Meekijken echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MadameM, 15 feb 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadameM

    MadameM Lid

    30 nov 2023
    14
    0
    1
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Gisterenavond een (spoed)echo gehad vanwege licht bloedverlies. Zo als het er nu uit ziet, lijkt het prima te gaan voor dit termijn. Ze heeft het me allemaal wel uitgelegd, maar weet eigenlijk helemaal niet precies waar ik naar moet kijken haha. Kunnen jullie me helpen? Desnoods uittekenen/uitleggen wat ik kan zien? Er was nog geen hartactiviteit te zien; maar ben ook nog maar 5+4 weken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.823
    3.135
    113
    Vrouw
    Hi meid, wat vervelend van je bloedverlies! Maar dat hoeft niet iets slechts te betekenen! Kan komen door wat innesteling bloeding die nog in de baarmoeder zat.

    wat ik zie is idd een mooi zwangerschap die passend is bij jouw termijn, in de vruchtzak waar het pijltje zit zie je twee witte stipjes als het ware, eentje daarvan is vruchtje en de andere is dooierzak , waar je vruchtje voeding van krijgt tot de 12e week van de zwangerschap!

    hopelijk krijg je geen bloedingen meer en krijg je bij de volgende echo een mooi kloppend hartje te zien!
     
  3. MadameM

    MadameM Lid

    30 nov 2023
    14
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie ❤️
    Ik hoop inderdaad ook dat alles goed mag verlopen. Ik heb behoorlijk wat rugpijn, dus hopelijk betekend dat niets geks..
     

Deel Deze Pagina