Mijn laatste kraambed

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Gina, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ben afgelopen zaterdag bevallen en lig nu lekker in mijn kraambed.
    Ik ben wel een beetje verdrietig dat dit mijn laatste kraambed zal zijn na 3 kinderen.
    Het is toch een periode die je afsluit. Zijn er nog meer die deze ervaring hebben.? :( of ben ik de enige emotionele muts?
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee hoor.. dat had ik ook..
    de hele zwangerschap van Tim zelfs.. ik dacht steeds...
    owww ik ben alweer 20 wken .. nog 20 en dan zal ik nooooit meer zwanger zijn .. of ... jee dat eerste keer dat je je babytje voelt..owww ik zal nooit meer een kindje voor het eerst voelen trappelen... hih en ga zo maar door..
    Nu is Tim 8 wkn en denk ik weer... owwww nooit meer een babytje van mezelf dat zo klein is vast houden..hihi
    Hier dus ook zo;n Emo-Muts!
     
  3. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kan dit nog niet met jullie delen, ik verwacht pas over 10 weken de eerste.
    Hoeveel uur kraamzorg hadden jullie per dag?
     
  4. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    En nu heb ik ook al weer twee dagen last van kraamtranen.
    Alles komt naar boven. De geboorte van Nona, de dood van mijn broer, het feit dat dit mijn laatste kindje is, mijn hormonen. En morgen komt mijn lieve kraamhulp voor de laatste keer. Snik........ :cry:
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Hoort erbij meid. Het komt allemaal wel in orde. Vergeet niet te genieten van de tijd die je nu hebt met je kleintje! ;)
     
  6. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @slingding: ow dat was wisselend.. de ene dag 5 uur, dan andere dag maar 4 en soms zelfs 3 uur. Als ik vond dat mijn kraamverzorgster genoeg gedaan had, mocht ze van mij naar huis!
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    @ Slingding: ik had 5 uur per dag, eigenlijk 7 dagen achter elkaar (1 dag ZH), maar heb 3 dagen verlenging gekregen vanwege een postnatale depressie.
     
  8. miloux

    miloux Bekend lid

    27 jul 2006
    760
    0
    0
    ik voelde het precies zo, en nog steeds.De jongste is nu 1 maar ik zou zo graag nog een kindje krijgen.

    Helaas mijn man niet en financieel is het ook niet slim, maar bij mij slijt het helaas nog niet.

    Geniet in ieder geval van de momenten nu!
     
  9. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Hoi Gina,

    wat vervelend voor je, ik kan me het gevoel wat je hebt wel voorstellen.

    Ik hoop dat het ondertussen weer wat beter met je gaat.

    groetjes nicol
     

Deel Deze Pagina