Me baby is klein en beweegt veel.. Wat is de vervolg?

Discussie in 'Dysmatuur' gestart door Humaomer, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humaomer

Humaomer Nieuw lid

17 apr 2014
    1
    0
    0
    Hallo ik ben op dit moment 37 weken en 1 dag zwanger sinds 2 weken terug hebben vk ontdekt dat baby lage geboorttegewicht heeft op dit moment weegt hij 2200 gram en hij is behoorlijk druk aan t bewegen in me buik en doet soms pijn aan zijkanten of navel en tijdens lopen doet onderbuik vreselijk pijn kan moeilijk lopen kan dit ingeleid worden grote kans misschien? Ik heb gevoel dat hij niet meer kan groeien in me buik buiten me buik wel :( hebben jullie misschien ervaringen? Heeeel ergg bedankt alvast

2. Username

Username Niet meer actief

Ik neem aan dat je onder controle bent? Wat zegt de gynaecoloog? Correctie: verloskundige? En gaat ze je doorverwijzen naar de Gyn?

Mijn dochter was ook dysmatuur. Amper 2 kilo toen ze geboren werd met 36,6. Zij bewoog nauwelijks in m'n buik, ik heb haar letterlijk maar een paar keer duidelijk voelen bewegen in de hele zwangerschap. We vermoeden echt dat ze zich echt gedeisd heeft gehouden. Placenta werkte niet goed, ze heeft het niet makkelijk gehad. Twee dagen voor ze geboren werd is besloten haar te halen met 37 weken. Maar met 36,5 braken mijn vliezen en de dag erna is ze geboren.
    Ze is nu een jaar en doet het super. Groeit goed, loopt, ontwikkelt zich goed en is een heel vrolijk meisje.

Deel Deze Pagina