Erg kort naar mijn mening. En ik ken een hond die zo heet, hihi, maar vind het op zich geen lelijke naam hoor. Het gaat er toch vooral om dat jullie er blij mee zijn?
Ik vind hem wel leuk. Stoer en toch vlot. Maar heb wel een beetje het idee dat het een afkorting is. Dus dat ze dan eigenlijk Femke heet ofzo en dat je haar Fem noemt.
Ik vind Femke een mooie naam.. maar dat vraag je niet. Alleen Fem is niet zo mijn smaak maar het kan wel. Als jullie het mooi vinden, gewoon doen.
Opzich vind ik Fem wel leuk, maar ik denk dat je wel vaak de vraag gaat krijgen 'is dat een afkorting van Femke?'
Fem klinkt goed! Persoonlijk vind ik hem iets te kort. Het zou voor mij meer een afkorting staan. Het is een naam die niet veel voorkomt, mensen moeten er denk even aan wennen.
Ik vind het leuk om als iemand Femke heet, dat af te korten naar Fem. Leuk, vlot, stoer. Maar als iemand Fem heet zou ik denken dat het een afkorting is en dan (in ieder geval als ik diegene net ken) juist FemKE zeggen... Ik vind het leuk klinken, maar misschien wel wat verwarrend.
Ik ben het met Baby82 eens. Ik vind het een leuke naam. Ik zou het alleen schrijven als Femm. En wat vind je van Fenn? Die staat namelijk op ons lijstje! Succes!
De naam Fem komt onaf over, net als anderen ook al schrijven lijkt het een afkorting van Femke. Wat dacht je van de schrijfwijze Femme?
Waarom is Femm dan een betere schrijfwijze als Fem? Omdat het beter staat? Het klinkt uiteindelijk toch hetzelfde. Ik vind het in ieder geval een leuke naam. Kort en stoer. Dus als jullie die naam leuk vinden, gewoon doen.