mijn zoontje lust geen verse groente

Discussie in 'Voeding' gestart door ccwomen, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Volgens mij zijn de kindjes waar het over gaat nog geen jaar en dan eten de meesten nog niet met een lepel hoor!
     
  2. Mammie van Roy

    Mammie van Roy Fanatiek lid

    8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    In het begin voerde ik hem inderdaad de prakjes (aardappel-groente), nu eet hij het zelf met een vorkje.
     
  3. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ ccwoman:

    Dus jij gaf eerst een potje & daarna als jullie gingen eten wat op een bordje en dan zelf laten tobben.
    Dat ging dan steeds beter? Misschien moet ik het ook maar zo gaan doen :( Kweet het ff niet meer!!
     
  4. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    @Jannn : Nee Roan krijgt nog steeds een potje, heb t een paar keer geprobeerd maar hij moet het echt niet....
    Nou ja hij is 10,5 maand, dus komt vanzelf denk ik dan maar!
    Jij succes!
     
  5. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow 10.5 maand is nog jong!!

    Ik moet me maar niet te druk maken het komt vanzelf wel denk ik.. Hij eet heus niet tot zn 18e potjes!!

    Khad net mn zus aan de telefoon en die zei dat ik me niet te druk moet maken.. Haar oudste dochtertje heb tot 2 jaar gemalen voeding gegeten & daarna had ze haar kiezen en toen pas snapte ze pas dat ze moest kauwen!
    Joas wil gewoon geen stukjes eten!!
    Haar andere dochtertje is 12 maanden en die eet ook nog steeds potjes. Nu wil ze de laatste week steeds een paar hapjes als hun gaan eten. De ene keer eet ze 1 hapje andere keer weer veel meer. Ze gaat over als dat wel goed gaat.
     

Deel Deze Pagina