Hallo, Maandag de operatie gehad, is helemaal goed gegaan! Gister mocht ik weer naar huis. Voel me goed, voelt meer als hevige spierpijn, maar het is goed te doen met paracetamol: ) eten gaat nog niet zo goed, maar drinken gelukkig wel De kids zijn deze week onder gebracht bij opa en oma, dus kan me even helemaal op mezelf richten, is wel even lekker Nessy, wat fijn dat je dat achter de rug hebt, hoe voel je je? Gijsje, bij jou inmiddels al meer bekend?
Fijn dat het goed gaat Brandweer,ook lekker dat de kids bij opa en oma zijn. Hoe voelde je je na de operatie,veel pijn? Je mag trouwens vlot naar huis,een vriendin van me is ook maandag geopereerd en mag als het goed is morgen naar huis. Ik mag vrijdag weer naar het ziekenhuis,hopelijk hoor ik dan meer!
hoi meiden, Ik lees z,n beetje jullie verhalen want mijn vriend word volgende week ook geopereerd in arhnem. IK ben wel een beetje bang dus vandaag dat ik hier een beetje mee las. Hij heeft trouwens een stuk of 8 bijeenkomsten MOETEN volgen in eindhoven. hele ochtenden. Ben benieuwd hoe de operatie verloopt. De kindjes blijven 3 dagen bij opa en oma. Hopelijk heb ik snel een actieve man die weer lekker in zijn vel zit. Wat kost z,n buikwandcorretie? Ik ben zelf 50 kilo zonder operatie afgevallen en sport nu 5x in de week maar ik heb zelfs slappe huid vooral bij me armen dat me wel gaat storen nu.
Eigenlijk niet veel pijn na de operatie, niet erger als hele erge spierpijn. Want dat is het eigenlijk, het voelt gewoon als spierpijn. Met paracetamol dus heel goed onder controle te houden. Vandaag alweer druk boodschappen gedaan, mijn moeder was mee om te tillen En samen met predieet nu -9,5 kilo
Gaat snel he??? Ik ben maar 5 maanden verder en af en toe als ik in het dorp loop en ik zie mijn eigen spiegelbeeld heb ik zoiets van OMG dat ben ik....
Even ook van mij een foto(voor en na) van januari 2012 toen ik 133 woog.Ik woog door een pre-dieet 122 toen ik geopereerd werd(2 juli 2012) en weeg nu 71 kilo.
Ow heb jij een sleeve? Mij is een gbp aangeraden,maar ik twijfel zelf nog een beetje,wil het ook nog bespreken. Mag ik weten waarom jij een sleeve hebt?
Het gaat inderdaad redelijk snel maar de eerste die me zegt dat dit de makkelijke oplossing was die krijgt toch slaag van me...
wow jullie zien er super uit! kan hier nu helaas geen foto laten zien van mijn transformatie.... maar zal dat van het weekend eens proberen
Iedereen alvast een goed uiteinde, en dat 2013 fantastisch mag worden! Vanmorgen weer een weegmomentje 88,0 kilo Dat betekend dat ik 14,6 kilo ben afgevallen (7,6 kilo vanaf de operatie) in 5 weken, en met dieeten is het me nooit gelukt om onder de 90 te komen, dus ik ben meer dan tevreden
Goed bezig Brandweer.... @hier Begin zenuwen te krijgen voor 15-01 want dan krijg ik te horen of het een GO is of niet..... Zou een heel mooi kadootje zijn voor mijn verjaardag 16-01.... @Gijsje Heb je al een datum gekregen of niet??
oehhh spannend!!! krijg vanmiddag HET gesprek... ben zenuwachtig nu aan het worden want ooohh ze zouden ook nee kunnen zeggen en wat dan...