Jemig mei alweer,zoo dat gaat hard zeg waar blijft de tijd, meiden gefeliciteerd hoor,en dat de eerste weken super snel voorbij mogen gaan
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje Eventuele afspraken Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Komt heel voorzichtig om een hoekje gluren bij de mei mama's . Vanmorgen een licht streepje, dus licht zwanger . Voor de 3e keer dit jaar (feb en juni miskraam gehad met 8 weken 3 dagen) Nu hopen dat het helemaal goed blijft gaan. Ik had 2 duidelijke eitjes (was toevallig een dag voor ovu bij de gyn en die kon dat mooi zien) dus misschien ook wel 2 kindjes . Meiden die hier al staan Van harte gefeliciteerd Mijn banner laat ik nog even zo staan, als ik over een paar dagen een mega test heb verander ik hem wel. Ik zou uitgerekend zijn op 5 mei.
iedereen hartelijk gefeliciteerd ik heb nog 6 dagen te gaan hopelijk kan ik me aan sluiten bij jullie
merel spannend meis! Nog even afwachten en hopen! Ik wou ook een mega dikke vette test hoor dus kan je goed begrijpen, maar streep is streep! Hoop dat je je snel mag toevoegen meis!
gefeliciteerd marooz merel69 .. hoop dat ik je hier ook binnenkort mag feliciteren (als ik ook hier bij mamas aan mag sluiten hebben we hetzelfde uitgerekend datum )
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Merel! Hoeraaaaa! Wat fijn voor je! Je moest ons veel te vroeg verlaten in februari, maar je mág weer! Een 'van harte' is hier wel op z'n plek.. en driemaal is scheepsrecht... Meiden van mei: allemaal van harte gefeliciteerd.. wat een prachtige banners, allemaal nog helemaal in het begin.. het lijkt al weer zo lang geleden! Heel veel geduld toegewenst en gezonde, gelukkige zwangerschappen!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Heeey meisjes! Heb mezelf ook maar ff toegevoegd! Ik kan het toch nog steeds niet geloven eigenlijk.. hihi.. erg vreemd! maar begin toch al wel wat dingen te voelen waarvan ik denk: het kan toch wel eens echt zo zijn.. grappig joh! Ik heb mezelf op 1 mei gezet. Als ik kijk naar m'n cyclus lengte, zou ik ergens eind april uitrekend zijn. Maar als ik naar mn LF kijk, dan 1 mei.. maargoed, ga er dus lekker ergens tussen in zitten.. (en heb eigenlijk geen zin om bij de april mama's mee te kletsen, is al zo'n groep.. hihi..) @ de nieuwe mama's: gefeliciteerd! (en ook alvsat voorzichtig natuurlijk bij sommigen )
Hey Remmar, Van harte gefeliciteerd! En inderdaad hier is het nog lekker rustig en kun je een beetje "inkomen", zo zie ik het in elk geval
He merel Proficiat meid, ik had ook 2 dagen voor nod een hele lichte streep en kon het ook niet geloven tot er op mijn NOD dag een vette streep stond. We gaan het gezellig maken hier.
Ik heb trouwens gisterenavond de hele avond van die vervelende steekjes onder in mijn buik gehad. En bij het plassen een heel vaag veegje bloed. Dus ik had het even niet meer, maar vandaag helemaal geen bloed meer. Dus we hopen er maar het beste van he.
@ merel: idd.. haha.. ff rustig inkomen.. heb het idee dat ze in april elkaar al een btje kennen enzo en sommige meiden zijn daar gewoon al 8 weken zwanger.. lijkt zo'n stuk langer.. maargoed, das mijn eigen gevoel.. hihi.. @ sim: Tuurlijk maken we het hier gezellig! Wij ZIJN toch gezellig?! haha.. Een btje bloed kan toch gewoon?! zolang het niet meer is! niet te druk maken meid! en idd merel, streep is streep! Wil zelf graag volgende week nog CB digi doen.. en als daar dan echt zwanger komt te staan, dan bel ik de HA / VK... (die moek dan toch bellen?! Jemig meiden, wen er maar vast aan: ik heb soms echt last van blonde momenten.. haha)