Sorry, heb een morris minor voor de bruiloft.. moet je ff kijken: Trouwvervoer Westland, Kl. Achterweg 51, 2671 LV Naaldwijk, 0174 626423 / 06 2493 9089 en dan bij wagenpark. het is de eerste, zooo schattig.. een soort mini maar dan met kont.
Bo...ohh erg hé al die hondenpoep...Evan gaat er zelf bijstaan en bah roepen.. Gina..leuke auto!! Beetje bijgekomen van de schrik? Gisteren hebben gehoord dat een kennis zwanger is..niet te begrijpen sommige mensen..ze zitten in de schuldsanering (tot 2014 geloof ik) hebben een dochter van 6. Zijn een hele tijd uit elkaar geweest en nu toch nog een 2de..ze zijn druk aan het rond bellen of iemand een bedje, box, commode e.d. heeft..ze hebben helemaal niks meer..zelfs de hond moest het huis uit omdat dat niet meer te betalen was..ik vind het zo zielig voor de kids
Schattig is ie he!!! Ja ben beetje bijgekomen.. schrok me echt rot.. zag me huwelijksdag al gaan.. Maar ja, heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ja soms geloof je het niet he. Mijn broer zit in de schuldsanering en heeft een dochter van 5... kleding krijgt hij altijd van iedereen, heeft echt bijna nooit wat zelf gekocht, krijg nooit verjaardagskadotjes, voor Lucas niks gehad, voor sinterklaas hadden wij allemaal kadotjes voor zijn dochter maar voor Noah was er niks.. maaaaarrrr meneer gaat wel naar heel veel feesten, zet tatoeages wanneer hij er zin in heeft enzo enzo.. (werkt zwart bij) dus, ach sommige mensen hebben dr prioriteiten niet helemaal op orde.. wel heeeeeel storend en zielig!!!!
ja soms snap je mensen toch niet en je zal zien die mensen worden aan alle kanten geholpen en het heeft eigelijk weinig nut denk maar niet dat wij dingen aan gewaaid krijgen hoor neeee maar goed je bent verschillend allemaal en de 1 vind dat belangrijker en de ander dit liever nooit meer een feest dan dat mijn kind een normaal leven kan leiden zo hier is de kleine man druk aan schoppen me navel is helemaal glad moet ff terug kijken op fotos of me buik ook zo was met 25 weken als met beau volgens mij ga ik ontzettend dik worden namelijk! maar goed eerlijk ik eet ook vanalles lust ook alles
Gina wat een super auto!! schuldsanering ... beetje lastig, ik denk dat het bij iedereen anders is. Vind het wel belachelijk wat jij verteld hoor Gina! En een 2e kindje als je in de schuldsanering zit, dat is nog tot daar aan toe. Maar als je relatie instabiel is dat vind ik dan wel een breekpunt maar ja niets zo vreemd als het menselijk brein naatje hoe is t bij jou? mariska spannend weer dan vrijdag, eindelijk een datum !!! Ga je het dan ook vertellen aan iedereen? Of had je dat al gedaan?
Bo honden en hondenpoep vies he, mar goed niet iedere hond en vooral zijn baasje is zo. Ik vind het ook smerig ! Bo hoe is t nou met je I phone afgelopen??? daar had je toch een kaart verkeerd om in gedaan??????
Vandaag was Laura toch niet helemaal in haar hummetje, of t nou van de val kwam of dat er wat anders is, geen idee. Vanmiddag wilde ze ook niet eten, met heel veel moeite 1 boterham op Verder raakt ze de limonade amper aan en zit ze alleen maar wat tv te kijken. ( al heeft ze ook gespeeld hoor) Ze heeft vanmiddag zelfs geslapen weer ( GELUKKIG!!!!!) ook heel de dag met die speen in de weer en dr slaapeend.... hoop niet dat er WEER iets zit te broeien...
Misschien heeft ze wel hoofdpijn Janny, lijkt me ook niet heel onlogisch! Heb je dr wel wakker gemaakt?? dat deed ik toen bij Noah wel voor de zekerheid, was toen ook op de deurpost geknald, en die had ook last van zn hoofd. Hoop idd niet voor je dat ze weer ziek wordt!!! Hier beetje gekalmeerd! Goede dag thuis verder, Noah en Lucas zijn vrolijk. Lucas heeft zelfs geen huiluurtje nog gehad.. maaaarrr de dag is natuurlijk nog niet om.. maar last van krampjes, wat d aanzet is tot huilen, heeft ie nog niet gehad... miss wordt het minder nu, hij is 7 weken en ze zeggen dat het met 6 weken op zn ergst is en dan beter wordt toch?? In ieder geval ligt ie weer te slapen nadat hij hele tijd lachend en kletsend op schoot heeft gelegen haha.. Noah is lekker aan het rommelen met zn gereedschapkoffer, ene erin andere eruit, dus die gaat zich ook steeds beter alleen vermaken.
