klinkt gezellig pip en wat fijn dat alles goed gaat met floris zijn groei! ken dat prut in de oogjes hier ook maar goed wordt hier alweer minder geloof ik.......
lief hé! van Noppies is dat rokje maar ik heb hem gehad hoor! van de week een hele grote tas vol gehad van een verre nicht en van een oud klasgenootje van mij een hele verhuisdoos vol leuke kleertjes!!! je ziet het niet dat het gedragen spul is en het is ook echt leuk althans dat vind ik haha!
Pipelina, flinke jongen hoor! Tja, die verkoudheden.......ik heb de nacht doorgebracht op de stoel met Sharon op schoot. Ze kon niet slapen omdat ze zo verkouden was. En dat terwijl haar bed omhoog staat ivm reflux. Had al neusspray bij haar gedaan én voor en achter in de Luuf. Dus hopelijk mag ik nu wél slapen vannacht en doet Sharon het ook goed. Waarmee maak jij de oogjes schoon? Ik doe het met fysiologisch zout. Heb pipetjes/flaconnetjes van Daro.
@Lina wat een prijs verschil bij CP! Ik heb onze week die wij gaan CP gaan eens ingetikt bij CP nl, be en de allemaal andere prijzen NL: 879 DE: 929 BE: 791
Ik heb bij de apotheek flaconnetjes met gedestilleerd water (staat op water voor injectie) gehaald en van mijn moeder heb ik dozen!! met steriele gaasjes gekregen haha Je schijnt ook bij de drogist, kant en klare doekjes met gedestilleerd water te hebben verpak per 1. Mijn vriendin had die maar die heb ik nog nooit kunnen vinden
Ik dus alleen voor de ogen. Hoe gebruik jij ze dan voor de neus? 'Spuit' jij er een gedeelt in zodat het slijm oplost/dunner wordt?
kun je ook meerdere kortingen op elkaar gebruiken bij CP? zoals de jonge gezinnenkorting+ de korting uit de babydoos? Wij willen graag weekend, 7 of 14 januari weg.... en Huttenheugte zijn we al zo vaak geweest, zit te denken aan Kempervennen, is ook wel leuk toch? Marjon, als ik die 40%kortingsbon uit de babydoos niet meer vind houd ik me aanbevolen voor je kortingsbon
Helaas kan dat niet. Je moet gewoon ff uitvogelen waar je het meeste korting op krijgt. Soms typ ik de jongegezinnen korting aan, de andere x weer iets anders. Ken de opties niet meer uit mijn hoofd. Mijn meissie is wakker en klinkt heeeeeeeeeeeeeel zielugggggg. Ik ga haar troosten. Tot laters óf tot morgen.
Soms een druppeltje soms even heel flauw hard doorspuiten, maar dan zit ie niet meer helemaal vol. Maar meestal ff met een paar druppels, dan ff wachten en dan met zo'n slijmzuiger de neus leeghalen. Maar o wat zou ik graag soms een vacuumpomp hebben zoals op mijn werk... even lekker die neus leeg slobberen. Heerlijk
die 80 euro korting , geldt bovenop de 15% jonge gezinnenkorting enzo , pb me je adrs maar dan stuur ik hem op !!