Ik heb een anoniem account aangemaakt, want dit moet me van het hart. We zijn al meer dan 20 jaar samen, al sinds de middelbare school en hij is mijn beste vriend. We hebben meerdere kinderen waaronder pubers, maar ook nog kleintjes. Een paar weken geleden stortte mijn hele wereld in. Hij heeft verteld dat hij is vreemd gegaan (eenmalig). Er is een condoom gebruikt, maar dat is niet goed gegaan, dus ik heb er ook nog een soa aan overgehouden.. Mijn hart ligt in 1000 stukjes. Ik had nooit verwacht dat het zo'n pijn zou doen. Ik heb hartkloppingen, kan regelmatig niet eten en slaap verschrikkelijk slecht. Het ging al een tijdje wat slechter tussen ons. Heel druk met de kinderen, pubers erg vervelend en communicatie was slecht. Sex was wat minder frequent maar wel gewoon goed. Maar ik had echt in geen 1000 jaar verwacht dat hij dit zou doen. We zijn er nu pas allebei achter dat we echt niet zonder elkaar kunnen, maar jeetje wat is het moeilijk om hem te geloven. Relatie gaat nu goed, we praten echt heel veel, maar ik heb het heel zwaar. Het voelt voor mij alsof ik moet kiezen uit 2 kwaden en dat is echt verschrikkelijk. Dit zou ik echt mijn ergste vijand niet aandoen Iemand dit ook meegemaakt of tips?
Wat heftig voor jou. Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken. Neem de tijd om alles een plek te geven. Ik wens je heel veel sterkte. ps ik zou de titel even laten aanpassen ivm typefout
Wat vreselijk naar. Geen tips, maar wil je wel sterkte wensen ❤️ Misschien een idee om de topictitel aan te passen... Ik dacht namelijk adhv de titel dat het om je moeder ging.
Vreselijk! Ik heb het zelf van dichtbij mee gemaakt (niet bij onszelf) en gezien wat het met iemand doet.. Goed dat jullie zoveel praten. Lijkt mij dat het vertrouwen erg moeilijk is terug te krijgen. Heeft hij er zelf wel spijt van? Heel veel sterkte!
Het is in ieder geval heel goed dat jullie erover praten. Als je samen vastloopt kun je er altijd nog voor kiezen om relatietherapie in te zetten. Ik denk dat het wel belangrijk is om te weten waardoor het zo ver heeft kunnen komen. Daarnaast is het belangrijk om jezelf tijd te geven om dit te verwerken. Je hoeft nu geen keuzes te maken. Heel veel sterkte!
Wat erg! Hopelijk komen jullie er samen uit. Maar lijkt me niet makkelijk hem te vergeven en jij het te vergeten….
Heel veel sterkte! Ik weet helaas wat je doormaakt. Mijn pb staat altijd open om verder over te praten.
Ja, dat wel. Hij is helemaal ingestort toen hij het vertelde, was dagen niks waard. Nu doet hij ook alles om me te steunen, maar het blijft ontzettend lastig.
Ja, dat klopt. Ik denk dat het een combinatie is van allerlei zaken, waardoor het is gebeurd. Hij zal in ieder geval keihard aan zichzelf moeten gaan werken.
Wat heftig... Ik weet hoeveel pijn het doet als je bedrogen wordt, laat staan als je al zo lang bij elkaar bent... Sterkte ❤️
Jeetje wat een nare situatie! Is het iemand die hij nu nog tegen komt in zijn werk/hobby's oid? Hopelijk komen jullie er samen uit. Sterkte!
Hier vergelijkbaar meegemaakt, inclusief een soa als souveniertje. Drie kinderen later is onze relatie toch gestrand, maar niet alleen hierom. Er zaten meer dingen niet goed en dat zag ik veel te laat in. Wilde zo graag dat het zou werken en had oogkleppen op. Hoopte dat het gezin bij elkaar zou blijven. Maar het heeft gewoon niet zo mogen zijn. Mijn ervaring is dat de deuk in vertrouwen bij overspel blijvende schade geeft. Ik hoop dat de balans met mooie dingen in jullie relatie positief doorslaat en dat jullie eruit komen. Heel veel sterkte gewenst!
Nou voor jou ook heftig. Mag ik vragen of je erna nog relaties hebt gehad en of je daar dan veel last van hebt gehad?
Nee, het is een onbekende. Gewoon online bij een spelletje gesproken. Verder ook geen telefoonnummers enzo uitgewisseld (als ik dat geloof, je gaat overal aan twijfelen).