Mamma mazzel dagen Prénatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Op de een of andere manier is dit een lang bewaard geheim wanneer het precies zal zijn.............


    Maar ik weet dat het eraan zit te komen....ik dacht mei, maar de Prénatal verkoopster dacht april....zelfs die wist niet exact wanneer het was... :(

    Dus als iemand het weet....deel het hier :D
     
  2. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Volgens mij ook april...
     
  3. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat is er op die dagen dan?

    Bijzondere kortingen ofzo?
     
  4. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja dat is een weekend dat je op alles 20% korting krijgt!

    Uiteraard met wat uitzonderingen; Bugaboo sowieso niet en nog wat merken....?
     
  5. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    De afgelopen 2 jaar was het eind april, dus ik denk dit jaar ook wel!
     
  6. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    wat is dit nu weer voor maffe flauwe actie? Ze willen toch spullen verkopen; dan moeten ze toch ook melden wanneer er een bepaalde actie is? Nu durf ik de komende tijd dus niks te kopen bij Prenatal, omdat ik echt baal als blijkt dat de volgende dag deze actie ingaat!
    Ik hou me aanbevolen als iemand dit staatsgeheim weet te 'kraken'.... ;)
     
  7. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    mmmm.. ik ben 22 april uitgerekend.. ga ik dus niet op wachten..

    Maar: als ik het weet, dan meld ik het hoor!

    Ga morgen even naar de Prenatal, mamadag- 2e maandag van de maand- 10% is ook leuk meegenomen..
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    dat is nog niet helemaal zeker wanneer dat is, en het is ook geen lang bewaard geheim, zodra iedereen het weet wordt het ook bekend gemaakt ;)

    en als je van plan bent grote aankopen te doen, moet je gewoon even geduld hebben, want ze komen er zeker aan ;)
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    ps, het is ook zo dat als er een actie aankomt en je komt bij de kassa en dat artikel komt de volgende dag in de actie dat dat wel kenbaar gemaakt wordt!

    voorbeeld, vorige week werd er een stoel bij ons besteld, en die zijn nu in de aanbieding, die mensen hebben wij netjes woensdag pas laten betalen, aangezien de actie toen inging ;)
     
  10. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Vorig jaar was het op 26 mei. Toen deed bugaboo ook mee aan de actie. Want wij hebben die toen juist nog gekocht. Maar wat was het druk zeg ! En dat de ochtend na onze bruiloft. Maar we hadden het ervoor over want het scheelde een hoop geld.
     
  11. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Volgens mij was het echt in april hoor..
    Ik heb namelijk grof geshopt toen ik net zwangerschapsverlof had, dat scheelde echt heel veel geld.
    Ik kreeg half april verlof.
     
  12. 10 maart is het mama maandag 10 % kortig
     
  13. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ja, en da's dus morgen! :D
     
  14. ik heb wel eens gelezen dat het elke 2de week de maandag van de maand mama dag is staat op de sait ergen van prenatal 10% korting
     
  15. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij willen een kinderstoel kopen dus wachten ook even op de 20% korting dag :)
     
  16. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd, ga namelijk begin april een keer met mijn moeder en oma shoppen voor de kleine, krijg onder andere een box van ze, maar als er zo een 20% kortings dag aankomt dan zou het natuurlijk super zijn om ons dagje shoppen op die data te plannen, (box van normaal 150 euro wordt dan al snel 120 euro, zullen de aanstaande oma en overgrootoma niet verkeerd vinden, kunnen we dat weer besteden voor een leuk boxkleed oid)

    Ik blijf dus even mee lezen in de hoop dat die data snel bekend gemaakt zal worden
     
  17. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb het vandaag ook weer eens gevraagt en ik kreeg als antwoord dat ze de actie van 20% niet meer doen!
    maar er 'n andere actie voor in de plaats komt?
    ik baal daar zelf ook van want vorig jaar in april ontdekte ik dat ik zwanger was en toen was de volgende actie in oktober en toen heb ik m'n slag geslagen...heel veel gehad van mijn ouders...mooi mee genomen die 20%!
    ik hou het in de gaten en zodra ik iets weet meld ik het gelijk...heb familie werken bij prenatal ;)
     
  18. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mmm.....ik heb het laatst gevraagd en werd er april gezegd....pfff
     
  19. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou ik wacht het ook af :( zou wel jammer zijn
     
  20. mik25

    mik25 VIP lid

    12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik hou het even in de gaten meiden,

    de vorige keer dat we bij prenetal waren wist die mevrouw inderdaad niet wanneer het was en of bugaboo mee zou doen want wij willen graag een bugaboo bestellen. ik wacht nog even af!

    gr kim
     

Deel Deze Pagina