Ik heb gelezen dat bij sommige vrouwen het hele lichaam zichzelf eerst " leegmaakt" voor de bevalling begint, dus het kan . Sommige vrouwen worden ook tijdens de bevalling misselijk, bij 3 en 7 cm ontsluiting schijnt vrij bekend te zijn dat veel vrouwen dan gaan overgeven. Ik gelukkig geen last van gehad
Ik heb er weleens van gehoord ja. Mijn zus moest tijdens de weeën een aantal keer overgeven. Dit vond ik nog op internet... Bevallen? Hoe een bevalling bevalt! | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Bij mij wel! Aan het begin van de weeen diarree gehad. Daarna overgegeven bij 3cm-5cm-8cm en 10cm, en tijdens het persen na ieder slokje water...
Bij mij wel. 3 uur voordat mn vliezen braken heb ik moeten spugen. En ook tijdens de weeën en persen ook liggen spugen.
Toen ik bijna 10cm ontsluiting had was ik erg misselijk, daarna was het ook zo ''gepiept''.. Was toen wel al 4 uurtjes bezig dus het was geen voorbode van de bevalling
Ik ben de laatste weken van de zwangerschap constant misselijk geweest, aan het begin van de zwangerschap helemaal niet... Las op internet dat sommigen dat hebben door het hormoon dat je baarmoedermond klaar maakt voor de bevalling... Maar bij mij duurde het dus weken...
Jep, mijn verhaal, alleen had ik het bij 6 en 8 cm. Na de tweede keer overgeven had ik ook 10 cm ontsluiting. Toen mijn weeen begonnen was ik vreselijk misselijk, had buikpijn dus ik dacht ik dat ik buikgriep had, ben zeker 5 keer naar t toilet geweest... Toen de buikkrampen bleven terugkomen en ik niet meer naar het toilet hoefde, vermoedde ik pas dat t weeen waren. Ik was dan ook net 37 weken... Daarna in het ziekenhuis 2x overgegeven, dus mijn lijf was helemaal leeg voordat ik aan de bevalling begon.
Het lichaam maakt zich leeg om te kunnen focussen op de bevalling. Had heel lang verstopping en kon in eens naar de w . Overgeven is schijnbaar heel normaal rond de 4 cm.heb daarna nog een keer overgegeven.
De hele zwangerschap geen dag misselijk geweest, maar tijdens de bevalling de longen uit mijn lijf gespuugd vooral rond die 4 en 9 cm ontsluiting.