Hallo dames, Hoewel we nog niet eens weten of we een jongen of meisje krijgen, ben ik natuurlijk al druk aan het nadenken over namen. Over de meisjesnaam zijn vriendlief en ik het al jaren eens, dus dat is mooi makkelijk Nu heb ik een jongensnaam in mijn hoofd, en ben benieuwd naar jullie reacties en eventuele associaties, tokkie gehalte? Dus brand los over de naam: Aiden (uitspraak eejden)
Vind het een leuke naam. Zie hem veel voorbij komen bij een gezin met Nederlandse moeder en Turkse vader. Stoere naam wel
Ik vind Aiden stoer en lief tegelijk. Het is niet helemaal mijn smaak (te Engels), maar krijg er zeker geen Tokkie-gevoel bij!
Ik zou het als Aidan schrijven, dat vind ik een leuke naam. Aiden voelt alsof je de naam half wilde vernederlandsen en staat in mijn ogen dus een beetje vreemd (wel ai uitgesproken als eej, dus Engels, maar vervolgens zo'n Hollandse e).
Ik vind het een leuke naam! Wel geschreven zoals je het zelf aan geeft. Ken namelijk wel meerdere Aiden, vandaar dat de schrijf wijze van aidin niet mooi vind persoonlijk.
Mijn zoon van nu bijna 3 heet Ayden. Je spreekt het hetzelfde uit. Krijg er altijd veel leuke reacties op. Ik ken verder geen andere kindjes die zo heten Ik zou zeggen; Doen!
Ik vind het een prachtige naam, maar ik hou dan ook van de wat klassiekere Engelse namen. Hij stond ook op mijn lijstje voor een jongen!