@Ml82, ja voel me verder goed! Gewoon normaal, tis dat mijn ongi uitblijft want ouders zou ik niet zeggen dat ik zwanger was Jeetje wat een nieuws van je vriendin, erg jong zeker ook?? Zal je verhaal even afwachten op de club.. Heb je verder niet de drang om te testen?? Had ik wel nl, kon het niet afwachten, hele tijd dat gewacht....dan weet je het maar. Ik had ook gewoon mijn ongi klachten van buikkrampen etc, dus zegt niks.. Het is in ieder geval allemaal gewoon k*t
@ mangoo: Veel plezier morgen weer op het werk! Hoeveel uurtjes ga je werken? Lekker dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt..... kan je alles laten bezinken en voorzichtig weer een beetje in de toekomst gaan kijken. Een nieuwe zwangerschap zal veel emoties los maken, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen! @ Ml: Jeetje meis, wat een rotnieuws...... wat kan het soms allemaal oneerlijk zijn in het leven he?!! Getver! Heel veel sterkte in ieder geval! @ hier: vanavond weer voor het eerst een balletje slaan op de squashbaan. Ga altijd met m'n vader. Normaal doen we een uurtje, maar nu beginnen we rustig met een half uurtje.
Heb mijn verhaal in het onderwerp geplaatst die Hoop een tijdje geleden al had aangemaakt in de privé club. En Vivian, hoe ging het sporten? Mangoo, als ik morgen niet hoefde te werken had ik het morgen wel gedaan denk ik maar ben bang voor de teleurstelling, die is op 1 of andere manier iets minder als de ongesteldheid wel komt... Maar goed ik heb al wat bloed gespot bij het plassen, dus wordt gewoon ongesteld.... helaas...
Krampen beginnen bij mij ook alweer. Dus ben bang... Cyclus is zo door de war dat daar geen pijl op te trekken valt, maar ik vrees dat het er weer aan komt.
@Zhilla, balen dat je ongesteld bent geworden meid Je hoop is dan ineens weer helemaal weg en je wordt idd weer met je neus op de feiten gedrukt. Dikke knuffel! @Mangoo, wat goed dat je het ziekenhuis al gebeld hebt meid! Is je test alweer duidelijker? Nu ben je ongeveer 4 weken zwanger toch? En ook knap dat je weer gaat beginnen met werken ondanks je verlof. Maar idd opbouwen dat is wel fijn. Ik snap dat je het heel moeilijk vindt allemaal zo snel al een nieuwe zwangerschap maar persoonlijk denk ik dat het over een paar maanden of nog langer net zo moeilijk zal zijn. En hier moet je er gewoon lekker over blijven schrijven hoor ook al vind je dat soms moeilijk omdat wij (nog) niet zwanger zijn maar ik vind het super voor je en ben wel benieuwd naar alles. @Vivian, wat fijn dat je weer bent begonnen met sporten dat is ook wel een leuke afleiding lijkt me @Ml82, heb al gereageerd in ons clubje maar nogmaals een dikke knuffel meid wat moet dat verschrikkelijk zijn @Hoop1980, ik blijf toch nog even hopen voor je meid! Ik had ook krampen toen ik wel zwanger was. Wat een spanning lees ik bij iedereen alweer wat betreft het zwanger worden. Ik ben er soms wel jaloers op omdat ik weet dat de kans hier op een spontane zwangerschap ontzettend klein is en ik juist de spanning van zou het wel of niet raak zijn wel weer even zou willen hebben.
@ ml: Sporten viel niet mee en niet tegen.... lichamelijk ging het goed.... maar qua conditie?!! Pffffff.... haha! Volgende week doen we ook nog maar weer eerst een half uurtje hoor! @ hoop: spannend! Ik duim nog even voor je. @ snoopy: Als ik het goed begrijp zijn jullie eerder zwanger geworden met mmm? Denken jullie al aan een volgende poging, of nog even rustig aan?
