Afgelopen vrijdag heb ik een buisje bloed laten prikken in het ziekenhuis. Ik heb nu ongeveer een soort van blauwe plek/bloeduitstorting van 5 bij 3 cm op die plek. Heeft ze gewoon verkeerd geprikt? Heb vaak bloed laten prikken, maar dit nog nooit gehad.
ja het is niet goed geprikt of je hebt er na de hand te weinig druk op gehad. Ik heb het de ene keer wel dan weer niet vaak als ze niet heel goed prikken dan doet het ook echt zeer! Ik heb dunne aderen die schieten nog wel eens weg
Heb dat een keer vrij heftig gehad nadat ze snel een infuus moesten prikken, had een plek van 15 bij 5 cm, kon mijn arm niet meer buigen en het zag er niet uit . Maar het kan geen kwaad, is gewoon een blauwe plek eigenlijk. Ik heb het altijd wel een beetje, altijd wel een blauw plekje.
Ik heb het altijd bij het bloedprikken en ik moet vanwege mijn ziekte regelmatig bloedprikken Is gewoon een bloeduitstorting kan geen kwaad
Las net al iets op internet over bloedvergiftiging bij een rode streep. Ik had de eerste dag ook zo,n paars rode streep, maar die is nu weg.
Dat heb ik tijdens de bevalling ook gehad ja, met infuus prikken, een mega blauwe plek nadat ze verkeerd hadden geprikt... Volgens mij niks ergs, en trekt gewoon weer weg...
Oh vervelend! Nee kan geen kwaad, kan alleen nog wel wat erger worden hoor en het gaat zakken.... Ik ben plasmadonor en daar komt het ook wel eens voor dat het fout gaat...
blijkbaar hehehe maar ik leef ook nog linkerkant is zo nu en dan verlamt heb een slepend been mijn huid is soms overgevoelig waardoor aanraking niet eens mogelijk is. heb zulke krampen in mijn been dat hij paars aanloopt kan nog wel even doorgaan.. nou in het begin ging ik eens googelen nou je kwam de ergste dingen tegen.. tumor in je hooft noem maar op.. dus ik zeg.. google nooit naar dat soort dingen je wordt gek gemaakt hihihi
Oh heb ik zo vaak, kan zijn dat je heel gevoelig bent en snel blauwe plekken krijgt! Hier is het ook altijd na het prikken !