Meekijken en denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rootjuh, 30 okt 2024 om 11:07.

1. Rootjuh

Rootjuh Lid

22 jul 2024
    10
    3
    3
    Man
    Hoi hoi,

Nadat mijn vorige zwangerschap op 25 september gestopt is na 7.4 weken, heb ik nu direct weer (zonder menstruatie erna) een positieve test. HCG is bij mij laatste keer geprikt op <2.3 en ik had een negatieve zwangerschapstest. Het is dus echt een nieuwe positieve test.

Op 13 oktober had ik m’n LH piek dus ik verwacht dat de 14e of 15e mijn eisprong was. Dit is nog vrij nieuw voor mij dus ik heb helaas geen temperatuurkaart of idee hoelang mijn LF is. Afgelopen donderdag 24e op 9/10 dpo had ik menstruatiekrampen en dacht dat mijn menstruatie zou beginnen. Dit gebeurde niet en op maandag avond had ik een mega tuurstreep op mijn test, helaas niet op foto te krijgen.
    Vanochtend weer getest, zal de foto bijvoegen deze is wel te zien, en ik zie zeker een oploop met maandag. Nu ik zo terug kijk denk ik dat misschien die donderdag de innesteling was.

Ik vraag mij af als dat zo is, en zeker omdat volgens de app mijn menstruatie maandag of gisteren had moeten komen, of de test dan niet veel te licht is momenteel? of klopt dit met de mogelijk innesteling?

Ik durf gewoon nog even niet zo veel te voel na het grote verdriet van de vorige miskraam.

Bijgevoegde bestanden:

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.499
    1.840
    113
    Vrouw
    Als je tussendoor een negatieve test hebt gehad, zie ik dit wel positief in. Vind het wel een duidelijke test! Spannend en gefeliciteerd!

Rootjuh vindt dit leuk.
  3. Rootjuh

Rootjuh Lid

22 jul 2024
    10
    3
    3
    Man
    Dankjewel! Vind je het niet een te vaag lijntje voor 15 dpo?

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.520
    7.007
    113
    Vrouw
    Het is geen knaller, maar met latere innesteling hoeft dat ook niet per se. Dat ie oploopt is het belangrijkste nu.

Rootjuh vindt dit leuk.
  5. Rootjuh

Rootjuh Lid

22 jul 2024
    10
    3
    3
    Man
    Dan ongeveer om de 2 dagen oploop toch?

6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.520
    7.007
    113
    Vrouw
    Klopt, met een dag ertussen zal je wel verschil moeten zien in de teststreep.

Rootjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina