Maxi Cosi Citi past niet op de Family Fix??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zusje3, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    huis moeder, vriendinnen en nog veel meer haha
    hej meiden,

kunnen jullie mij misschien helpen?
    Wij willen een maxi Cosi Citi gaan kopen, maar hebben ze daar ook een onderstel voor?
    Ik bedoel voor in de auto, want als ik het goed begreep past op de Family Fix alleen de cabrio en die andere *bloos* ben even de naam kwijt..
    of is dat eigenlijk niet nodig?

Ik ben al de hele dag aan het googelen maar kan het niet vinden :(
    weten jullie het misschien?

alvast bedankt,

Groetjes

2. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Op de family fix en de easy base kunnen idd alleen de maxi cosi cabrio fix en de maxi cosi pebble.

De citi wil er niet op. Deze hebben, als ik mij goed herinner, niet de dwarsstang waarmee je hem in het systeem klinkt.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De maxi cosi citi kun je alleen in de auto bevestigen met de gordel.

De maxi cosi cabriofix en de maxi cosi Pebble kun je zowel met de gordel als met een familyfix of easybase in de auto bevestigen.

De citi heeft geen ijzeren stangen aan de onderkant van het kuipje om hem op een base te kunnen bevestigen.

Ik heb zelf een cabriofix en een easybase in de auto staan en ik vind het de uitvinding van de eeuw. Het is zo makkelijk en geen gehannes met de gordel in een kleine ruimte. En ik ben echt wel wat gewent. Ik zet die dingen dagelijks 100x per dag op stoel om te demonstreren.

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zal dan idd voor de cabrio of pebble gaan. Wij hebben ook zo'n onderstel in de auto en ik vind het ideaal!!

5. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    Thanks meiden!
    super bedankt voor jullie reacties! :)

Misschien toch een andere maxi *hihi* :)

Fijne avond

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    zou een maxicosi pebble of cabriofix kopen zit ook sideprotection op en vind het zelf een wat luxere maxicosi. citi/city is het oudere model. en de maxicosi op een easyfix is ideaal!

7. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Toch nog even een tip. Als je hem bij een babyzaak laat je voorlichten door een verkoper(ster) over wat er wel en wat er niet op de familyfix past.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En wat de verschillen zijn tussen de modellen. Zodat je zeker weet dat je een goede keus maakt.
    En ik weet niet of het de bedoeling is dat je de maxi cosi ook op de kinderwagen wilt gaan gebruiken voor een snelle boodschap? Maar dan moet je ook even in de gaten houden dat de Citi niet op elke kinderwagen meer past.

9. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    jullie zijn geweldig :D
    super bedankt dames, we gaan volgende week shoppen dus kan er nog even over denken en ook zelf nog info over zoeken :)
    thanks meiden!

xx

10. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Bedenk je wel dat wanneer je een familyfix koopt, je ook automatisch de vervolgstoel van maxicosi moet nemen.
    Ik heb altijd gedacht bij het merk Maxicosi te blijven qua autostoelen (We hebben in de 0-groep een Pebbles) maar toen we voor Lot een vervolgstoel (groep1) gingen kopen vond ik haar helemaal niet mooi zitten in de MC dus zijn we voor een Romer King gegaan en zou ook echt niet anders willen. Ze zat daar véél beter in.

11. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    dank je wel schaapje :)
    is idd ook goed om over na te denken ;)

Liefs

Deel Deze Pagina