Dit onderwerp heb ik volgens mij al eens voorbij zien komen, vond het toen erg grappig! Er staan regelmatig foto´s op Funda die echt totaal onzin zijn. Post ze hier! Ik ben grote dure droomhuizen aan het bekijken en deze foto kwam ik tegen.. Tsja, die klink is zó mooi, daar wil ik nou echt die 1.175.000 voor betalen! Huis te koop: Abcovenseweg 23 A 5051 PT Goirle - Foto's [funda] deze hoort bij hetzelfde huis.. Huis te koop: Abcovenseweg 23 A 5051 PT Goirle - Foto's [funda]
Beveiligingscamera..? Nog onscherp ook. Al moet ik zeggen dat ik al deze foto's van dit huis onzin vind. Huis te koop: Tilburgseweg 32 5051 AH Goirle - Foto's [funda]
Ik heb zo'n vermoeden als ik de foto's van dit huis bekijk, dat dit het mooiste is wat ze kunnen laten zien van het huis
Appartement te koop: Duinweg 71 2585 JV 's-Gravenhage - Foto's [funda] Ja leuk die tegeltjes...
waaarommm altijd kranen op de foto wat heft dat voor toegevoegde waarde? Huis te koop: Javastraat 16 2585 AN 's-Gravenhage - Foto's [funda]
is een fotograaf die dacht leuk en artistiek te zijn, kan een leuk detail zijn als er maar overal wel een algemene foto van is....
Haha, soms staan er zulke vage foto's op. Wat moet je nou met deze foto: Huis te koop: Zwarteweg 2 9909 BG Spijk Gn - Foto's [funda]
die prijzen ook, gaat nergens over... Soms zitten er foto's tussen, echt slecht! maar dat vind ik ook van klimop...hier verderop zo'n mooi huis, alleen de hele gevel vol klimop...en dat boort zich overal doorheen. zonde Maargoed mensen betalen toch ook voor een goede advertentie op funda....die zien dat dan ook
Nog stommer zijn die betaaldbare huisjes van 175+ die dan een foto hebben van de meterkast ofzo, WTF!?
IK zie toch een hoop dingen, die wel van toegevoegde waarde zijn. Zoals die trapbalustrades en kranen. Die geven ten eerste een stukje sfeer van de woning mee en ten tweede tonen ze iets van de kwaliteit en staat. Kranen kunnen bijvoorbeeld ook slecht onderhouden zijn, met allemaal kalkaanslag of zelfs roest, wat je er amper af krijgt. En die houten balustrade vond ik heel mooi, ging ook meer om het houtsnijwerk en degelijkheid daarvan, dan om de tegels, denk ik. Maar die pleerol... nee, dat snap ik niet.
Ja dat kan wel zijn, maar die kraan van de 2de link van ts is of slecht afgewerkt of heel slecht op de foto gezet.. Dat is dan wel een beetje jammer als het gaat om kwaliteit en staat