Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

juud leuk een nieuwe moederfiets! staat hier ook op het lijstje
    nou ja lijstje hahaha

was het wat dat overdekte speelding?

askim weet niet of ik mijn kind dan kan achterlaten ,,,, als beau zo aan me been hing en had er al niet zo heel goed gevoel over..fijn dat die spoedig naar een andere gaat

daphe hoe is het bij jouw op de kdv? was toch ook vanalles wat

mariska toch maar niet groen hahaa leuk hor wil een foto zien!
    nou meiden manlief legt zijn hand op me buik en dan zie je gewoon het kindje helemaal naar zijn hand toe gaan me hele buik is er dan scheef van zoo lief

kamertje klaar alleen nog wat kaal moet ff leuke decos hebben

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daphne idd hoe is het met jou meiden op het kdv, je had er destijds ook een slecht gevoel over.

Askim fijn dat er zo snel een plekje is op een ander kdv

Juud daar ben je weer , gezellig... Ik had opsporing al gebeld! :)

HIer is mike nog altijd een beetje aan het vervelen, wat er met hem is.. ik hoop maar een fase.
    krijg zijn schema niet op orde, althans ik krijg hem niet aan het drinken savonds
    Zijn schema is nu:
    730 bord pap
    10 fruit
    12 flesje 180cc
    16 flesje 180cc
    18 potje warm eten en danoontje
    en dan wil hij niets meer :(

Ik heb de flessen van 12 en 16uur al van 210 terug naar 180 gebracht, maar het helpt niet.. :(
    pffff

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Zo ff teken van leven hahaha... ben heel beroerd geweest vandaag, maar na een hele dag niet eten en diarree en slapen ben ik nu een stuk opgeknapt gelukkig. Zag de jurken passen al helemaal n het water vallen...

Juud, Ahhhhhh ben heeel benieuwd naar Amy dr korte koppie, denk dat dat haar heel pittig staat!!! Hoe is t met Britt?? al meer ritme in dr flessen?
    Ja ik heb ook een montego, erg fijne fiets!! leuk hoor...

Daam, babyshower.. ik heb aan de man van mn schoonzus gevraagd wie hij dacht dat ze erbij zou willen hebben en die mensen heb ik contact mee opgenomen. Haar stiefmoeder en halfzusje waren daar niet bij... Maar het is idd de bedoeling alleen vrouwen..

Monica, fijn zeg een ander kdv, lijkt me rot om m ergens te moeten achterlaten waar je geen goed gevoel over hebt! Tja, de kids zitten in een lastige fase, althans mijne ook haha..

Fioon, jeetje 34 weken alweer, gaat echt goed opschieten meid!!! nog ff en je knulletje is er al!! hier hadde ze trouwens bij de wibra die aankleedkussenhoezen niet meer, ben je zelf nog geslaagd?

Pfff... ben de rest alweer kwijt, sorry meiden!!!

Hier dus heel de dag geslapen. Noah snapte er niks van. Ik lag op de bank met een deken.. en Noah kwam elke keer m deken weghalen en zei bed klaar hahahaha.. die snapte er niks van dat mama ziek was.
    Gelukkig is het nu stuk minder.. was ook zooo misselijk en pijn in m buik.. maar heel de dag niks gegeten en alleen met avond eten beschuitjes en dat ging goed..

Morgen spannende dag.. jurk passen en uitzoeken. Hoop dat ik slaag..

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Janny, ik vind zn schema helemaal goed hoor.. is toch lekker dat hij zn laatste fles niet meer hoeft en wel doorslaapt.. Noah dronk zn laatste ook met 7 maanden niet meer.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Maar Gina hij kan toch niet van 1800 tot 8 zonder eten? dat is naa rmijn idee veel te lang eigenlijk...
    weet t niet meer maar laura at altijd nog wel om 22uur ofzo..

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou ja, ik kan me herinneren van Noah dat ik met 7 maanden de laatste fles ben gaan afbouwen. Zodra hij goed die potjes at. Hij at toen groentepotje van 6 of 8 maanden helemaal op met een toetje erachteraan en dan ging hij naar bed. Maar Lucas eet al niet meer na 19.30 en die is nog geen 4 maanden.

