Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Geter Gina, idd niet handig bij het jurken passen. Je dan ineens nodig moeten met zo.n hoepel hahahaha

Meiden even een vraagje: als er een babyshower wordt georganisieerd, wie hoor je dan uit te nodigen? mannen? as oma's? familie? schoonfamilie? vriendinnen? of is het vrijblijvend?

Wie o wie weet het!

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Wat een leuke foto!
    Kan me niet voorstellen dat ik er straks ook 'twee' heb :)
    Gaat het nog steeds goed ? Is Laura eigenlijk erg jaloers geweest of viel het allemaal wel mee?

@Gina beterschap !

@babyshower; volgens mij mag je dat gewoon zelf bepalen...

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Katje gek idee he dat je er strakjes ook 2 hebt, maar het is zo ontzettend leuk :)

Laura is nooit echt jaloers geweest, wel soms maar zeker niet toen mike net geboren was. Ze is juist heel lief voor Mike.
    De laatste tijd wil ze wel eens wat jaloersig doen, door speeltje af te pakken ofzo, maar ze is over het algemeen heel erg zorgzaam en lief.

Daam, geen idee heb nog nooit een babyshower gehad of georganiseerd. Volgens mij Gina wel, dus die zal het wel weten.

Ik dacht zelf altijd ( maar dat denk ik dus ) dat het de vriendinnen van de zwangere zijn, en oma's schoonzussen/zussen etc.. maar geen mannen dus :)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina, beterschap!
    Ik heb ook een soort buikgriep, moet in ieder geval heeeel vaak poepen, gelukkig niet te dun (daarom soort van)
    Ook Fay heeft er last van, maar die heeft denk ik ook doorkomende kiezen. En Sam moet ook wel vaak poepen. Maar nogmaals niet al te dun. Bij Fay is wel zielig, die heeft echt PIJN!!!

Janny, lieve foto!!! Ik zal ook maar een foto maken van de traktaties, mijn kunstwerkjes haha (maar die van vorig jaar vond ik wel iets leuker, maar die tijd heb ik gewoon niet).

Daam, ik had een paar weken geleden Codeïne gehaalt, en dat werkt echt wel hoestonderdrukkend, dus vooral 's avonds als je op bed gaat erg prettig!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ook nog nooit een babyshower gehad/gegeven/meegemaakt.. ik zou denken de vrouwen (oma's mama's, tantes, nichten, zussen, vriendinnen)

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud is alles goed bij jou?

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

alle vrouwen haha
    dus oma moeders zussen nichten vriendinnen
    met wie diegene omgaat
    maar hoezo ...was je wat gezelligs van plan:p
    nee hellaas heeft niemand voor mij het idee gehad
    jammer hoor had het wel leuk gevonden
    zal het zeker bij me dochter later doen
    maar goed

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

antwoord is dus gegeven
    nouja mannen tenzij ze homo zijn???

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm probeer juud te bellen maar ze neemt ook niet op
    gina weet jj of alles goed daar is?

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hiii lieverds,

Niks aan het handje hoor!!!
    Gewoon druk!!!!

Fioon heb je niet gehoord, op mijn mobiel of thuis heb je gebeld??

Gina ach meid lees het nu pas, wat rot zeg dat je zo ziek bent, tis een lekker virus, heb je hulp nodig?

Amy is kaal haha

Janny schattige foto!!!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zit op de kwek maar je zeg niks huiluh!!!!!

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Dit berichtje stelt weer mensen gerust ;)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja had bijna in de auto gestapt ;)

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Vanmorgen is manlief aan de schilder gegaan hier. Muren zijn nu wit.
    Er zit ook een lambricering in die kamer, maar dat laten we zoals het is. Rood met wit wordt het dan in de kamer. Morgen nog een klein stukje bijwerken en dan is het schilderwerk klaar. Eerst was het plan al het rode...groen te schilderen maar daar zien we toch maar van af.

Vanmiddag een ledikant gekocht...helaas niet via mp want die vrouw had 'm doorverkocht terwijl ik haar diverse keren gebeld had maar zij niet op nam ! Voordeel wel is dat het behoorlijk afgeprijsd was !

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ik zit tegen je aan te kwekken hoor dove haha, maar je bent lief, je kan peter r weer afzeggen haha

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    het is hier flessentijd lees straks bij xxxxxxxxxx

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Over de babyshower: Mijn zwangere bijna-schoonzus blijkt een babyshower te krijgen, maar ik heb nog geen uitnodiging gezien. Weet niet hoe lang vantevoren zoiets verstuurd moet worden. Ik krijg toch het vermoeden dat ik en mijn zus niet welkom zijn. O ja, en mijn mams dus dan ook niet.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Babyshower hier helaas ook nooit gehad, Gina had er vorige week nog eentje die kan je er alles over vertellen!

Fioon het kan nog een babyshower!!!
    Jammer zeg voor jou dat je er nog niet eentje hebt gehad, even wat hints laten vallen en mensen wakker schudden!!!

Daam hoe is het met je vader?
    Ben je zelf al helemaal opgeknapt??

Amy is niet kaal hoor haha, ze heeft gewoon een kortgeknipt in model koppie, net een jongetje maar staat echt 1000x beter.
    Zo lang het dun is en zo erg krult dan gewoon maar kort houden, het is toch geen meisje voor speldjes.
    Was trouwens wel een ramp de kapper, in het begin ging het wel maar later huilen en huilen.
    Ja op een stoel stil moeten zitten valt niet mee maar ach je ziet toch niet als die kapper wat is vergeten.

Katje leuke verjaardag gehad?

Daphne wel leuk dat je een vrije dag hebt op Fay haar verjaardag!
    Alles al in kannen en kruiken?

Jaloers hier totaal niet, meisjes moederen ook heel erg, dat scheelt.
    Amy is wezenloos gek op Britt, bijna obsessief haha.

Heb net een moederfiets gekocht tweedehands met alles erop en eraan, 250 euro, wel een goede.
    Gina jij hebt toch ook een montego?

Gisteren naar Piratenland geweest in Gorinchem, overdekt speelparadijs, wat moet je anders met dit weer.
    We zouden eigenlijk naar de Efteling gaan maar dat is echt armoede in de regen dus dat doen we maar niet.

Zo that's all xxx

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Katje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Gina, Beterschap! Hopelijk morgen wat beter. Waar ga je jurken passen?

@Juud, Amy helemaal kort? Bleef ze een beetje zitten en had de kapper nog tips voor haar haar?

@Janny, leuke taart en je hebt een lekker stel kids!

@Bo, jeetje alweer 34 weken, echt aftellen alweer. Spannend hoor.

Hier alles een beetje hetzelfde....Het weekend was Devrim soms echt niet te genieten, ga er maar vanuit dat het van korte duur is. Nog even en dan gaat ie naar een ander KDV. Echt super blij mee. Waar hij nu zit is het toch niet zo, wat dingen gebeurd en geen goed gevoel. Gelukkig vrij snel een nieuw KDV (naast de huidige....) en daar gaat ie van 1 juli heen. Vanaf 25 juni een paar keer een ochtendje wennen dus heb die week lekker vrij genomen. En dan gaat het hopelijk met wegbrengen ook beter. Nu moet ik hem iedere keer naar binnen slepen, is het een gevecht om z'n jas uit te krijgen en hangt ie krijsend aan mijn been....Heel fijn dus, NOT!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik wil een foto zien van Amy! Hebben ze nog verder advies gegeven over haar haar? of je er wat spul in kan doen of zo?

Deel Deze Pagina