Sietske H. verstikte vier baby's | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Is deze hetzelfde?
9 Jaar is veeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort!!! Doe maar 4x9 jaar! Het gaat om 4 levens die ze heeft kapotgemaakt. Verdorie, de ene moet zoveel moeite doen om zwanger te raken (waaronder ik) en de ander krijgt ze in een poep en een scheet en vermoord ze!!!!
Ja, gruwelijk he. Ik kan daar echt niet bij dat je je baby vermoord! En dan ook nog 4x dan ben je echt ZIEK in je hoofd
vind het echt een klote klus maar ja........ kan nu iig weer naar buiten kijken! en das ook wel weer wat waard.... heb alleen al wel weer strepen ontdekt...
zo ik heb net leuke theemanden besteld voor de meiden waar ik de kleertjes van heb gehad!!! Theemand groot - Zoeken - kadoboeketje
Ssttt moest je daar nou echt over beginnen.......... ligt hier nog een stapel die ik 'stiekem' vergeet vandaag 8)8)8)8)8)
oh echt?! nee dat kan ik echt niet... ik werk hier meestal alles dezelfde dag nog weg en anders wacht ik tot het weekend en strijk ik dan....... als het om 1 ding gaat dat gestreken moet worden dan heb ik zoiets van... wacht wel als er wat meer is om te strijken..... maar ik ben echt een schoonmaakfreak hoor.... manlief wordt echt gek van me !
Strijken doe ik noooiiiitttt vraag: ik heb een hele leuke vacature gezien op een zmlk school moet er alleen niveau 4 voor hebben en ik heb 3 zit te twijfelen of ik niet gewoon de gok moet wagen.
je hebt nu ook werkervaring natas dus dat scheelt ook al wel in niveau! praktijk ervaring is vaak nog belangrijker dan schoolervaring