Ik ben trouwens nog steeds diarree vrij!!! gelukkig maar!! Ik ga zo, het is hier vooralsnog rustig, douchen en straks... JUrk passen!!!!! hihi... ben zooooo benieuwd!!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anas schema zit er goed uit maar idd 5maanden is nog wel vroeg beau was met 8 a 9 maanden helemaal van de fles af....
    je kan mischien die tijd van 12 uur een fles geven
    en dan 16 uur eten en dan weer 0m half 8 de laatste fles geven......mischien idee of helpt dat niet
    ben er ook ff helemaal uit maar omdat die 2 melk flessen krijg smiddags en dan avond eten met toet erachter aan zou ik ook niks meer in een fles zien
    dus dan
    7,30 pap
    10 uur fruit
    12 uur fles
    16.00 eten en toet?
    en dan in de avond rond half 8 een fles?

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

of zit die dan op te weinig flessen???

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gina veel plezier meid en hopelijk zit DE jurk er tussen! ben heel benieuwd!

enne hier nog niet gekeken maar had een folder binne gehad ga morgen eens kijkje doen
    maar erg lief van je
    gelukkig ben je weer opgeknapt

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina heel erg veel plezier met het zoeken en passen van je jurken!!! Hopenlijk vind je snel DE jurk!!!
    En geloof me als je die jurk gevonden hebt is die smile niet meer van je gezicht te krijgen ;) hihihi
    xxx

Bo en Gina ja gek hoor zoals je dat snel vergeet allemaal.. Laura heeft volgens mij met 3 flessen vrij lang een schema gehad van 730 pap, 10uur fruit, 12 brood, 1400 fles 18 warm en toetje en dan 22u fles maar Mike eet nog geen brood...
    Daar zit denk ik ook het knelpunt, hij moet dus om 12uur echt een fles krijgen. En als ik minder in die fles doe zoals gisteren gilt hij de halve middag van de honger,...( en daar zat ik ook niet op te wachtten)
    Nu eet hij dus idd 1x pap en 2x fles en een groot potje fruit en groente... en dan wilt hij idd niets meer...
    Qua omvang kan hij makkelijk wat missen :) kleine spekkies heeft hij overal hihi, maar het is mij meer de tijd die er tussen zit tot de volgende ochtend..
    Nou ja als hij weigert dan weigert hij ;)
    Zo gek inmiddels is hij van de week alweer 7 maanden!!!!!!!!!!!!

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier is Isa verkouden.. Hij ligt op de bank te slapen.. Vanochtend had hij nergens zin in.. ga hem straks op bed leggen..

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Jayden hetzelfde verhaal. Erg verkouden, snel verveeld, beetje hangerig bij mama. Ligt nu al in bed sinds half 2, voor zijn doen vroeg.
    Hopelijk helpt slapen voor hem om zich wat beter te voelen.
    Had ook twee dagen niet gepoept. Zo juist gelukt, maar dat deed zeer. Was een (sorry voor de details) harde drol, dus dat was pijnlijk voor 'm. :(

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    beterschap met alle zieke kindjes!

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa sliep al om half 12 tot half 3.. Hier veel hangerig en aan het huilen.. Ik begrijp niet wat hij wilt, volgens mij hijzelf ook niet.. Ik word hier echt gek.. Nu kijkt hij gelukkig liggend tekenfilm en straks gaat hij vroeg naar bed.

wat erg voor jayden dat hij niet kan poepen..

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dank je anas.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden!

Gina en en en???

Wat betreft flessen geen idee wanneer welke fles eraf ging, het is altijd een gepuzzel.
    Hier ook nog steeds met die laatste fles een gedoe.

Fioon nog wat gescoord bij de Makro??

Janny Mike zal Laura wel snel inhalen qua gewicht en lengte!

Isa beterschap.

Katje vervelend niet kunnen poepen, Amy eet altijd crackers met heel veel vezels, nou dat wil wel!

Verder ben ik even blanco!

Britt heeft haar eerste tandje, zag ineens een wit puntje.
    Niet veel van gemerkt, maar bij Amy merkte ik het ook nooit.
    Janny heeft Mike al een tandje?

