Deze is ook leuk Monika! All vanmorgen mannetje naar KDV gebracht en voor het eerst keek hij me na toen ik wegliep. Niet huilen ofzo, maar wel van hé mama waar ga jij heen? Houd me hart vast voor als hij gaat huilen als ik wegga. Is geen lekker begin van een werkdag, maar het hoort erbij.
Hoi meiden Ff een berichtje van mij. Gaat niet zo goed met me...ben gisteravond met ambulance naar ZH gebracht omdat ik pijn op mn borst had. Na onderzoeken blijk ik een klaplong te hebben Errrugggg pijnlijk maar gelukkig hersteld dit vanzelf.Weer ff een paar weekjes uit de running.Vince blijft tot vrijdagavond bij mn ouders omdat ik hem geeneens op kan tillen. Lekker he...heb ik weer haha...
Ow wish dat klinkt niet prettig. En helemaal balen dat je nu niets met je mannetje kan beginnen. Doe het kalm aan en hopelijk ben je er snel weer bovenop.
@Wish: Heel veel beterschap meid!!! Ik hoop dat je snel op knapt! Hier: Vandaag al een gedeelte van de dieren schoongemaakt en morgen de rest. Lekker ff met de hondjes gewandeld samen met mn mama en vrijdag komen mn zusje en een vriendin van dr Yara badderen en zondag komen mn ouders, zusje en dr vriend hier eten omdat ze die dag weg zijn omdat mn zusje een dans wedstrijd heeft. Wel een lekker weekie dus
Oeeeeeehhh wish dat is bijzonder pijnlijk. Mag je thuis blijven of toch in het zkh? Is ie geplakt? Ben je niet erg benauwd?
Oh Wish, wat eng! Als ik het zo lees valt de 'engigheid' mee en is het vooral heel pijnlijk. Wat zul je geschrokken zijn! Fijn dat Vince bij je ouders terecht kan, maar denk dat je juist nu zijn lach goed kan gebruiken. Heel veel beterschap. Hoop echt dat je snel opknapt en Vince weer kan verzorgen. Hoe lang staat er voor het herstel?
Wish, bizar hoe kom je daar nou aan? Wat zou dat eng zijn geweest met zo'n pijn en niet weten waarom... Allemaal doem dingen ga je denken lijkt me! Beterschap meid!
Wish beterschap meid, dat is zeker schrikken geweest! Fijn dat je ouders Vince kunnen opvangen deze week.
Zo daar ben ik weer. Zal ff het verhaal een beetje vertellen. Ik had maandag op dinsdagnacht nachtdienst gehad dus smorgens naar bed gegaan.Om 13.30 wakker geworden van pijn tussen mn schouderbladen(alsof er een spier niet goed zit) Ik ben even gaan verliggen en weer in slaap gevallen tot 16.30.Toen opgestaan en toen voelde ik enorme pijn onder mn borsten en in me rug. Ik dacht nog aan spierpijn omdat we de nacht ervoor een zwaar iemand getild hadden. Ik ben een beetje rond gaan lopen in de hoop dat het af zou zakken.Dit gebeurde echter niet.Ik voelde diep van binnen dat het niet goed zat en dat er ws een dokter aan te pas zou komen.Ik ben dus nog even gaan douchen maar halverwege voelde ik me niet goed worden,heb gauw mn haar uitgespoeld en ben op de wc gaan zitten met een emmer,werd supermisselijk. Heb mn vriend en moeder gebeld en die zeiden dat ik de HAP moest bellen.Dit gedaan...en deze huisarts heeft meteen een ambulance gestuurd.Gelukkig was met mn hart alles goed alleen hoorden ze iets aan mn longen of beter gezegd aan de linkerkant hoorden ze niets dus toch maar even naar het ZH Na bloed afgenomen en longfoto's werd er een klaplong geconstateerd en werd me gezegd dat er sowieso een zhopname zou volgen maar dat ze even moesten kijken waar want het zh zat vol Ik balen!!! Na een kwartier kwam er een andere arts die zei dat ik wel naar huis mocht maar dat ik de volgende dag om 9.00 weer bij longarts moest komen. Vreemd dat ik nu wel naar huis mocht maar ik was allang blij!! De volgende dag bij de longarts vertelde hij me dat mn long zichzelf alweer aan het genezen was dus dat het de goede kant op gaat. Niemand weet eigenlijk hoe je een klaplong kunt krijgen.Er zijn wel wat dingen bekend zoals veel en hevig hoesten kan een klaplong veroorzaken en luchtdrukverschillen. Geen van deze dingen zijn bij mij aan de orde geweest en dus is het spontaan ontstaan. Ik heb nu pijnstillers en moet even rustig aan doen en verder moet mn lichaam het werk doen.Bij verergerde benauwdheid moet ik meteen weer naar de eerste hulp en anders over 3 weken naar longarts. Ik ben heeeel blij dat Vince bij mn ouders terecht kan...hij is daar al vanaf maandagochtend.(in eerste instantie omdat ik nachtdienst had).Ik zou hem nu echt niet kunnen verzorgen en mn vriend moet ook gewoon vandaag weer werken. Straks komen mn ouders even op bezoek met de kleine man en gisteren heb ik hem ook gezien maar ik mis hem wel hoor!! 7 februari moeten we met Vince naar de huisarts op verzoek vd fysio...ben benieuwd of zij ook vind dat hij naar de kinderarts moet. Zo tis wel een heel verhaal geworden zeg pfff. Hoe is het verder met iedereen? Ga zo ff teruglezen
Wish wat een verhaal! Zit me helemaal in te denken hoe je thuis aan het aanmodderen was. Ben je niet enorm geschrokken (achteraf)? Het is zeker fijn dat Vince door je ouders opgevangen wordt! En wat lief dat ze met hem langskomen! Kan me zo indenken dat je hem mist! Heb je nog veel pijn? Beterschap!
Ja achteraf was het natuurlijk echt eng.Snap ook niet dat ik nog ben gaan douchen terwijl ik alleen thuis was haha maar ja ik wilde gewoon ff fris zijn voor als ik naar dokter moest.Had verwacht dat ik naar de huisartsenpost moest.niet dat ik met ambu opgehaald zou worden!! De pijn is heel verschillend.Het ene moment weet ik niet waar ik het zoeken moet en het andere moment denk ik dat het bijna weg is.Het in bed liggen is nog het ergst...ik kan niet op mn rug of linkerzij liggen alleen op mn rechterzij.Ondanks dat heb ik vannacht van 00.15 tot 10.30 geslapen!!! Ws door de medicijnen.
Wish, een mens doet soms rare dingen. Maar kan me indenken dat je fris wilde zijn. Wie gaat er ook uit van zoiets... Heb je nu ook meer kans om het nog een keer te krijgen? Fijn dat je ondanks je ligbeperking nog lekker hebt geslapen!
Ja ik heb meer kans dan een ander die het nog nooit heeft gekregen maar ook 80% kans dat het nooit meer terug komt.
Hmmm dat zegt dus eigenlijk ook niks. Hoop echt dat je snel mag opknappen en dat je niet vaker bij de longarts hoeft terug te komen!
Hoop het ook want als de klaplong groter was geweest hadden ze een drain moeten aanleggen om het lucht weg te laten gaan lijkt me vreselijk
Wish hou op! Dat klinkt echt heel heel heftig... Wil je niet bang maken, maar denk dat je dit even tijd moet geven om te verwerken. Het is nogal wat zeg. Je hebt dus nog eigenlijk geluk gehad! Sterkte!