Hallo dames, Mijn eisprong was in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik weet dat zeker omdat ik bezig ben met hormonen (zie handtekening). Nu is het zo dat ik om te beginnen het "eispronggevoel" dit keer vrij lang gehad heb, van vrijdag 17u tot zaterdagnamiddag. Ook had ik dit keer echt gevoelige tepels in de vruchtbare periode. Kan ook wel van de Pregnyl zijn (die krijg ik om de eisprong effectief te laten gebeuren), maar andere cycli voelde ik nooit iets daarvan. Gisterenochtend en deze ochtend heb ik dan ook een "vlaag van misselijkheid" gehad, echt zo dat ik even moest gaan zitten. Na een kwartiertje ebt dat weer weg en kan ik normaal eten enzo. Mijn verstand weet dat ik echt nog geen symptomen kan hebben maar mijn hart hoopt natuurlijk toch... Iemand met dezelfde ervaringen?
Geen ervaring mee, wel met pregnyl, maar niet met al die andere hormonen.. Ik kan me voorstellen dat je lichaam behoorlijk in de war raakt van al die hormonen! Zeg nooit nooit, maar persoonlijk zou ik me denk ik niet durven vasthouden aan dit soort vlotte symptomen.. Ik hoop van harte voor je dat het raak is! Groetjes Patricia
Pregnyl is puur zwangerschapshormoon, dus je kunt er zwangerschapskwaaltjes van krijgen. Deze klachten kunnen aanhouden totdat de Pregnyl uit je lichaam is. Voor 5000 IE staat daar een dag of 10 voor, voor 10.000 IE maximaal 14 dagen. Je kunt elke cyclus anders op Pregnyl reageren. De ene keer kun je er last van hebben, de andere keer hoef je er niks van te voelen. Utrogestan zorgt voor vergelijkbare klachten. Helaas is er dus niks van te zeggen en moet je afwachten, succes!
Bedankt voor jullie reacties! Wat jullie zeggen weet ik natuurlijk diep vanbinnen ook wel, dat het van de Pregnyl kan zijn, dat het sowieso te vroeg is enz..., maar soms is het goed dat nog eens van iemand te horen !! Anyway, ik moet gewoon geduld hebben, wachten tot volgende week vrijdag en indien negatieve bloedtest op naar de volgende ronde...
Hoi, Ik heb dat dus wel gehad. In de twee a drie dagen na de bevruchting was ik zo nu en dan misselijk en wist ik dat het raak was. Ook voelde ik mij toen al "anders", ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen. Maar ik had al snel symptomen.
Ik ben ook flink misselijk geweest van de Pregnyl, maar dat was een paar uur na het zetten tot maximaal een dag erna. Je hebt vorige week woensdag Pregnyl gehad? Dan lijkt het me sterk dat je daar zoveel dagen later nog last van hebt. Zo hoog zijn die hoeveelheden natuurlijk niet en verlaten ook in rap tempo je lichaam. Misschien eerder iets van een griepje of zo. De eerste keer van de Pregnyl was ik flink beroerd, maar klein weekje later had ik flinke buikgriep. Dus waarschijnlijk was ik daarom zo misselijk. De 2e keer Pregnyl heb ik diezelfde dag een paar uur een weeïg gevoel gehad. En de volgende dag nergens last van. Maar goed, misschien ben je erg gevoelig voor de hormonen. Succes op het wachtbankje!
Vandaag weer van datte, 3e dag op rij en nu heb ik zelfs ook moeten braken ! Ik háát het dat ik dit nu heb want het laatste wat ik nu kan gebruiken is valse hoop!!!!! De teleurstelling gaat deze cyclus echter heel groot zijn, dat weet ik nu al ...
Misselijkheid komt zo vroeg door pregnyl; net na bevruchting heb je nog geen hcg dat ook maar in de buurt komt van misselijkheid veroorzaken.
De dag na mijn eitje was ik heel erg misselijk en duizelig. Verder niks. Heel vreemd, ben gezond geen griepje e.d