Man in carnavalskleding loopt in Vlaketunnel

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zustertje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Sorry, ik kan er niet om lachen...het is gelukkig goed afgelopen.

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Och ik kan hier wel om lachen :D Het zou anders zijn als het anders was afgelopen maar het is goed gekomen...

Wel eng en vervelend voor de bestuurders die hem tegenkwamen maar ik zou achteraf wel moeten lachen om "het plaatje"....zo zie je maar wat teveel drank met je doet ;)

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo had ik het nog niet bekeken maar je hebt gelijk het is natuurlijk ook gevaarlijk maar ik denk dat diegene wel over de vluchtstrook gelopen heeft.

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Kan er inderdaad ook flink om lachen, vooral omdat het goed is afgelopen...Maar het is daar zo enorm goed verlicht en je moet er toch zachtjes rijden want ze zijn er volop bezig, kom er paar keer per dag door aangezien ik zelf in Kruiningen woon :D Maar deze meneer heeft een flink blokje om gelopen om thuis te komen ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.245
    6.767
    113

mee eens

malloot

7. giraf

giraf Niet meer actief

Tja, mijn man was gewoon even de weg kwijt na een avondje stappen, kan gebeuren toch?? :D

Haha, nee hoor, het is ook eigenlijk te erg om er grapjes over te maken, maar gelukkig is het goed afgelopen.....

8. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    ik vond t wel een geinig bericht.had ie maar niet zo lomp moeten zijn om zoveel te zuipen.best een eind lopen! (maar wel fijn dat er geen ongelukken gebeurd zijn.)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo das een eind lopen zeg. snap niet dat mensen zo veel kunnen zuipen dat niet meer weten waar ze zijn en wat ze doen. best eng eigenlijk

10. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Dat is dus precies de reden waarom wij een taxi genomen hebben :D

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Doet me denken aan de keer dat ik nietsvermoedend met mijn vriendinnetje de snelweg op ben gefietst. En we genoten van alle aandacht van toeterende mannen. O wat waren we gevleid. Tot we erachter kwamen dat we op de snelweg zaten... hmmm
    Ik was nog maar een klein meisje van 25.. (grapje hoor we waren 13 of 14)

Maar ik ben blij dat het voor deze meneer goed afgelopen is!

Deel Deze Pagina