Ik heb allemaal nieuwe (bad)handdoeken en theedoeken gekocht bij de HEMA, maar ze "doen" het niet. Ze drogen zowel ons als de afwas niet af. Weten jullie wat ik eraan kan doen?
Wassen ! Meestal gaan ze naar een aantal wasbeurten wat meer absorberen. Ik had het vooral met velours badlakens, pas na een tijdje (en wat wasbeurten) had je het idee dat het hielp om je er mee af te drogen Racebabe
ze zeggen dat je nieuwe handdoeken en theedoeken eerst moest wassen anders doen ze het inderdaad niet. Misschien kan je dat proberen. Liefs, Tanya
niet 1x wassen he.. zeker 5x... en niet in de roger gooien.. ik heb altijd ruzie met nieuwe handdoeken./.. ze liggen altijd 100jaar in de kast..
hihi ja idd beste is paar keer wassen en gewoon op 't rek laten drogen. en niets gebruiken van wasproducten.
Anders even wassen met azijn, dat schijnt ook te helpen... en zeker geen wasverzachter gebruiken idd!
Ik heb ook spul van de Hema, prima kwaliteit juist. MAAR voor gebruik idd wassen zonder wasverzachter...
Die katoenen handdoeken/theedoeken worden altijd geimpregneerd met een of ander goedje, om ze glanzend en kreukloos te laten zijn in de winkel. Nacht in koud water laten staan en na een paar keer wassen doen ze netjes wat ze behoren te doen!
Kheb dat ook wel eens maar na een paar keer wassen is het over en doen ze het gewoon. Ze moeten ingewerkt worden haha