Mirena (hormoon)Spiraaltje

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bianca21, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    och meissie toch dat is mooi kl*te joh pffff, maar wat rot van je vriend dat hij je verlaten heeft! was het daarom of was het om een hele andere rede?
    en gek is dat he dat je intuItie zegt dat je moet voelen of het wel stolsels zijn als of je het MOET weten dat het iets anders was...

nou dikke knuf van mij en als je iets kwijt wilt dat je ff wilt spuien dan ben je hier van harte welkom meis...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wie van de meiden vloeit nog na n half jaar? De mijne is nu ruim 5 maanden gelee geplaatst, maar ik vloei nog steeds. Wél weinig maar toch. En de laatste paar dagen ben ik misselijk.. :(

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik kan je er helaas niet meer mee helpen patroes, de mijne is er alweer uit.

maar het klopt wel dat je ong tot een half jaar ongi bent het bouwd zich steeds meer af het is de bedoeling van de mirena dat je weinig tot niet meer ongi bent...
    en misselijk zijn? hmmmzzz weet niet kan in de lucht hangen maar het kan ook zo zijn dat je mss zwanger bent al lijkt me dat wel heel erg onwaarschijnlijk na 5 a 6 maanden... maar goed zeg nooit nooit dat weet je he...
    nou laat me maar weten of je je testje gebruikt heb ja of te nee ;)
    succes meis

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bij mij werd dat vloeien alleen maar erger en heb m uiteindelijk laten verwijderen. Dus kans dat het bij jou ook blijft en idd mischien na een half jaar wordt het steeds minder. Bij mij in ieder geval niet!

Deel Deze Pagina