Situatie: 1 jaar de pil gebruikt zonder klachten, maar gestopt uit angst om naar de dokter terug tegaan. Na het innemen van mijn laatste pil hebben ik en mijn vriend nog gevreen zonder condoom, een dag erna was ik ongesteld. Nu een maand verder, ben ik reeds anderhalve week overtijd, ik vroeg me af of het kan zijn dat ik zwanger ben. In deze maand hebben ik en mijn vriend wel gevreen, maar telkens met condoom. Ik heb geen hoofdpijn, buikpijn of last van opvliegerigheid, in tegenstelling zelfs. Ik vroeg me af of ik zwanger kan zijn? Kan iemand me helpen...
Ik had ook helemaal geen 'klachten' toen ik zwanger was. Alleen mijn mentruatie bleef uit. Ik zou gewoon ff een testje doen dan weet je het zeker. Groetjes Chantal
vandaag een test gedaan en die was negatief, dus niet zwanger volgens de test maar van menstruatie nog niets te bespeuren.
Zou het dan nog even rustig afwachten, mocht het niog enkel dagen uitblijven. Dan nog een test doen over 1 week. En als het dan er nog niet, even langs de huisarts gaan denk ik.
bedankt, tot dusver nog geen tekens van menstruatie op te sporen. het zal mss zijn doordat ik gestopt ben met de pil
Als je stopt met de pil kan je eerste echte menstruatie wel even op zich laten wachten idd. Wacht nog even af. Soms slaat het wel een hele maand over voor het echt doorzet. Komt het niet, dan nog een testje en anders ff langs de HA.