@Vivian, ben vandaag 3,5 uur wezen werken, viel me wel weer mee nadat de waterlanders waren geweest.. Mag zelf beslissen wanneer ik kom, en hoe lang, dus dat is wel fijn, maar dit voelt iig goed! En wat betreft het sporten, tis wat he? Ik had totaal geen conditie, maar doe nu 2x per 1 uur groepsles iets van bodyshape/pump of spinning, zweet me wel kapot hoor hahaha En 2x 1 uurtje fitness/krachttraining. En ik vind het heerlijk! Geeft zoveel energie en ben er ff uit, heerlijk! @ML en Hoop, is het bij beiden doorgezet? @Snoopy, jah had een knaller van een test, gelukkig, ben nu ongeveer 4 weken denk ik ja. Dank je wel voor je opbeurende berichtje! erg fijn Zou toch weer fijn zijn als je zwanger was he..heb je niet zoiets van ik ga weer die mmm in?
Hier is het inmiddels wel goed doorgebroken... helaas... maar goed had niks verwacht... Heb vandaag de zwanger multivitaminen van VSM gehaald (zijn ook voor zwanger worden). Wie weet of het helpt... de juiste vitaminen in je lichaam kan nooit kwaad! Ik ga a.s. maandag weer beginnen met sporten! (fitness)
Hier nog niks! Maar zou ook nog niet moeten, hoor. Krampen blijven wel. Pfff... gooi het echt maar van me af. Durf nergens op te hopen en wil niet te teleurgesteld zijn straks...
@Ml, k*ut Zeg......is zo balen!! Maar op naar de volgende ronde? Goed dat je weer gaat beginnen met sporten, vind dat zoveel energie geven he @Hoop, je zit nu op dag 25 ??
@ mangoo: fijn dat ze op je werk dan zo meeleven he?!! Op mijn werk zijn ze ook erg lief voor me. Wauw! Jij sport trouwens al veel! Ik wil er eigenlijk ook nog bij fitnessen, maar merk dat ik me nog iets te moe voel om daar al aan te beginnen..... maar staat wel op de planning hoor!! @ ml: Jammer dat je ongesteldheid is doorgebroken.... Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. Hier ook weer begonnen met zwanger worden pillen van de Etos.... baad het niet dan schaad het niet toch?! @ hoop: Bij jou de ongesteldheid ook doorgebroken? Of nog steeds niet? Geen bloed is moed toch?!
Zooo! Vandaag weer eens 5 km hard gelopen. Ging heel zwaar, maar trots op mezelf! @ Mangoo; ja klopt. Vroeger was dit ook altijd de duur van mn cyclus, maar de vorige was 28. En nee, nog niks. Maar ik probeer er maar ff niet teveel mee bezig te zijn.
Hoi meiden!!! Eindelijk weer vrijdag @ML82; oow balen dat je weer ongesteld bent geworden Hopelijk gaat de weej snel voorbij dat je weer gauw opnieuw kan proberen.. @Hoop; kan me voorstellen dat je er niet van uit wil gaan want als je wel ongesteld word is het weer zo'n teleurstelling. Ik houd mijn vingers gekruist. @Mangoo; goed bezig met sporten!! Voelt wel lekker zeker om weer met sporten bezig te zijn. Gelukkig gaat het op je werk ook goed en dat ze met je meeleven. @Vivian; nog vaak in bad geweest?? Ben je ook alweer aan het werk? Ik moets me deze week melden bij de bedrijfsarts. Gesprek ging goed en ik moestvan haar rustig aan doen. Ik ga nu iedere week 2 uren meer werken, zodat ik eind november weer op 36 uur zit. @Mangoo; ik heb na jou berichtje ook gekeken op de website van zwanger en kids. Goede site en eindelijk betaalbare ovu testen gezien. We hebben ze direct besteld, want ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus is, omdat ik de laatste keer ineens een week eerder ongesteld ben geworden. Dus ik ben er benieuwd en vind het ook wel spannend haha.. Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend?? Wij hebben een keer lekker niks gepland.
