Wij hebben een kinderwagen van 30 jaar geleden (rieten bak, bruine kap), maar missen het metalen mandje wat eronder hoort voor de boodschappen. Via internet is deze niet meer te krijgen... Heeft iemand van jullie misschien toevallig eentje over of weet je waar ik er een kan krijgen?
Helemaal niemand...? Was ik al een beetje bang voor, het is ook een zo weinig voorkomende kinderwagen nog. Nou ja, mocht je toch nog wat weten, dan houd ik me aanbevolen
Hey meid, de dame op deze site (Kinderwagen-Nostalgie.Com) maakt oude kinderwagens op en je kan ook bij haar terecht voor onderdelen. Lieve groetjes!
Hoi Elke, Dank je wel! Ik heb de mevrouw gelijk een mail gestuurd, nu dus nog even afwachten Groetjes, Marieke
Wat leuk zo'n oude kinderwagen, met lekker veel ruimte, want die wagens van tegenwoordig (behalve de bugaboo) zijn de kids met 4 a 5 maanden wel uit gegroeid.
@ Elke: ondertussen heb ik van deze mevrouw idd een mandje gekocht! Hartelijk dank voor de tip! Onze kinderwagen is nu compleet @ Mensi: de ruimte is idd één van onze overwegingen geweest om zo'n kinderwagen aan te schaffen, naast dat we het gewoon een leuk ding vonden!