mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hallo meiden ,

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor ,vanacht om 1 uur kreeg ik ineens menstruatie krampen in rug buik en benen er zat geen regelmaat in, het was ook heel lang constante pijn heeft 4 uur geduurd ,daarna in slaap gevallen en nu is het alweer een uurtje bezig ,kan er geen hoogte van krijgen ,het gaat niet met vlagen maar is gewoon echt alsof ik ongestelt moet worden ..
    kan het zo zijn dat het in het begin nog heel onregelmatig is of een constant pijnlijk gevoel ?
    pffffff weet het niet meer ,kunnen natuurlijk ook oefenweeen zijn he !
    ben benieuwd wie een beetje het zelfde als ik had en ook snel daarna is bevallen ..

liefs michelle

2. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Nou, dat is lekker toevallig. Ik had vannacht echt precies hetzelfde. Nog steeds een ongie gevoel maar geen weeen. Hoeft op zich allemaal nog niets te betekenen, maar ik hoooooooop het zooooooo. Dat het dit weekend raak is, ik hoop voor jou ook, ben benieuwd!
    Succes meid!
    Groetjes Marianne

3. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    vervelend he die onzekerheid ,wordt er wel een beetje onrustig van hoor ...
    nou bij jou mag het zeker komen jij wacht al iets langer als ik .....
    het is in ieder geval een teken dat er iets bezig is ..
    heb jij ook als je gaat liggen dat het erger wordt en als je bezig bent minder ?
    liefs michelle

4. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Ja, dat heb ik ook, een beetje raar want ik hoor altijd dat je juist in beweging moet blijven. Maar ach, we zien het wel. je kunt niet anders.
    Groetjes

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hey michelle 81

hier ook dat ongigevoel hoor. paar dagen gehad. vandaag weer helemaal niks. :cry: aan de ene kant fijn en aan de andere kant wil je weer heel graag. en idd als je bezig bent gaat het weer weg lijkt wel. je lijf kan je flink voor de gek houden volgens mij... ben jij ook een beetje bang nu? ik wel :oops:

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    oooh meiden ik vind dit zooo spannend voor jullie..
    Ik hoop echt voor jullie dat het moment aangebroken is!
    Veel succes!

7. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hoi henkie ,

we volgen elkaar wel lekker op he ...hihihi
    pff ik ben niet bang ,maar wordt er zo onzeker van,het mag nu wel gewoon doorzetten hoor ,wil hier niet nog een week mee rond lopen ,maar je hoort het vaak zat ..
    is het bij jou ook constant of zijn het vlagen met krampen ?
    laten we hopen dat we met z,n drieen dit weekend gaan bevallen,we houden elkaar op de hoogte he !

liefs michelle

8. henkie24

als ik het heb meestal s'avonds of s'nachts. en dan met vlagen. denk dat we allemaal te graag willen hahaha. maar voorlopig is het hier erg rustig dus ga ik maar es een beetje poetsen nog... je moet wat. oh en alles hier in mijn omgeving bevalt ineens! grrrr :evil:

ja we houden elkaar op de hoogte!

:D

9. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    bij mij bevalt ook iedereen ,zelfs iemand die 2 weken later was uitgerekend is 2 weken geleden bevallen ... :evil:
    ik ga ook maar effe schoonmaken voor de verandering ,de lak is al bijna van mijn vloer af hihihi
    :)

10. henkie24

hahaha. bij mij de lak van me handen :( hoezo nesteldrang) ;)

11. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier nog iemand die zit te wachten....zucht.
    Heb het nu al 2 nachten gehad en vandaag is er weer helemaal niks aan de hand. Wil ook wel erg graag hoor,haha!

Elke keer als ik opsta of op de wc zit, vraag ik me af of me vliezen al gaan breken. :rolleyes:

Succes dames, ben benieuwd wie er straks als eerste gaat bevallen...

12. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb het nu al van oudjaar af,

mijn raad is ga onder de douche staan.
    gaat het weg zijn het oefenweeen ,
    blijft het of zet het door is het het echte werk ;)

13. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Dit is toch echt geweldig, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje hahaha.
    Ik ben wel een beetje bang aan het worden, bang dat het niet vanzelf op gang komt en dat je dan naar het zh moet enzo om op te wekken.
    Ik heb trouwens echt niets meer om schoon te maken, je doet zo je best om alles voor de tijd al af te hebben, maakt dingen schoon die je maar een keer in de zoveel tijd schoon maakt. En dan heb je alles af! En dan komt er niks! Frustrerend!
    Groetjes Marianne

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden hier ook al weer een week deze ongein. ik stond gister gewoon krom van de pijn en het zet niet door. ben het nu zat het moet nu echt door zetten hoor.mischien een idee om morgen te gaan wandelen ofzo.

15. henkie24

zit te denken of ik een fles bitter lemon zal halen :) nou ja zal ook wel niet helpen denk ik

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hier ook al 4 a 5 dagen (meestal 's avonds en 's nachts) dus ik denk dat het gewoon voorwerk is. Hier wil helaas ook niks doorzetten, we zitten al weken te wachten...

17. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik heb hier ook precies hetzelfde als jij. Het blijft aan de gang.
    Ben erg benieuwd, maar voor hetzelfde geld blijft het nog wekenlang doorgaan :rolleyes:

18. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Blusvrouw hier helpt wandelen helaas niet. Heb een hond en wandel me suf :)

19. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Heb ook de meeste dingen wel geprobeerd.
    Veel wandelen met hond, gister bitter lemon gedronken en natuurlijk heel veel sex!Haha! Man wordt er moe van! :)

20. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    pffffff bij mij is het nu weer op komen zetten ,hoop ook elke als ik een stap zet dat mijn vliezen breken ..
    toevallig aan de tonic gegaan vanmorgen ,mischien helpt het ..
    zou vandaag een mooie dag zijn om geboren te worden ,vinden jullie ook niet ,lekker regen en wind en een heerlijk warm nestje binnen .....
    ik ben benieuwd wie er dit weekend gaat bevallen ,spannend hoor !

Deel Deze Pagina