Goedemorgen, Straks ga ik met Isa naar de stad... Ik ga een testje halen en dan nog wat kledingen kijken... Ik ben 4 dagen overtijd... Maar ik denk dat ik niet vandaag ga testen,, ik ga het met de ochtendurine doen.. Helaas geen symptonen... Gisteren voelde ik me heel erg moe... dat ik om half 10 al naar bed ben gegaan..
Die testen zijn tegenwoordig zeker als je al 4 dagen overtijd bent heel gevoelig en is het niet meer nodig om met ochtendurine te testen, doe maar nu, ik ben namelijk erg nieuwsgierig
anders ga ik 2 testen kopen, vanmiddag ga ik testen, als het negatief is dan morgenochtend.... Ik en volgens mij is iedereen wel nieuwsgierig....
hier weer terug van het KDV. Was vandaag maar 2 uurtjes en ik mocht erbij blijven. Leuke groep.. 12 kindjes. Milou komt straks ook op dezelfde groep. Zoƫ vond het allemaal maar vreemd. Maar toen de kindjes naar buiten gingen gingen we nog ff mee en dametje liep zo aan de hand van de leidster mee zonder mama . Ik ben dus maar ff op de achtergrond gebleven. Ging heel goed.. tot ze zich herinnerde dat ze met mama was hahahaha. Volgende week vrijdag gaat ze 4 uurtjes en dan zonder mama.. dat gaat mama nog wel moeilijk vinden . Ik ga ff alle overbodige spullen uit de garage eruit gooien.. John is de aanhanger aan het halen en gaat zo naar de stort.
Naatje..mooie hond..haha...leuk speeltoestel!! Wij hebben ook een grote tuin heerlijk is dat voor de kids!! Zoƫ toch ff wennen..volgende week ook weer mee? Nazli..balen Ik kom net van de gyn. Alles goed maar ik ben toch doorgestuurd naar de longarts...kan me lol dus op. Over 4 weken terug komen en daarvoor moet ik al een keer naar de longarts. Bah..het regent hier..
Nazli balen van die negatieve test! Naatje fijn dat het goed is gegaan met Zoƫ op het kdv Gina hoe was het bij de kinderarts Juud fijn dat het beter gaat met Amy, wat reageerd ze dan goed op de die neusdruppels!
joehoee! vraagje aan juud had ik weinig haha meiden als je een peuterbed heb maat 70x150 wat voorn dekbed moet ik dna kopen is dan 100x135 ook goed???????????? help! en voor vanavond als het kan ;0
Even een berichtje van Gina KMA is niet bewezen in bloed gelukkig. 6 weken doorgaan met voeding en dan provoceren. Heeft wel Zantac gekregen en nog iets tegen de reflux. ##### Vraag me dan meteen af wat het dan wel geweest is....en waarom hij geen bloedingen meer heeft op deze voeding, zal toch beter zijn voor 'm toch Gina?
Gelukkig is dat niet bewezen , maar betekent niet dat dat het toch niet kan zijn. Wat het anders geweest is kan ik ook ff niet bedenken. Maar als het beter gaat met deze voeding heeft de kleine man er in ieder geval geen last meer van.