het is wel verstandiger wat je doet! Ik vind het goed van je dat je dat zo vol houd! Ik kan dat niet,al zo vaak geprobeerd. Het is echt of het een of het ander... Maar ik hoop dat we het beide wat volhouden. Vind je het op het moment nog wat goed vol t houden?
Ik kan het juist zo goed volhouden omdat niet alles verboden is. En ik ben dus eigenlijk al bezig met het programma vanaf week 3. En aangezien ik nog steeds hiermee onder de 1000 calo's blijf... Wel heb ik hierdoor nog ontlastig, ook wel prettig hoor. Had al gelezen dat dat door Modifast weg kan blijven. Moet er niet aan denken! En de eerste week heb ik echt zitten kokhalzen bij een aantal maaltijden.. nou dat had ik niet lang volgehouden. Ik vind de vanille pudding met kaneel erbij lekker, en ga dat ook met de shakes doen (neem shakes mee naar mijn werk). En caramel pudding is ook goed te doen (maar wel met extra water). Heb op het punt gestaan om te stoppen maar op deze manier kan ik het volhouden, dan maar iets minder snel, maar als het er maar afgaat de volgende uitdaging zal zijn dat we op het gewicht moeten blijven. Dat wordt nog wat.
Ik vind dat echt zoo knap dat je dat kunt hoor! Ik heb het dus al een aantal keren geprobeerd, om dan savonds gewoon mee te eten! Maar 1 bord worden dan 2! En dan ga ik savonds weer vreten...Zo fout! Tsja het op gewicht blijven is een kunst op zich! Een hele moeilijke! Maar eerst de kilo's er maar eens af! 3 febr ben ik jarig en ik heb gezegd datik dan lekker ga eten! Soms moet je jezelf even trakteren hoor.....
Aangezien het weer dinsdag is, weer een update Ben nu 4 kilo kwijt in 2 weken, dat is best wel netjes dacht ik zo Is wel meer als normaal zou zijn bij een "niet crash dieeet" maar niet te extreem. Dit houdt de moed erin! In een week 1 kilo, dat is echt netjes! Ben er blij mee
Super zeg!! dat is zeker netjes! Ik ben 4 kilo kwijt in 1 week. Alleen is het de laatste dagen een rommeltje bij mij. Mijn moeder eergister jarig, dus geen shake gehad savonds maar taart en gezonde hapjes...Tsja zo fout ik weet het! Gisteravond bij een vriendin geweest....Dus je weet hoe dat gaat... Ik ben vandaag weer volop bezig!
als je onder de 1000 kcal gaat eten dan gaat je lichaam in spaarstand en ga je juist vet opslaan... Niet doen dus! Ik gebruikte het wel ter ondersteuning van het sporten. Dan wel een lunch shake als tussendoortje, om juist aan mn kcal te komen hahaha!
@guppie: tsja dat word altijd wel gezegd... Maar heb voor mijn zwangerschap ook wel een tijd beneden de 1000kcal per dag geleeft. En heb dat gewicht echt heeeel lang vol gehouden..TOtdat ik zwanger raakte. Er zal wel wat van waar zijn..Maar ach mijn lichaam is toch al een jojo dus maakt voor mij niet meer uit. En dan maar in spaarstand..Afvallen doe ik en dus gaat er toch echt vet weg!
je zegt afvallen doe ik en dus gaat er toch echt vet weg.... dit is niet helemaal waar! Je zal ongetwijfeld ook vet kwijtraken, maar pas op dat je niet ook spierweefsel kwijt raakt! Dit kan nl ook als je onvoldoende voedingsstoffen binnenkrijgt! Overigens ben ik niet zo van de shakes, maar doe sonja bakker! werkt voor mij als een tierelier!
Ik vind het echt knap dat jullie Modifast volhouden, ik ben pas geleden begonnen, had veel ingeslagen, het sochtends een shake genomen, smiddags een pudding met pijn en moeite, en savonds kreeg ik het echt niet meer weg, toen ben ik gestopt en heb ik alles verkocht. Ik vind het echt knap, hoop dat jullie het volhouden, maar ik vond het zooooo smerig!!!
