Mensen het ging om de harde en onnodige gemene reacties... Ze had er spijt van en toch bleven mensen haar afbranden... Daar ging mijn gehele opmerking over...mensen reageren hier vaak nogal heel hard en dat was mijn inziens niet nodig. Het ging niet over de vraag of het verkeerd was wat ze had gedaan want dat was en is wel duidelijk ook voor mij... Zo en nu hou ik verder mijn mond er is genoeg gezegd... Liefs
@TS: trek het je niet aan,dit zijn nou eenmaal onderwerpen waar veel moeders (die zelf altijd alles goed doen) van gaan steigeren! Gewoon je eigen plan trekken en kijken of er nog een ander leuk topic is
Ze had er 'spijt' van? Dan zou je terug gaan en kijken of je nog iets kon doen. Dan verschuil je je niet achter uitspraken dat de rijschool dit zo zou hebben gezegd. En dat dit nu eenmaal zo is in grote steden. Maar goed, ik ben toch benieuwd naar het antwoord van TO op de vraag wat als ze zelf schade heeft en er is geen briefje oid. hoe voel jij je dan? Denk je dan ook, ach, grote stad, hoort erbij? Dit is wat de rij-instructeur bedoelde.
ach jongens.. vind het ook zwaar overtrokken! niks aanrijding of ongeval! ik heb de auto vd ander niet eens hoorbaar aangetikt... Tuurlijk was het netjes geweest als ik even was uitgestapt maar we doen allemaal wel eens iets waar we achteraf van balen! Dus vind niet dat ik nu het boetekleed aan dien te trekken.. het wordt erg uit het verband gerukt en vindt de reacties ook sterk overdreven!
Niet hoorbaar aangetikt? Hoe weet je het dan? Idd, had dan geen topic geopend, want je voelde je er rot over? Waarover dan precies?
Dat is laatst ook met mijn auto gebeurd Mooi dat mensen het hebben gezien en het kenteken hebben genoteerd van die vent!!! Blijkt die eikel ook nog is een EIGEN advocatenburo te hebben ppff maar mooi wel schade Zelf zou je het ook niet fijn vinden als je schade heb door een ander die weg gereden is!!
Tjaa als er geen schade is zeg ik ook niks.. Maar anders vind ik het echt niet netjes om je mond te houden als je schade toebrengt aan spullen van anderen.. edit.. zie nu pas je reactie.. Vraag dan niet om andermans mening als je daar op zit te w88?
idd, als je zoiets neerzet kun je reactie verwachten, miischien geen reacties die je leuk vind ...tja shit happens en dat je het overtrokken vind, hoe mensen reageren dat vind ik helemaal belachelijk. aantikken is aantikken of dit nou hoorbaar niet hoorbaar hard of zacht is. Als jij smorgens schade aan je auto schade ontdekt open je hier ook een topic....en of andere eikel heeft een kras op mijn auto gezet Denk je ook niet???
Ben het idd met de vorige reacties eens. Waarom een topic openen als het je verder eigenlijk vrij weinig boeit? Verder had ik er wel een mening over maar die houd ik dit keer maar voor mezelf. Zonde van mijn tijd en energie wanneer ik iets zou typen en het eigenlijk helemaal niet gewaardeerd wordt
Jammer om te zien dat mensen de spullen van anderen niet zo waarderen, en er zo makkelijk mee om gaan. Ik ben blij dat ik niet al te druk woon, anders had ik mijn luxe auto elke week bij de spuiter kunnen zetten. Kon wel janken toen er een krasje op zat, 3 maanden nadat hij geleverd was. Je werkt je uit de naad voor een mooie auto, en anderen gaan er zo mee om. Erg jammer!
ach jongens.. er is geen schade, don't worry! anders zou het een heel ander verhaal zijn.. en als anderen wel schade aan mijn auto zouden toebrengen... zou me echt niks kunnen schelen!! miets het geen deuk is of iets dergelijks maar een krasje op voor of achterkant.. als ik me daar al druk over zou moeten maken..... dan maak ik me de hele dag druk!
Anderen maken zich daar wel druk over. Die hebben hard gespaard voor hun auto(otje) en zijn er zuinig op. Maar als er toch geen schade is (je bent blijkbaar teruggegaan om dit na te gaan) waar hebben we het dan nog over?
Ik maak me er niet druk om. Hoop alleen dat mensen die WEL schade aan anderen auto aanbrengen, en niks zeggen, hun auto op de eerste de beste paal total loss mogen rijden. Ik super zuinig zijn op mn mooie spullen, en anderen mijn spullen vernielen, kan daar zooooo boos om worden! Maareuh, je had toch niet gekeken? Hoe kan je t dan weten dat er geen schade is?
weet je wat het is ..... wij hadden gewoon allemaal moeten zeggen: ach meid, maak je niet druk, kan jou het schelen. schijt aan die auto. maar de meeste zeggen gewoon de waarheid. dat het nl aso is. die is hard helaas. en das het laatste wat ik er over zeg.
Nou nou nou nou....doorrijden na een ongeval is wel heeeeeeel erg overdreven zeg. Ze is met achteruitrijden zachtjes tegen een andere auto gereden. Die auto kan op z'n zwaarst een klein deukje in de kentekenplaat hebben. Ik vind het ook niet netjes, maar het wordt nu wel enorm overtrokken zeg. Ze voelt zich al rot genoeg nu, lijkt mij dat ze er voldoende van geleerd heeft.