Mega knuffel reinigen

Discussie in 'De lounge' gestart door Catheny, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Hoi ik heb via fb een mega schildpad knuffel op kunnen halen (dochter is gek op schildpadden. )
    Ik dacht echter dat deze wat kleiner was :) hij is te groot voor de wasmachine. Ik kan m wel in de badkuip wassen maar ik weet niet waar ik m dan moet laten drogen, we hebben geen tuin.

Iemand de tip?

2. misa

misa Niet meer actief

Ja wassen is de badkuip of onder de douche en zo veel mogelijk uitwringen. Misschien voor een hete verwarming drogen? En fohnen, ventilator, kacheltje erbij?

3. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik doe bij onze eigen knuffels wat schoonmaakazijn (evt met geurtje) en water mengen in een spuitfles en dat erop spuiten, met een doekje wat wrijven en t daarbij laten.

Maarja of je dat genoeg vind voor een 2e hands?

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Zou t naar de stomerij kunnen?
    Of zelf met zo'n stoomreiniger anders

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gewoon op je droogrek leggen? Als je dat hebt ;)

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Woon je niet in de stad of vlakbij? Daar hebben ze wel een wasserette en daar hebben ze vaak een wasmachine voor 12 kilo. Dat doe ik altijd met de hoes van mijn slaapbank. Kun je hem wassen voor 7 euro terwijl ze bij de stomerij 50 euro wilden..

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah, de badkuip is al het halve werk! Daarin wassen, en daarna een wasrekje over de badkuip heen leggen zodat schildpad kan uitdruppelen in de badkuip. Daar de ergste nattigheid laten uitlekken en na een dag of wat pad verhuizen naar in de buurt van de kachel voor de laatste loodjes...

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb een zitzak gekocht en schoongemaakt met een stoomreiniger

Deel Deze Pagina