haha, ja ik snap ook niet als namen perse met een bepaalde letter moeten beginnen. Dan kan je beter toch een naam uitzoeken die je echt mooi vind of je aanspreekt. Maar misschien heeft ze er een goeie reden voor? ik kom ook niet verder dan Jip, Joy en Jet.. nou Jut en Jul dan
idd dacht gelijk aan Jip ! jet/jen/joa/jin/jon/ ... vind je jenna niet mooi? afkorting jen.. of iets dergelijks?
Ja, Jut en Jul was ook mijn eerste gedachte, maar ik weet niet welke van de twee nou het meisje was... M.i. zijn er met deze voorwaarden maar weinig opties, en de meesten zijn niet geweldig. Het blijven halfbakken afkortingen of echt ouderwetse namen zoals Jo (oh nee, dat zijn maar 2 letters...)
Ja, maar Jos is m.i. toch echt een jongensnaam? Jet kan wel, maar is dat nou echt leuk of is het meer een 'kan ermee door' naam?
De enige meisjesnamen met drie letters, beginnend met een J vind ik Jen (uitspraak Djen) en Jil (uitspraak Djil). Maar ik vind Jill veel mooier. Jil lijkt voor mij niet 'af'.
er is natuurlijk een reden dat ik dit vraag.. niet omdat het voor mijzelf is want ik ben al voorzien van een naam voor onze beeb.. Een vriendin krijgt een meisje en ik weet toevallig dat de naam begint met een J en 3 letters heeft...Zelf kon ik niet echt op veel en leuke namen komen dus vandaar dat ik de vraag hier een stelde! Thanks allemaal voor het antwoorden