OMG ik dacht de hele tijd....ik ken die stakkers niet, maar die Luan heeft heel lang op 1 gestaan in de kids top 20! Met hop paardje hop of zoiets! Die moeder vond dat clipje overduidelijk het leukste
Haha nee ik volg ze niet maar toen die lucillla jarig was en m'n dochter die vlog keek schrok ik echt van het aantal cadeaus en dan ook nog een reisje Disney En maar roepen dat ze zo normaal zijn Nee joh totaal niet verwende kinderen
Nou, 'me' als bezittelijk voornaamwoord in spreektaal gebruiken vind ik net zo vreselijk hoor. 'M'n' oké, maar 'me'? Nee, net zo erg als geschreven Volgens mij is het meer gemakzucht, je zou eens een letter teveel moeten typen
ja het ging over de verjaardag van Luan. Farah heeft haar post verwijderd omdat ze zoveel commentaar kreeg. Daniël heeft de post wel opnieuw geplaatst en daar komt al het commentaar weer onder. Dat de hoeveelheid dure cadeaus abnormaal is, het aantal vakanties etc etc
Nee volg ze niet. Ze kijkt vast op al die volgers. Ik hoop dat ze wat met al die reacties doen. Maar pff wat een verwende kinderen.
Ze krijgen ook heel veel van die reisjes en spullen toch? Om reclame te maken. Dat zei iemand laatst. Nee natuurlijk haalt ze het eraf want ze wil een perfecte wereld creëren en daar past negativiteit niet in Eigenlijk vraag ik me af waarom ze me nou zo irriteert en moet je kijken hoe lang ik het nu al over haar heb Ik heb al veel te lang over haar geschreven nu. Negatieve aandacht is ook aandacht zal zij denken
Whaha, ik had nog nooit over de Bellingas gehoord en werd nieuwsgierig. Dus wat zit ik steeds te kijken? Ghehe Stiekem dan he, want wil niet dat mn kinderen het gaan kijken. Laten die het maar houden bij de zoete zusjes... Maargoed... ze waren dus op Landal kortgeleden. Dat personeel is alleen wel heeeel heeel heeeel erg aardig en behulpzaam naar hen toe. Dat viel mij gewoon op. Verder heb ik nog te weinig gezien om te kunnen beoordelen
ja klopt, maar ze hebben zelfs de vlog van zijn verjaardag aangepast ivm al het commentaar. Ik vond ze op het begin wel leuk maar inmiddels draait het alleen maar om het geld, de spullen en de vakanties.
En het verschil met De Zoete Zusjes is??? Ik vind het allemaal even erg. Als jouw kinderen dat kijken, kunnen ze net zo goed naar Fara kijken
Niet veel denk ik, maar ze hoeven van mij niet alles te kijken, dus vind 1 vloggezin al meer dan genoeg. En dat bepaal ik gelukkig altijd nog zelf
Ik kijk echt nooit van die vlogs en mijn dochter een enkele keer de zoete zusjes. Maar ik vraag mij af wat er dan zo speciaal aan die gezinnen is dat ze dagelijks een vlog kunnen opnemen? Een vlog van ons gezin zou denk ik ideaal zijn voor het slapen...
Dat zeg ik ook niet dat anderen bepalen hè. Dat bepaal jij inderdaad. Maar of het nou het ene is of het andere, maakt voor mij geen verschil
Ik denk dat het erin zit dat ze zoveel spullen hebben en krijgen, dat er altijd wel iets te filmen is. Los van alle vakanties en dagjes weg die ze aangeboden krijgen. Mijn gezin zou ook te saai zijn hoor!
De zoete zusjes maken één video per week en één keer foto’s per week in de gekregen (gesponsorde kleding). Als de kinderen niet willen, dan is er geen filmpje. Als ze er zin in hebben maken ze meer filmpjes of staat er weleens iets extra’s op TikTok. Maar het blijft een soort arbeid en een lucratieve handel. De meiden vinden het erg leuk, broer doet soms mee, vaak ook niet. De Bellinga’s maken elke dag een filmpje, alle kinderen hebben ook nog los een YouTube kanaal, een insta account en ze zijn te vinden op TikTok en Snapchat. Al het speelgoed dat uitgepakt wordt, wordt gesponsord. De reisjes worden gesponsord. (mijn dochter krijgt regelmatig overgebleven speelgoed vanuit het management bedrijf , ze vindt het ook maar al te interessant dat haar grote achternicht De zoete zusjes etc kent)