Dames, Graag jullie advies Mijn buik is de laatste weken (eindelijk) aan het groeien en mijn onderbroeken worden te klein. Ik had van die grote onderbroeken (2 voor 1) van de Zeeman gekocht, maar zelfs een maat groter snijdt nog. Ik twijfel nu of ik die van Mady moet halen en dan maar 2 maten groter, daar heb ik meer over gelezen op het forum. Of zal ik bij mijn vertrouwde hipsters blijven en dus maar 2 maten groter nemen of misschien wel 3... Maar dan is de vraag: hoe lang kan ik die aan? Mijn budget is niet zo groot dat ik even een setje positieonderbroeken kan kopen, die zijn echt te duur. Wat is jullie ervaring hierin? Bij de Lidl hebben ze vanaf donderdag trouwens positieleggings, -broeken en -tops en ook voedings bh's. Maar ook daarbij vraag ik mij af of ik niet alvast een maat groter moet nemen. Voedings bh's koop ik nog maar niet denk ik. Pff het is wel een gedoe hoor
Lidl Duitsland heeft deze kleding sinds gisteren. Ik heb een jurk en een top gekocht. Ze vallen groot en de top is ook nog eens lang. Ik heb maat s genomen, de armsgaten zit veel ruimte in, dit kan voor mij net. En anders (heb ik ook gedaan): een verpakking in je maat loshalen en zien hoe groot het uitvalt. Overigens hoef je met positiekledi g niet een maat groter te nemen. Er is al extra ruimte gereserveerd rondom je buik. Alleen per merk kan het verschillen welke maat je moet nemen. Maar dat is met normale kleding ook.
Ik heb gewone boxers van de Hema. Van die naadloze organic stretch boxers. Ben eind deze maand uitgerekend en ze zitten nog steeds heerlijk. Ik had ook twee positie boxers, maar die zitten niet meer lekker om mijn buik.
@Raglottie Thanks voor de tip! Al mijn gewone, langere, tops worden te kort dus misschien is dat wel fijn. Volgens mij mag je altijd wel terugbrengen bij de Lidl, mits je het een beetje netjes in de verpakking terug doet. Ik ga morgen alvast kijken mocht het er eerder zijn. @Uiltje hoeveel maten groter heb jij uiteindelijk moeten kopen?
Gewoon dezelfde maat, gaat prima Na de zwangerschap kun je ze gewoon ook weer aan, ze rekken niet uit ofzo.
Welke maat heb jij normaal? Ook een S en valt S nu te groot? Of heb je al S genomen omdat je wist dat het groot viel. Ik heb maat 42 ongeveer, dus zou normaal voor L (soms XL) gaan. Maar als L erg groot valt moet ik misschien een M kiezen. Wat denk jij ?
@Uiltje ik pas mijn onderbroeken van voor de zwangerschap dus niet meer! Alleen degenen die ik per ongeluk te groot heb gekocht pas ik nu nog Blijkbaar verschilt dat nog best wel per vrouw Goede vraag Saartje, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ik bij prenatal een maat kleiner heb dan dat ik normaal heb...
Ik heb bij de action van die grote oma onderbroekengehaald wel 2 maten groter en ze zitten heerlijk In het begin sneed het me in de lies maar dat heb ik snel verholpen om even flink te trekken aan het elastiek wat bij het been zit tadaaa opgelost
Dat heb ik dus ook bij die van de zeeman, dat het in mijn lies snijdt. Maar die rekken niet verder dan dat dus uitrekken is geen optie haha
Ik weet niet of je een Primark in de buurt hebt, maar daar haal ik (altijd) mijn onderbroeken vandaan. Ik heb wel al een grote maat van mezelf, waardoor niet alle onderbroeken even fijn zitten, maar nu met de zwangerschap wil ik inderdaad helemaal niets wat in mijn buik en liezen snijdt. Bij de Primark hebben ze voor goedkope prijzen (2 of 3 euro) onderbroeken/ hipsters die lekker ruim vallen en nu zeker, tijdens de zwangerschap, heerlijk zitten. Ze zijn met motiefjes enzo, daar moet je natuurlijk van houden, maar ze zitten echt goed en rekken lekker mee, dus ook als je buik groter kun je er gewoon mee blijven doen.
Ik heb deze altijd van de Hema: HEMA 3-pak slips Goedkoop en goed, katoen, snijden niet (bij mij). En vallen onder mijn buik, dus geen last dat het de strak gaat zitten.
Wil je alsjeblieft niet de Mady onderbroeken kopen? Gewoon uit protest. Ben er nog steeds niet blij mee dat ze mijn naam aan een onderbroeken lijn hebben verbonden tsssssssss
Haha! Arme Mady, en dan uitgerekend ene onderbroekenlijn! Ik voel met je mee hoor! Ik heb van de hema de hipsters wel eens gehad, die van 3 in een pakketje, maar daar zat een los kruisje ingenaaid om de dikke naad te 'verzachten'. Ik voelde de naad nog steeds en dat losse kruisje bleef niet zitten Zal eens kijken of dat nu anders is. Oh en als een onderbroek bij mij krak zegt kan ik hem meestal weggooien haha!
naadloze boxer van de Henk ten Hoor, maat L/XL of XXL kun je heeeeeeeeeeeeeeelemaal over je buik heen trekken haha, maarr, de henk ten hoor is op veel plekken gestopt ivm. faillisemente, weet niet of er toevallig eentje in jou buurt is?
ikzelf heb trouwens gewoon 3 positie onderbroeken gekocht, ik draai elke dag wel een wasje of om de twee dagen, dus daar kan ik het net mee redden hahaha (uit ervaring eerste zwangerschap)
Ik pas mijn onderbroeken nog maar heb wel een paar ertussen waarvan de rand begint te knellen. Dat schuurt dan echt in mijn buik en liezen. Ik heb zoiezo altijd een paar ouwe uitgelubberde onderbroeken liggen hoor en die zitten nu prima. Die oudjes bewaar ik altijd voor als ik ongesteld ben. Dan ga ik niet van die mooie niemendalletjes aantrekken ; )
Henk ten Hoor ken ik niet, maar volgens mij zijn naadloze onderbroeken geen katoen. Ik draag alleen katoen, nu helemaal ivm gevoeligheid voor schimmelinfecties Het zijn de hema onderbroeken maat L geworden, ik heb ze even snel gepast en volgens mij zitten ze wel goed. Jammer dat ze daar geen hipsters van hebben, de knickers hadden dat rare kruisje dus die heb ik maar niet genomen. Ik heb in ieder geval weer 3 onderbroeken die niet te strak zitten