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    manlief heeft vandaag flink gepoetst. Nu zijn we aan het versieren, ik ben balonnen aan het opblazen.

De meiden hebben allebei nog poeperietes.. dit wil zeggen geen echte diaree maar wel veeeeel moeten poepen. En dat heb ik dus ook. heel irritant. Sam heef net op de bank gepoept!! Bah, en ook lekkere timing ahum. ze hebben beiden ook rode en pijnlijke billen :( Denk misschien wel schimmeltje? Maar kijk het nog een dagje en dan huisarts.

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden moet me ff iets van het hart....

beau is het allerliefste meisje wat er maar is...;) maar als ze bij me so is is het de duivel zelf
    oo ze is echt hyper als ze word geactiveerd en ze blijven maar op het knopje ON en REPEAT drukken bij dr
    ze bedoelen het helemaal niet verkeerd in tegendeel ze zijn bezeten van haar
    mischien te? als ze hier zijn is beau ook een stuiterbal ze spelen en dollen met haar en beau word helemaal hystrisch zoveel lol heeft ze maar goed ik word knettergek dan en manlief ook
    bij opa en oma binne is het 1 en al vernieling
    ze gooit alles om luistert niet ze zit aan de ramen vitrage (met ijshanden) aan de konijnen bak aan de hond pff ze rent rondjes maar luisteren ho maar
    wat moeten we doen
    bij mijn moeder (is niet moeder theresa en niet meer of minder als sm) maar die zet haar voor de bak met speelgoed tv aan en je hoort haar neit
    zo zitten we een uurtje of langer gezellig aan de thee en beau vermaakt zich
    ze zit nergens aan en is heel erg lief gewoon
    en rustig....
    maar ik merk als je beau zoveel aandacht geeft en gek gaat doen ze gewoon een ramp word
    me so zeiden dat wij ook niets eraan deden om het tegen te gaan dat ze niet luistert ...maar goed we treden op ik zet haar daar iind e hoek en verbied haar contant wat maar ik praat tegen een muur ze kijkt me niet eens aan en trekt zich niks ervan aan
    voel me gewoon ff machteloos vooral met die dikke buik is het niet zo praktisch om maar achter haar aan te blijven vliegen

me so geloven niet dat ze bij mijn moeder of anderen zo lief is
    op verjaardagen speelt ze rustig tot 10 uur savonds nog zoo lief dat iedereen zegt wat een lief zoet kind
    snap er niks van maar vind de uitjes van opa en oma en hun naar hier toe steeds minder relaxed worden omdat ik gewoon beau niet meer aankan op een gegeven moment
    althans niet aankan is een groot woord maar heb een gevoel van ....weet niet hoe ik het moet omschrijven

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

juudje wauw britt haar eerste tand daar heeft beau wel 13 maanden over gedaan haha
    moet nu nog 4 kiezen en 2 boven hoektanden

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Lekker hoor al die poepverhalen (gina, daphne en katje):D
    Ik hoop dat het allemaal snel weer normaal is, want rooie billen, vieze bank en vreselijke buikpijn zijn allemaal NIET leuk! knuf voor jullie!

Gina, ik ben ook erg benieuwd of je geslaagd bent bij het jurken passen! vertel!

Juud, Britt haar eerste tandje zonder dat je wat hebt gemerkt, das lekker!

Nazli, ik hoop dat Isa zich snel beter voelt.

Anas, als Mike gedurende de nacht niet komt, heeft ie gewoon genoeg moet je maar vanuit gaan, anders hoor je hem wel hoor! Misschien kun je die fles van 12 uur weer vullen naar 210cc puur zodat ie genoeg vocht binnnen krijgt.

Jeetje Bo,wat een lastig verhaal! Je SO zijn dus constant met haar bezig en geven haar steeds aandacht? Misschien moeten ze eens gaan oefenen om haar geen aandacht te geven, kijken wat ze dan doet. Ws gaat ze dan op een negatieve manier aandacht vragen en daar zou jij dan als enige even op moeten inspelen (samen met je man) dus straffen en weer door met het gesprek.iets anders kan ik ook niet bedenken, dan er dan maar niet meer heengaan (maar dat is natuurlijk ook geen echte oplossing!)

Deel Deze Pagina