Ik zapte er toevallig lang op tlc, ging eigenlijk kijken of say yes to the dress bezig was. Maar mijn hemel dit is zo zielig. Kleine meisjes in een cheerleader groep. Met over fanatieke moeders en trainers. Ik vind het echt niet normaal hoe er tegen de meisjes geschreeuwd en gedaan wordt en de moeders zeggen zelf dat ze dit allemaal prima vinden, want ze willen de beste zijn en winnen. Afschuwelijk
Vreselijk!! zat toevallig ook te kijken... ik vind het ronduit psychische kindermishandeling... t.a.k.k.e.wijfen!!!
Toevallig vanavond een stukje gezien, vond zo verschikkelijk dat ik heb weggezapt. Vreselijk, je zal maar zo'n moeder hebben.
Op youtube kan je het ook bekijken. Zijn vaak moeders die vroeger zelf niks bereikt hebben en dan willen dat hun kinderen wel perfect zijn. Uiteindelijk strijken ze zelf de eer op van wat hun kind bereikt... Net zoals bij toddlers and tiaras.
Ik vind het een vreselijk programma. Helaas gebeuren deze dingen OOK in Ned! Kijk maar eens op voetbalvelden hoe (voornamelijk) de papa's en soms mama's tegen hun kindjes doen hoe ze voetballen ed.
Erg, he. Wat ook goed in dit straatje past is Dance Moms. Ik weet niet of iemand hier dit kent, maar hier worden kleine meisjes van zes a zeven soms uitgeschreeuwd door een hele enge dikke lerares omdat ze één of andere gevaarlijke salto niet goed durven te doen. Zo zielig . En al die moeders hun kids maar pushen in de hoop dat ze later aan de slag kunnen als danseres. Want iedereen weet dat je dan sowieso een glansrijke carrière te gemoed gaat en dat de banen en het geld voor het oprapen liggen... . Laat die moeders lekker met hun luie reten van de bank komen en het zelf gaan doen!
ik denk dat jullie eens in Nederland op topsportniveau bij kids moeten kijken dan valt cheer perfection nog wel mee haha, dance moms is een tikkie erger dan cheer perfection vind ik.. Hier in NL gaat het nog wel erger er aan toe, in Amerika word je nog gedwongen om als moeder zijnde mee te gaan en met van alles mee te helpen in Nederland word het kind gewoon gedumpt en moet presteren in het weekend als papa en mama tijd hebben om naar een wedstrijd te komen kijken (pffff)
Knap, Triskele, hoe het onderwerp nu weer terug is naar TBM versus de te drukke werkende moeder. OT: Verschrikkelijk programma! Ik heb het toevallig van de week ook gezien. Die ene (geen idee hoe ze heet - ze was nieuw) die tegen haar kind zei: ik betaal hier zoveel voor en dan zit je niet eens in het team! Ik zat gewoon met mijn mond open voor de tv. Dat is toch je reinste kindermishandeling...
Het stomme is dat je blijft kijken... Ik keur het niet goed maar het heeft wel iets waardoor je het toch kijkt. Ik erger me er alleen aan dat die moeders onderling steeds ruzie maken en hun kind weinig echte liefde lijken te geven.
Zag laatst ook weer zo'n miss-verkiezing voor ieniemienies...Ik probeerde me voor te stellen hoe het zou zijn als het mijn oudste dochter daar zo zou staan....in de make-up met zo'n jurk of badpak.En dat enge lachen... Ik moet er niet aan denken!!Ik hoop dat ze zo lang mogelijk kind blijft.Volwassen zijn heeft ze nog heeel veel tijd voor..
Heb het ook zitten kijken...een van die moeders zat doodleuk te vertellen dat je best via je kind mag leven