Hier nog iemand die aan de modifast is begonnen! ben afgelopen zaterdag begonnen maar dan 1 shake per dag, in plaats van avondeten. Dit is de 3e dag dat ik 3x per dag een shake neem Nemen jullie alleen 3x die shake/ pudding of neem je er bijvoorbeeld ook bouillon bij? en ik vroeg me af, hebben jullie ook zulke vreselijke rommelige darmen? Ik ben nu 70 kilo en wil naar de 60 toe (ben maar 1.60m) Heb nu ook de pudding vanille gekocht, hoop dat die lekker is.
begin juni kom ik me melden hier.....het eerste wat ik ga doen ls ik bevallen ben is sushi eten en het tweede is beginnen met modifast en al die verschrikkelijke overtollige kilo's eraf trainen en ''eten''
@kletskous: nee dan is modifast niet echt verstandig he! De ene moet ze eraf en de andere eraan.Waarom niet allemaal een gewoon postuur?Wel zo eerlijk toch haha @marjolinos: Je raakt zeker vet kwijt, als ik straks 10 kilo ben afgevallen dan is dat zeker ook vet hoor! Zou niet weten wat anders. Dat van de spiermassa dat geloof ik idd ook wel! Helemaal omdat ik op het moment ook nite echt sport! Zal dat idd snel verdwijnen.... Maar ja soms moet je tussen 2 kwaden kiezen.... En Sonja Bakker houd ik niet vol, en gaat me te langzaam. @happygirl: kan ik heel goed begrijpen haha! Ik heb het ook alweer zo vaak geprobeerd, nou ja eerst met weight care dan! Was dan maar 1 dag fanatiek en daarna kon ik het niet meer zien Heb van iemand advies gekregen om gewoon alleen de shakes te nemen. en vreemd genoeg houd ik dat wel vol! tot nu toe dan... @leeuw: ja best wel rommelige darmen, beetje genant maar moet ook best wel veel winden laten. En de ontlasting is nou ook weer niet geweldig te noemen.. Maar ik neem echt alleen de shakes! De aardbei is echt het lekkerste! Heb nou vanille maar vind ik niet echt bijzonder... Toppie dat je bent gestart!!Die 10 kilo moet zeker lukken! En als het je te zwaar word gewoon 1 vervangen voor een maaltijd! Dan krijg je die 10 er wel af hoor! @aura: ohhh nog een spannende tijd voor jou!!Houd je er wel rekening mee dat je dit soort dieeten pas 3 maanden na je bevaling mag gaan doen? Echt niet eerder gaan doen hoor!!!! Ik heb toen contact gehad met een consulente van Cambrigde, komt op hetzelfde neer! maar die mocht mij niet eerder in behandeling nemen dan 3 maanden NA de bevalling.. En ohjaaaaa die dingen die je na je bevalling wilt eten!!! HEERLIJK .... Ik heb na de zwangerschap als eerste een pistolet met american filet gehad en uitjes en sla! Hmm krijg er nu alweer zin in! En houden we het allemaal nog wat vol?? Ik vind het moeilijk hoor... Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel behoefte meer aan ander eten gek genoeg.. Maar die shakes staan me zo tegen....
Hier van de week een verschrikkelijke dag gehad, ging echt niet lekker op mijn werk (berg te lekkere dingen achter mijn rug). Maar denk dat de schade redelijk beperkt is hoor. En vandaag friet gegeten, maar ja.. soms ontkom je niet aan het normale leven. Ik vind de vanille pudding lekker met extra water (wil het toch gewoon drinken, vind de pudding veeel te dik jakkie!) en met kaneel. En de vanille shake is lekker met ijsklontjes en dan shaken!. Verder vind ik de caramel pudding (weer met extra water) lekker. 's Avonds eet ik dus gewoon warm. Dit om te voorkomen dat als ik uiteindelijk weer normaal ga eten dat ik veel aan ga komen. Weet wel dat ik vanaf morgen een stukje strenger moet worden, maar komt goed! Knop is nog om ben nog gemotiveerd!!! En je verliest spieren als je niet sport, maar dat is met alle dieten zo!! Je moet er altijd wel bij bewegen (nee ik beweeg niet zo veel momenteel hahaha). Ik heb in ieder geval bewust voor modifast gekozen, en heb genoeg negatieve dingen hierover gelezen. Ik weet dondersgoed hoe het moet, maar het LUKT NIET!!!! dan maar even zo. En ik krijg dus wel meer als 500 calo's binnen per dag.
Hier is er weer een kilo af Vandaag een mindere goede dag.... wie gaat er dan ook koekjes bakken met haar kinderen als ze aan het lijnen is.. Denk overigens dat de schade wel meevalt hoor.