buggy gestolen :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

We waren gisteren naar centerparks Erperheide gegaan om te zwemmen en namen de buggy mee als Joshuah moe zou worden kon hij er even in gaan slapen. Nu bleek dat je in het zwembad geen buggy mee mocht nemen (ze hebben daar wel boxen). We moesten de buggy bij de andere buggy's zetten soort buggy stalling zeg maar. Ik vond het maar niets maar het stort regende buiten en om helemaal terug te lopen de buggy in de auto te leggen (achteraf spijt van) hebben we de buggy maar zo gezet voor de camera voor als het gestolen zou worden dat je dan de gezicht kunt zien. Niet ervanuit gaande natuurlijk. Komen we om 20.15 uur terug is de buggy weg :$ Wie neemt nu in godsnaam zomaar een buggy mee!! Buggy was best duur en net geen 5 maanden oud. Wij bij de balie papieren laten schrijven en nog 3 plaatsen in belgie afgereden om proces verbaal te laten maken voor verzekering. We waren pas om half 1 snacht's thuis! Heel gedoe geweest wel zeer goede service van zowel de mensen op centerparcs als de politie zij gingen nog na onze aangifte zelfs naar het park toe dat voor een buggy! Zie ik ze hier bij ons nooit doen ;) Maar ja hiermee hebben we de buggy niet mee terug natuurlijk maar toch waarom moeten mensen dat meenemen echt ze snappen niet wat ze andere mensen ermee aandoen :x
    Nu moeten we weer een nieuwe buggy kopen terwijl we het geld nu hard nodig hebben voor andere dingen :(

Sorry voor het verhaal moest even kwijt snap in godsnaam niet dat ze zelfs zoiets stelen :(

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Echt heel erg,

Ik heb dit trouwens al eerder op het forum voorbij zien komen.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jeetje wat een ### mensen zijn er ook op deze aarde!
    Hopen dat je nog wat terug kan krijgen van de verzekering of kan dit niet?

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Jeetje zoiets doe je toch niet :S

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    daarom verkopen ze op centerparcs ook sloten voor om de buggy ;)
    heb je niet toevallig een doorlopende reisverzekering? anders is ie gedekt hoor!
    maar wel ontzettend vervelend, snap ook nooit goed dat mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven!
    een leuk dagje met een nare nasmaak helaas.

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat erg!!!
    Ongelovelijk dat mensen zoiets stelen!!
    Hebben ze het op de camera kunnen zien?

Succes ermee!

Liefs kiss

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Helaas, we moesten na 22.00 uur terug komen voor de nachtwacht konden we de filmpje kijken wat bleek hadden ze net een heel goede camerasysteem die er net 2 weken hangt maar de systeem werkt nog niet waren ze nog op aan het wachtten dus met resultaat : geen beelden :(

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ohh dat is nog lulliger!!!
    Dus die buggy krijg je dan in ieder geval niet meer terug.
    Hoop voor je dat de verzekering nog wat voor je kan doen!

Liefs kiss

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja van de sloten kwamen we achteraf pas achter dus in vervolg doen wij dat! Was gewoon zo stom 9 van de 10 buggy's stonden er ook gewoon zo zonder slot.

Gelukkig hebben wij een doorlopende reisverzekering (eigenlijk overal wel een verzekering voor beetje belachelijk :)) Hopelijk krijgen we wat terug was best dure buggy in verhouding met alle buggy's.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja das echt balen als je er dan telaat achter komt, wij hebben op de wagen altijd een slot hangen of in liggen trouwens, is gewoon gemak zucht omdat we idd ook vaker gaan zwemmen enzo.
    en die krijg je wel terug van je doorlopende reisverzekering meid, maak je maar geen zorgen want je hebt zelfs aangifte gedaan! komt goed!
    heb je toevallig nog een bon of misschien rekeningafschrift van je buggy? of eventueel ook een foto? kan namelijk allemaal helpen voor de verzekering!
    maar sluit niet uit dat mensen met hun tengels van je spullen af moet blijven grr!

11. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ach vreselijk, wat een gedoe dat allemaal oplevert...Echt balen.
    Wij nemen een fietsslot mee en zetten daarmee de buggy of wandelwagen vast als we het ergens moeten achterlaten. Vast aan een hek en niemand die het meeneemt. Maar van der zotte dat zoiets moet eigenlijk :x

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja voortaan zullen wij dat ook gaan doen. Gelukkig heb ik de bon nog aangezien er garantie op zat en de buggy nog geen 5 maanden oud was. :) Aangifte was ook de rede voor de verzekering. Maar idd mensen moeten van spullen af blijven dat ze er dan zelf hard voor werken!

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    tsjee zeg wat een eikels zeg !!
    wel goed van die politie en centerparcs dat ze er meteen werk van maakten

14. augustus

augustus Niet meer actief

Balen zeg. Nu weet ik weer waarom ik altijd alles daar op slot zet!

15. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg. Waarom kunnen mensen nooit eens van andermans spullen afblijven??? Laat die mensen gaan werken voor hun geld in plaats van te jatten!!! Sorry, moest er even uit.

Je bent er altijd zo druk mee om alles weer te regelen. Maar hopelijk krijg je bedrag terug waar je weer nieuwe buggy van kunt kopen. Succes ermee!

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    te erg voor woorden.. ik vond het ook altijd ene gek idee om de buggy zo te stallen

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goh,wat een stelletje idioten zeg!!!!!
    wie jat er nou een buggy!!!
    wij gaan volgend jaar ook op vakantie, nog niet bekend waar, maar wist wel van die speciale boxen, maar niet van de sloten... Hopen dat je gauw meer weet van verzekering, scheelt je toch wat als je iets terug krijgt.

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey dames,

Ja blijft nog altijd balen dat mensen zoiets doen!
    Ik heb vandaag de verzekering gebeld en echt ging zo snel ze hebben zelfs vandaag de 149 euro meteen op de rekening gezet! :$:D Was stom verbaasd kwam omdat de buggy nog geen jaar oud is en ik alle papieren heb. Hoefde niets op te sturen of te laten zien wel de papieren 3 weken bewaren voor als er controle zou kunnen komen.

We hebben vandaag een hele mooie combi wagen gekocht waar we erg blij mee zijn (deze is zelfs de beste tot nu toe :))
    Uiteindelijk allemaal goed gekomen maar blijft echt nog altijd balen en volgende keer dat we erheen gaan kopen we een buggy slot daar.

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Niemand blijft tegenwoordig meer van andersmans spullen af.. *zucht*

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Balen hoor, wel fijn dat je het geld terug hebt!
    Schijnt een bekend probleem te zijn bij Centerparcs. Bij een kennisje van me hadden ze haar Bugaboo gejat daar. En ze was niet de enige. Een ander had van zijn bugaboo een wiel gehaald, zodat ze die niet zo snel mee zouden nemen. Ook die was gejat en bij een andere bugaboo die er ook stond, maar er niet zo goed meer uit zag, hadden ze een wiel af gehaald om op die goede bugaboo te doen.
    Stelletje aso's.

Deel Deze Pagina