ola... @ Gina.. mooie trouwauto!! balen van jullie eigen auto. Gelukkig is je schoonvader handig dat scheelt wel een hoop! @ anas.. arme laura! Zal goed pijn gedaan hebben! @ Maris.. spannend!! a.s. vrijdag controle. @ bo.. pb nog ff het andere nr... anders lig ik strakt te bevallen en kan ik je niet smsen . Lekker gewandeld zo te lezen.. balen van die vieze hondenpoep. Heb er zelf ook een hekel aan... nu heb ik zelf een flinke hond, maar die doet het altijd netjes waar het mag. Alleen rij ik regelmatig met de wielen van de wandelwagen door de stront van andere honden. Die laten hun hond op het wandelpad poepen :x. @ hier.. rommel de rommel.. maar zet niet door. John wil dat ik de VK bel, maar ik zal niet weten waarom ... Vond het wel erg fijn dat John vandaag thuis was.. Morgen moet hij pas om 18 uur beginnen. Heb morgen om kwart voor 4 een afspraak bij de VK dus kan hij mooi nog ff mee. Ga wel vragen of ze kan kijken of er al wat actie daar beneden is... bij Zoë had ik ook 8 cm ontsluiting bijna zonder dat ik het doorhad. Nu zal ik dat nog niet hebben... maar toch. Kan John iig met een gerust hart naar zijn werk .
Ja idd misschien wel hoofdpijn Gina . .... niet eens over nagedacht hihi Hoop het maar.. En ik wil gewoon lente, zon weet ik wat ben er echt zat van !!!!
nou idd 8 cm zonder dat je het door hebt, ideaal!!! en dan te bedenken Naatje dat het bij nummer 2 nog sneller gaat, denk niet dat je nog lang loopt....arme John op van de zenuwen natuurlijk! Gina lekker dagje zo te lezen en een mooie trouwauto! Jeetje 1700 euro, is toch niet normaal meer tegenwoordig, pffff zou ook huilen! Gelukkig dat je zo'n handige vader hebt, wanneer moet de auto opnieuw gekeurd worden?? Auto, binnenkort mag Ramon weer een nieuwe auto, heb geen idee welke eigenlijk....mag er van hem eentje kiezen want hij snapt er de ballen van en ik was vroeger helemaal autogek, maar nu weet ik het niet meer. Bo lekker gewandeld met Beau zo te lezen, lekker he even een frisse neus en eindelijk geen regen gezien vandaag halleluhja!! Ja stront, ik weet er alles van, wat dacht je toen het sneeuwde, onder Amy d'r schoenen, onder mijn schoenen, nou dan hoor je mij ook vloeken en tieren hoor..... Gelukkig heb je ook opgevoede honden he Baloe hihi Janny auwie die Laura is ook niet erg gelukkig de laatste tijd he, nu weer vallen, een kleine brekebeen is het. Hopelijk heeft ze er niet veel last van, verbaas me er altijd over hoeveel die kleintjes kunnen hebben. Als ik geen aandacht er aan schenk krabbelt ze zo weer op, maar als mensen ahhhh gaan roepen gaat ze heel hard huilen dus dat zegt genoeg! Hier weer terug van paps en mams, Amy is lekker bij oma en opa en gaat zelf in de hoek staan de hele tijd....ze geeft zichzelf straf en dan is Po weer de klos....tsja ze maakt er echt een lolletje van, ik hoef maar te dreiegn en ze gaat er al staan...wat moet je daar nou mee....kind is niet te straffen...
Balen van jullie auto Gina, gelukkig kan je vader al heel veel maken. Janny, ik hoop dat jullie snel weer beter zijn, maar dan helpt de hoofdpijn omdat je je hoofd stoot ook niet zo goed. Denk dat Laura daarom niet zo goed eet. Voor de rest gelukkig wel vrolijk. Prioriteiten stellen, daat blijken veel mensen moeite mee te hebben als het om levensstijl gaat. Jammer, daar heb ik op dit moment ook last van. Niet zelf hoor, maar ik wordt gepushed om dure dingen te kopen voor de kids omdat "meneer" alimentatie betaalt! De zak! Hup Naatje! het kan nog steeds op 1 maart, maar dan moet je nu wel op gaan schieten hihi!
nou ja daam wat is dat nou weer voorn onzin? je moet toch het hoognodige kopen ervan wat ze het meeste nodig hebben op dat moment? meid ik merk aan je schrijven dat je de laatste tijd niet zo lekker in je velletje zit of heb iik dat mis? als er wat is kan je altijd met me praten he en anders schrijf het lekker van je af! hahaha daphne! neee nog niet jammer genoeg! juudje dat kind van jouw hahaha ik lach me rot dus je hoeft maar het word HOEkkk te zeggen en ze staat al? nou hier niet meer ze probeert me nu dus uit... overal met die tuitbeker gisteren rond gaan me hele bankstel me hocker me eetstoelen en me bontkleed nat....en ze vind het mooi om dan droog te wrijven met een doek nou ik kon niet lachen hoor na 3x in de hoek te hebben gestaan ging ze met haar hoofd bonken tegen de deuren en zichzelf slaan en bijten dat word nog wat....
oke, denk dat ik niet zo veel recht heb om teleurgesteld te zijn hihihihi, maar had gehoopt dat het wel al 8cm was nu.. maar wie weet gewoon dit keer weer.
Bo, mooie termijn. Voor mij is die 25 weken heel belangrijk. Want dan krijgt je kindje een kans als het geboren wordt.