Gewoon vijf stemmen voor Pleun... Ik vind het allemaal helemaal niets en heb ook niet gestemd. Nikki vind ik dan wel weer een leuke naam. De opties hierboven vind ik er totaal niet bij passen.
Ik vind Joes wel heel leuk! En als je in de voornamenbank zoekt, dan zie je de naam aan jongens en meisjes is gegeven (wel aan meer jongens). Maar ik vind unisex namen over t algemeen leuker voor meisjes... Misschien ook leuk: Lone / Lune Luus (past misschien minder bij Juul) Puck Sam / Pam Ruby Fee Fieke Tara Ik roep ook maar wat... succes met de zoektocht naar DE naam
Ik heb joes gestemd, die vind ik wel aardig. De rest vind ik echt niks. Terwijl ik Nikki en Juul juist wel heel leuk vind. Andere suggesties: Isa (!!!) Wies Wiede Saar Loes Mia
Dankjewel allemaal voor de meningen en opties! Wat een verschil in wat sommige hip of oubollig vinden. Gelukkig ieder zijn smaak. Maar weet zijn er helaas nog lang niet uit... wat een ellende. Krijg er alleen maar stress van terwijl ik het vorige keren zo leuk vond om een naam te kiezen...