Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

jeetje de plaatsvervangers van ons juli-mama08 .wij sluiten hem en jullie openen hem.
    zelf ben ik naast een juli08/okt06 mama ook nog eens een mei-mama 05 en weet dus hoe zo'n mooie maand mei is.

dus dames van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en heel veel succes deze zwangerschap en geniet ervan voor je het weet zijn die 9 maand voorbij

2. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    @ Silvia en Amy; Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    @ Sim; Een voorzichtige felicitatie voor je. Hopelijk wordt het streepje nog wat duidelijker.

Hoop hier over enkele weken ook een positief bericht achter te kunnen laten. Mei lijkt me een erg mooie maand om te bevallen. :D

3. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd meiden,
    Geniet lekker van de zwangerschap.

Groetjes Kim (Februari2009 mama)

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    jajajaja een duidelijke streep, ben weer zwanger Jippie.
    Nu is het officieel.

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    2 mei
    * Amy25, 2de kindje

Eventuele afspraken :D

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Sim: gefeliciteerd meid! Harstikke leuk!

7. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dank je Sylvia, we zijn allebei op 1 mei uitgerekend, leuk. Ik heb vast een lijstje gemaakt. ik hoop dat er nog vele mogen volgen.

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    sim gefeliciteerd meid enne je verwacht heel wat nu al een lijst laat nu de bom met mama s maar los barsten! (hopen dat ik erbij ga horen!)

9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dank je lLammetje, zie je over 4 daagjes hier he, afgesproken..

10. Amy25

Amy25 Lid

30 jan 2008
    49
    0
    0
    @sim80! Gefeliciteerd! Kon ook bijna niet anders aangezien er de vorige keer al een duidelijke streep stond! Leuk!

Liefs Amy :p

11. Sheila82

Wanneer bellen jullie de vk? Ik wilde eigenlijk tot volgende week wachten maar denk dat ik toch maar morgen gewoon ga bellen. Heb 2 hele leuke vk's. Zij doen sowieso altijd een termijnecho bij de eerste afspraak rond 8/9 weken. Bij Demi mocht ik eerder al komen omdat ik 2 mk heb gehad.....
    wel leuk al die controles weer te hebben maar ben nu al bang voor die eerste echo...ben zo bang dta het mis is....terwijl ik me alleen maar misselijker voel, ben nu ook erg misselijk...denk dat het wel goed zit maar als je 1 of meer keer een mk hebt gehad, ook al heb je daarna ene gezond kindje gekregen, de angst zit er nog steeds goed in...maar ben niet gestressed ofzoiets hoor, dat zou niet goed zijn voor ons kleintje. maar ben gewoon beetje bang..

Liefs
    Sylvia

12. Amy25

Amy25 Lid

30 jan 2008
    49
    0
    0
    @Sylvia, aangezien ik in januari en in mei van dit jaar een miskraam heb gehad ben ik ook zo bang, ik weet dus precies hoe je je nu voelt. Ook ik voel me met de dag een beetje misselijker worden. Opzich is dat een goed teken aangezien ik dat bij beide miskramen niet had.

De gyn heeft met mij afgesproken dat ik rond de 6e/7e week de eerste echo krijg, ivm met mijn angst, om te zien of het hartje klopt. Ik zal blij zijn als het zover is.
    Door mijn twee miskramen val ik de eerste twaalf weken onder de gyn, is dan de echo van 12 weken goed word ik doorgestuurd naar de vk.

Spannend allemaal hè.

Liefs,
    Amy

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Mei-Meiden-Mama's GEFELICITEERD!!!
    Geniet ervan :D
    Ik hoop me hier ook snel toe te kunne voegen, misschien tot volgende week 8)

14. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Syl en Amy, ik heb in mei een missed abortion gehad en door een fout met de echo heb ik 6 weken met een dood vruchtje rondgelopen. Dus ik ben ook pas gerust als ik een kloppend hartje zie, heb die namlelijk vorige keer niet gezien.
    Dus ik was ook aan het denken wanneer ik de VK zal bellen. Denk er nog even over na.

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoi meisjes!

Ik kom jullie hier ook vergezellen! :D
    Kan het nog niet geloven zeg...!

Jullie ook gefeliciteerd!

Liefs

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    O gezellie daar ben je al, wanneer ben je uitgerekend dan zet ik je op de lijst.

17. Amy25

Amy25 Lid

30 jan 2008
    49
    0
    0
    Remmar gefeliciteerd!

Leuk dat je er bij bent! Wanneer ben je uitgerekend?

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heey remmar van harte gefeliciteerd!
    en sim ik kom over 4 dagen echt mee doen hoor het is zoo gezellig hier!
    syl ik zou gewoon bellen op een moment waarop jij je er goed bij voeld en natuurlijk klinkt het wel lekker echt als je de eerste afspraak hebt dan is het net of je het van de daken hebt geschreeuwd omdat iemand anders het dan weet.

19. Sheila82

Hey meiden,

Remmar: gefeliciteerd en welkom bij de mei 2009 mama's!

Sim: wat fijn dat je zo'n lijst hebt gemaakt!

Amy: wat vervelend ook van je mk..wel fijn dat je dan eerder mag komen en dat je bij de gyn loopt de eerste 12 weken. Dan zijn die symtomen ook wel fijn he...ik heb dat ook wel, ben natuurlijk liever niet misselijk maar geeft me wel goed gevoel zeg maar.

Kita: ik hoop je hier gauw te zien: zwanger!

Sim: dat is ook niet niks zeg, maakt je wel onzeker zoiets. Hoop dat je gauw het hartje ziet, vast wel meid!

Lammetje: dat moet je zeker doen,ons hier komen vergezellen als zwangere dame! :D
    Is inderdaad wel fijn idee om alvast afspraak te hebben staan bij vk...ooooh..wat spannend!

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou dames mijn duivels zijn gearriveerd dus helaas kom ik niet bij jullie in de dikke mama club wens jullie in ieder geval veel plezier en hoop snel te volgen naar de volgende maand syl kom af en toe wel een keer binnen wippen hoor dikke knuf en doei doei lammetje!

Deel Deze Pagina