@Vivian, ja klopt. Op Ruben hebben we bijna 2 jaar moeten wachten met een miskraam tussendoor. Begin van dit jaar zijn we met ICSI begonnen, erg heftig allemaal maar gelukkig wat de eerste poging raak. Helaas mocht het toch niet zo zijn...ik heb geen idee of we alweer de mmm in gaan het is niet niets en we zijn eigenlijk nog aan het rouwen. @Mangoo,wat fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk. Wat een mooie banner!! @ML82, balen zeg meid Dikke knuffel! @Hoop1980,wauw 5 kilometer wat goed zeg! Daar mag je zeker trots op zijn! @Zhilla, heerlijk soms zo'n weekendje niets Wij hebben vandaag de schuur opgeruimd dat was hard nodig haha en morgen moeten we nog even kijken wat we gaan doen. Fijn dat het gesprek bij de bedrijfsarts goed ging en dat je het langzaam op kan bouwen nu. Ik heb ook even een stukje in ons eigen clubje geschreven vind dat met sommige dingen toch fijner en wist niet dat het kon
@Vivian, ja mijn collega's zijn zo lief, heerlijk En sport idd veel, maar vind het zo heerlijk, vanmorgen een eerste les bodypump, heftuuuuggg, had echt spagettie armen op het eind @Hoop, heerlijk weer he ff eruit en sporten, geeft je energie, en je bent er ff uit, kan je alles er ff uitlopen. En wil niet over het andere beginnen, maar ik cross my fingers!! @Zhilla, ja die testen zijn goed en goedkoop, maar als de echo goed is dan heb ik er nog heel wat voor je liggen hoor..kijk maar! Hoeveel uur werk je nu'? @Iets leuks doen...vanmorgen bodypump gedaan, naar de markt geweest, morgen heb ik met mijn zusje een visagie workshop.. en gaan we smiddags ff met lucas naar de kinderboerderij. Dan is het weekend alweer om! @snoopy, ja mooi he
Even kort.. Ik ben gisteren ook weer ongesteld geworden, op dag 34, cyclus van 33 dagen deze keer. Was er gisteren echt kapot van, mis Quincy steeds meer.. Kort berichtje even van mij dus.
@ML82; Ow meid, dat is echt klote Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Je wilt het zo graag en als je ongesteldheid uitblijft ga je toch steeds meer hopen dat het wel zo is. Nou meid doe rustig aan! *knuffel* @Snoopy; das ook wel lekker om eens goed op te ruimen. Geeft toch altijd weer wat rust We zijn hier nog steeds bezig, want we zijn ongeveer ander halve week na de bevalling verhuisd. Ik heb toen niks in kunnen pakken en alles is tijdens de verhuizing op zolder gezet. Als je daar nu kijkt schrik je je rot haha @Mangoo; je had een leuk weekend gepland Gelukkig mooi weer gehad of niet? Tenminste hier was het mooi weer hahaha Ik ga volgende week 22 uur werken. Ik vanaf nu iedere week 2 uren per week meer werken. Ik kan natuurlijk altijd meer ovu testjes gebruiken, heb nu de smaak te pakken Zodra je ze kwijt wil dan hoor ik het wel. Eerst wachten op een super mooi echo! Ik heb heerlijk het hele weekend niks gedaan. Gisteren boodschappen gedaan en gegeten bij mijn schoonouders en vandaag eigenlijks niks, want ik voel me niet echt 100%. Hopelijk is het gauw over. Gisteren hebben we besloten dat we eind november lekker een weekendje weg gaan naar Duitsland. Lekker kerst shoppen op een kerstmarkt
Allereerst: @ Amy: %#£¥$##%&... Dikke knuffel voor jou! Ik heb ook weer at the club gepost! Moest ook ff mn hart luchten...
Ik heb weer in ons clubje gepost. Kunnen we daar niet verder schrijven voelt wel prettig zo afgeschermd eigenlijk
@Mangoo, is het besef er al een beetje meid? @Amy82, Dikke knuffel voor jou meid! @Zhilla, klinkt herkenbaar. Dat hebben wij ook gedaan toen we verhuisd zijn In de tussentijd wel alles een beetje opgeruimd maar na de schuur stond de zolder op ons lijstje dus daar gaan we vlg weekend een begin maken. Er staan nog zoveel dozen die nooit zijn uitgepakt en we wonen er nu al 10 maanden haha. Wat leuk dat jullie er een weekend tussen uit gaan meid!! Dat zal jullie zeker goed doen en kerstshoppen is altijd leuk Ik wil eigenlijk ook nog weg in december omdat ik dan ook uitgerekend zou zijn maar ik moet nog even kijken of dat gaat lukken. @Hoop, gelezen meid een hele dikke knuffel wat is het toch oneerlijk he Straks weer naar het ziekenhuis ik ben benieuwd