Nu al ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Emmaxkus, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

24 Juni ben ik bevallen van een zoontje. Ik heb een keizersnede gehad. Nu, 4 weken verder heb ik ineens menstruatiekrampen. Ik verlies ook helderrood bloed.

Nu heb ik een paar dagen geleden best wel buikpijn gehad, liep er krom van. Ook had ik nog weefselverlies. Zou ik nu alweer ongesteld kunnen zijn? Ik geef flesvoeding.

Groetjes Emma

2. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Niemand? :(

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zou kunnen. Ik was het ook alweer na 5 weken. :(
    Gelijk een regelmatig cyclus weer.
    Eerste paar x dat ik ongesteld was. Had ik flinke krampen. Laatste ongesteldheid weinig last van gehad

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Ja het zou idd kunnen, ik werd bij beide na 6 weken weer ongesteld. Gaf ook flesvoeding

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hier ook woensdag is het 7 weken geleden en verlies nu ook met alleen afvegen helderrood bloed. Alleen geen krampen. ik geef ook flesvoeding

6. neveah

neveah Actief lid

10 feb 2016
    230
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was bij beide bevalling precies 4 weken later weer ongesteld.

De eerste keer was ik zo verontwaardigd haha. Ik was 24 en de verloskundige had tegen mij gezegd dat het wel maanden kon duren. Daar keek ik dus ook echt naar uit haha. Maar nee, precies 4 weken later.
    Na de 2e bevalling, 6.5 jaar later, was ik er op voorbereid en inderdaad, weer na 4 weken ongesteld.

Ik gaf ook beide keren flesvoeding.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Is het niet nog van je bevalling?

8. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hoi dames, even een update: ik verlies nog steeds bloed. Moet ik hier wat mee, zoals hap bellen? Heb geen pijn, ben wel wat vaker duizelig, maar dat is t dan wel.

Is t normaal zo lang te vloeien?

9. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ben je al op nacontrole geweest? Anders daarvoor afspraak maken en klachten aangeven. Bij mij heeft het heel lang maanden geduurd voor het bloeden stopte van de keizersnede . Er stond nog stukje baarmoedermond open. Ik heb na persweeen een spoedkeizersnede gehad. Alleen gaf ik bv waardoor mijn hormonen geremd werden en daarom bleef de baarmoedermond week. Nu weer ongesteld en zijn de andere bloedingen weg gelukkig.

Deel Deze Pagina