hey meiden, Ik ga vandaag naar een informatie beënkomst van de thuiszorg. Ze zoeken daar huishoudelijk medewerksters. Zijn er hier meiden die in de thuiszorg werken? Ik weet dat het heel dankbaar werk is, maar wat zijn jullie ervaringen? gr wendy
Ik vond het helemaal geen dankbaar werk. Ik vond het fijn dat ik mijn uren zelf kon indelen. Maar vooral oudere mensen hebben altijd overal commentaar op. Het verhaal van 'lieve oudere mensen die je om de 10 minuten vragen of je thee wil' heb ik in al die tijd niet mee gemaakt haha Ja 1 keer maar die vrouw was dement en vergat steeds dat ze het al gevraagd had tis een fijn gevoel als je naar huis gaat en je klant zit weer heerlijk schoon huisje. Maar meestal hebben de klanten van 75+ wel wat te zeuren haha
whahahaa oke... Ik kan mn oude baan trg krijgen op een administratie maar dat is gewoon niet meer wat ik wil. Heb het daar gewoon niet meer naar mijn zin..
Ik werk in de thuiszorg sinds februari dit jaar. Ik vind het heel leuk. Ik heb tot nu toe alleen maar fijne cliënten gehad.Ja op 1 na, daar kon ik niet meer door 1 deur, maar na overleg met mijn leidinggevende hebben ze daar een ander op gezet. Maar verder heb ik wel lieve oude mensen, die het vooral gezellig vinden als ik er ben. Erg fijn aan dit werk is, dat je zelf kunt aangeven op welke dagen jij wilt werken. En ze zijn bij mij erg flexibel, mocht ik eens vrij willen, of als mijn zoontje ziek is.
Ik heb het 2 weken gedaan... Het werk ging op zich wel. Ik heb echt meer koffie gedronken dan gewerkt haha. Maar echt dankbaar werk, nee dat vind ik niet. Qua werktijden was het wel heel fijn.