Hier ben ik weer! Over 4 weken komt mijn kleine meid en ik twijfel nog steeds over de naam. Dus ik dacht, laat ik weer een nieuwe poll maken! De namen van mijn jongens staan in de spoiler. Ik moet wel zeggen dat Puk een beetje een guilty pleasure naam is, haha. Maar toch ben ik benieuwd naar jullie mening! Spoiler: Namen van de jongens Sem, Lex* en Cas
Allemaal mooie namen, maar ik vind Puck heel stoer en vrolijk en passen bij de namen van haar broers. Ik zou het dus wel anders schrijven
Wat leuk om te horen! Ik vind Puk leuker doordat het dan ook 3 letters zijn, net als haar grote broers Maar een positieve reactie verrast mij wel. Leuk!
Jaaaa hier ook team Puk, prachtig bij de namen van je jongens Ik had overigens even gemist dat je een meisje kreeg, wat leuk! Over vier weken al, phoe. Tijd vliegt (als je zelf niet zwanger bent ). Sterkte met de laatste loodjes. Gaat het goed met je?
Super leuk dat jij ook enthousiast bent! De tijd vliegt zeker, al mag deze van mij nu nog wel een stukkie sneller gaan Ik heb niet zo’n hele prettige zwangerschap gehad helaas, maar het zijn de laatste loodjes dus lekker aftellen nu! Leuk dat je weer terug bent!
Ik heb Pu(c)k eigenlijk nooit leuk gevonden, maar in combinatie met je jongens vind ik 'm met afstand de mooiste De andere twee namen vind ik een beetje modenamen van nu. Dan is Puk, net als je jongensnamen, veel tijdlozer.
Ik vind Puk wel leuk naast de naam van je zoontjes, maar het is niet mijn smaak. Daarnaast denk ik dat mensen hem wel altijd automatisch als Puck schrijven. Ik vind Noa zelf persoonlijk het leukst. Mae iets te hip en populair op dit moment.
Ik vind Puk leuk voor een klein meisje, maar niet voor een volwassen vrouw. Mae vind ik qua stijl niet echt passen bij de namen van je jongens. Dus ik zou voor Noa gaan
Ik ben een beetje Mae moe, zoveel kindjes die nu geboren worden met die naam als eerste of tweede naam. Puk helemaal leuk! Liefst wel als Puck geschreven maar dat is natuurlijk niet het einde van de wereld. Ik heb voor Noa gestemd, vind ik net iets leuker als Puk.
Bij ons in de omgeving nog niemand die Mae heet, is hier echt nog een nieuwe naam. Grappig hè, die verschillen. Bedankt voor je stem!
Noa Puck is voor mij een mode naam en honden naam. Maar dat is een kwestie van smaak, op zich niets mis mee. Puk is blijkbaar bekend uit de serie Uk & Puk. Ook een garantie dat je dochter haar leven lang iedereen kan vertellen dat ze Puck zonder C heet. Mae lijkt teveel op mee en vind ik daarom voor een Nederlands talig meisje niet leuk. Noa vind ik wel leuk.
Puck! (wel met C). Op de scholen van onze kinderen zitten een aantal kinderen die Noa heten, en geen enkele Puck/Puk. Mae vind ik niet zo mooi.
Pu(c)k vind ik het beste er bij passen al vraag ik mij af of hij leuk blijft bij een volwassene. Zag laatst een bejaarde Jip op tv vind ik net zo een naam en vind ik niet echt passend bij een volwassene. Noa vind ik niet leuk hoor je te veel en bij jongens ook veel Noah's. Mae vind ik niks. Evi, Lot, Jet, Eva vind ik er nog leuker bij staan. Doe wat voor jou goed voelt!
Ik ben wel van mening dat een naam met je meegroeit, dus of het als volwassene nog leuk is, daar maak ik me niet zo druk om. Noa is inderdaad wel unisex, wat ik niet per se heel leuk vind, al is de schrijfwijze bij een jongen vaak Noah dan. Mijn gevoel gaat echt nog alle kanten op… zo lastig haha
Hmmm. Mae vind ik veruit de mooiste. Maar Noa het beste bij de namen van je jongens passen (en op zich een prima naam). Puk vind ik écht niet mooi. De schrijfwijze niet, maar vind het ook echt een naam voor een hond, sorry Associeer het daarnaast met hockey (puck).