mijn 4 vlindertjes

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Ally, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik raakte in maart 1999 voor het eerst zwanger,helemaal verrast ,omdat het binnen 1 maand was gelukt,later had ik ook het gevoel het is toch te snel gegaan ,in de 6 de week is het spontaan weggegaan.
    :cry:
    IK bleef nuchter en we hadden allebei ,we proberen hert over 3 mnd weer ,en ja hoor toen was ik ook gelijk weer zwanger ,omdat ik het nu graag wilde was ik heel blij,maar helaas weer een mk .
    Ik dacht dit is mijn mijn straf omdat ik zo ondankbaar was voor het eerste kindje. :cry:

Eind 1999 raakte ik weer zwanger ,en deze kindje is dit jaar 2006 ,6 jaar geworden,ik had een makkelijk zwangerschap maar een moeilijk bevalling van 3 dgn.
    Na de bevalling wilde ik niet zo snel kids meer.

We hebben tot 2005 gewacht ,we hebben in 2004 ook een chromensomenonderzoek gehad ,daarom moesten we wachten met zwanger worden.
    Maar het was me niet gegund,juni 2005 weer een mk.

Mijn laatste en de meest emotionele mk was dit jaar in maart ,ik was in februari zwanger ,mar ik had licht bloedverlies.
    Ik kreeg een echo met 9 wkn ,hartje klopte maar de groei was 8 wkn en 4 dgn ,maar paar dgn maakt niet zo veel uit.
    Maar de echo was goed ,voorzichtig aan mijn moeder en familie verteld en iedereen was blij,mijn dochtertje praattte al tegen de babietje in mijn buik.Bij de eerste afspraak bij de vk vroeg ik of ik nog een echo kon krijgen,voor mijn gemoedrust kreeg ik een echo met 10 wkn.
    Toen ik niks op de scherm zag en ze aan mijn vroeg of ik even mijn blaas wilde legen ,toen wist ik het al..
    Met 12 wkn heb ik cuuretage gehad .

Mijjn 3 vlindertje hadden geen kans ,maar deze 4 de vlindertje had een kloppend hartje .
    Ik hoop dat ik weer snel zwanger wordt en dat deze vlindertje bij mijn terugkomt :cry:

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Bij de laats mk zei iemand tegn mij .Kinderen krijg je ,die neem je niet .dat geldt in mijn situatie

3. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zo oneerlijk kan het soms zijn...
    ik hoop dat jullie snel een gezond kindje mogen krijgen,en ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verliezen.

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel sterkte,
    Liefs, Sophie

5. Niet meer actief

Jeetje Ally.... :cry:
    Hoeveel kan een mens hebben...blijkbaar heel veel...

Je bent sterk en moedig...

Dikke knuffel,

Nies

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Wat een lange weg hebben jullie al moeten gaan. Hopelijk mag er heel snel weer een wondertje in je buik groeien ! ik wil jullie alle goeds toewensen voor de toekomst en heel veel sterkte met alle verdriet.

Lieve groetjes, Bibu !

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Ally,

ondanks je onnoemelijk verdriet en onmacht, wil ik je veel sterkte wensen en succes, opdat je ooit op een dag terug zou kunnen denken aan deze vlindertjes, met een pracht van een baby in je armen, sterkte en succes meid!

flyke

8. Chantal12

Chantal12 Nieuw lid

7 dec 2006
    3
    0
    0
    Hej meid,

Ik wens je vast heel veel sterkte en kracht toe.
    Maar je moet gewoon onthouden; die vier vlindertjes blijven altijd in je hart fladderen.. ;)

9. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hoop doet leven ,

maar tot wanneer?

Ally

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik hoop dat je snel weer zwanger ben en dat dan alles goed blijf gaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat je ons snel goed nieuws kan vertellen.

Liefs Jolie

Deel Deze Pagina