Miskraam en Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naiobi, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernanny

    Supernanny Actief lid

    10 jun 2008
    202
    0
    0
    @ Naiobi: Wat balen zeg, dat je ongesteld bent geworden. :( Het zag er zo mooi uit.
    Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts, ik ben benieuwd.
    Een maandje rust is wel lekker, maar ook wel lastig. Ik ben nog wel aan het tempen. maar alleen om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.

    @ Sens: Ja ik hoor al van verschillende kanten dat de uitslag wel 3 maanden kan duren. Wel lang, maar ik ga niet zo lang wachten om weer te proberen om zwanger te worden. Dank je.
    Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt.
     
  2. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @Supernanny ik heb tijdens de rustmaand ook getempt. Ook om nog beter inzicht te krijgen in...

    @alina: tja het kan even duren na een curretage. Mijn cyclus kwam wel meteen op gang meer meer dan een paar druppels was het niet de eerste paar keren. Het baarmoederslijmvlies groeide blijkbaar niet voldoende aan. Nu inmiddels wel gelukkig. Ik hoop dat je iig snel weer ongie wordt! Of eigenlijk...liever gewoon zwanger natuurlijk...
     
  3. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Wat vervelend Sens dat je zo lang moet wachten op de uitslag. Maar moet je wachten met opnieuw zwanger worden tot de uitslag bekend is?
     
  4. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    De kliniek voor de insems en het ziekenhuis waar ik bevallen ben wilden niet samenwerken. Toen bleek dat na een maand het weefsel kwijt was...en uiteindelijk mocht ik dan toch verder van de kliniek. Als ik er nog aan terugdenk word ik nog kwaad.
    Maar ik heb daarna al weer 3 pogingen achter de rug en een rustmaand. Ga nu voor de volgende 3 (hoop maar 1) poging.
    Tja lastig als je single bent...en ook geen leeftijd hebt om uberhaupt te gaan zitten wachten :sad:. Hopelijk is het nu snel raak...
     
  5. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Dat is inderdaad lastig, veel succes!
     
  6. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Dames, wilde nog ff laten weten dat ik vandaag ongi ben geworden, dus op naar ronde 3
     
  7. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik kom effe weer spieken !

    @Alina al ongi?

    @Supernanny hoe was je afspraak?

    @Joyce hoelang was je cyclus?

    @mezelf het doet me goed om niet elke dag meer in het forum te neuzen en niet meer te tempen :)
    Ik voel me een stuk relaxter :) maar ga wel weer de persona gebruiken deze cyclus en hopen dat het snel een keer raak is :)
     
  8. Supernanny

    Supernanny Actief lid

    10 jun 2008
    202
    0
    0
    @ Naiobi: Wij zijn doorverwezen naar de gynaecoloog, heb maandag 24 nov. een afspraak.


    Ik heb weer wat vaags. Ik had maandag een zwangerschapstest gedaan, die was superpositief (2w1d na miskraam). Vandaag weer een test gedaan en die was ook positief. Daarna bloedverlies/menstruatie, weet niet wat het is. Heb de verloskundige gebeld met de vraag of je ongesteld kan zijn, terwijl er nog hcg in je lichaam zit. Ze vertrouwde het niet en krijg nu weer een echo, moet dinsdag daar heen. Het liefst wilde ze dat ik vandaag kwam, maar kan niet weg van mijn werk.
    Heb trouwens sinds de miskraam ook nog steeds zwangerschapskwaaltjes en dat vond de VK ook heel vreemd. Heb tussendoor wel een echo gehad om te kijken of alles weg was en mijn baarmoeder was leeg.
    Ik kan niet opnieuw zwanger zijn.
    Ben blij als het dinsdag is en ik meer weet, wat die onduidelijkheid is echt niks.
     
  9. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @supernanny pfff wat vervelend.. je was leeg en je kan niet weer zwanger zijn begrijp ik .. maar wel alle kwaaltjes hebben :S Ik hoop dat je snel meer weet! Ik denk iig aan je
     
  10. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    @naiobi: Jep, we kunnen weer verder.
    En inderdaad, elke dag op het forum kijken, is eigenlijk niet goed... (maar toch doe ik het steeds weer)
     
  11. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi, mijn cyclus was nu 34 dagen, dus was weer 3 dagen eerder ongi dan vorige maand, het gaat weer de goede kant op.
     
  12. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Joyce we lopen bijna gelijk :)
     
  13. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @joyce we mogen dezelfde dag testen..
    @alina jij ook al bijna..

    ikzelf denk niet dat het raak is... aangezien mijn ovu-testen een paar dagen positief is gebleven en ik alleen maar de eerste twee dagen geklust heb.. En dan ook nog een langere cyclus dus ga waarschijnlijk al weer door naar ronde 8 ..
     
  14. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naoibi ik zie het, spannend, nog een weekje

    Ik weet eigenlijk niet of het raak is het kan heb in ieder geval genoeg geklust :D

    Dus we zien het wel.
     
  15. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    Inderdaad NAIOBI.. Spannende week voor ons 3en!
     
  16. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb eigenlijk nergens last van..
    noujah wel veel steken bij mijn lies maar dat is al vanaf de eisprong... Dus dat zal wel niks zijn..
     
  17. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nee ik heb ook nergens last van hoor , voel niks :D
     
  18. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ok spannend :)
     
  19. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoe is het nu met de dames?
    Al zere (.)(.) of ?

    Ik heb nergens last van.. paar dagen terug lichtbruin slijm en gisteren dikke witte slijm .. maar lichamelijk niks..
     
  20. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja beetje last van (.)(.) en verder niks
     

Deel Deze Pagina