He meiden Eindelijk kan ik zelf eens updaten. Nina en ik zijn sinds gisteren weer thuis, ondanks dat ik niet kon wachten om weer thuis te komen brak er gister toch weer lichte paniek uit, ga ik het wel weer redden thuis? Gelukkig is de nacht redelijk goed gegaan en heb ik tussen de voedingen door kunnen slapen, we krabbelen iedere dag weer een beetje op! Heb even geen puf meer om op iedereen te reageren maar wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes en hopelijk kan ik snel weer actief meekletsen! Iedereen die intussen bevallen is, gefeliciteerd met jullie kleintjes!!
Hmmmm mijn onderkantje voelt momenteel beurs aan, zou wel eens een betekenis kunnen hebben van aankomende bevalling...
zo wat heerlijk dat ze er meteen voldaan uitzag!! Nu zal ze vast goed gaan groeien! Heb veelvuldig contact gehad met een lactatiekundige met julian. Zij adviseerde toen dat wanneer er vrij weinig kwam om te proberen ieder uur de kolven en/of te voeden. Dat brengt de prductie weer verder op gang. Je borsten stellen zich er dan op in dat ze weer meer moeten gaan maken! Misschien heb je er wat aan, maar anders is ook goed hoor! Succes!
hey lieffie`s, zo wat een dag vandaag zeg...gisteren voor dean naar de huisarts gebeld omdat zijn balzak wat opgezet was...moest ik een plasje opvagen..uiteindelijk gelukt maar hij heeft geen blaasontsteking.. dus vandaag naar de huisarts toe...werd ik door gestuurd naar het ziekenhuis..daar gelijk vanuit de huisarts naar toe gegaan..en toen heeft de kinderarts gekeken...die moest overleggen met de uroloog en die heeft uiteindelijk gezegd dat er een echo gemaakt moest worden...dus om half 1 terug naar huis om vervolgens om 2 uur weer terug te zijn maar dean was zo moe dat hij gewoon echt zijn slaapje even nodig had.. na de echo had ik het gesprek voor mijn keizersnee en omdat de echo niet helemaal gelukt was moesten we dus nog een keer een echo laten maken.. uit eindelijk is er uitgekomen dat er vocht in zijn balzak heeft zitten waardoor dit is gekomen is niet bekend...en ze kunnen er wel iets aan doen maar dat moet operatief...en omdat de zwelling al iets afnam moeten we het 3 weken aan kijken en dan weer terug naar de kinderarts... dus al met al zijn we geen stap verder en moeten we dus gewoon afwachten...maar het is niet erg prettig want heb sinds gisteren onwijs heel last van pijnlijke harde buiken...dus ben er een beetje klaar mee voor vandaag... al met al erg vermoeiend en nu heb ik ook nog hoofdpijn dus ga zo lekker in bad liggen en dan heerlijk naar bedje... tot morgen meiden
Nu wel weer even een uitgebreide reactie. Heb wel redelijk goed geslapen vannacht en de grootste pijn is weer verdwenen. Nu is het weer als voorheen! Suenne, hoe is het nu? Al weer wat meer beweging? Micha, wat vervelend dat het zo mis gegeaan is met je klysma, schiet niet op dus, lekker vermoeiend! was het gezellig met je zus?? biancje, oei spannend hoor! Dan ben je dus 40w4d?? ingef, lekker buiten geweest met Kris? Hier was de zon er ook lekker bij. Vanmiddag nog even geoefend met fietsen met julian. Hij heeft een fietsje gekregen voor zijn verjaardag! Het begint erop te lijken Lees dus dat je heerlijk buiten bent geweest!! bras, jeetje was een gedoe met je dochtertje zeg. Het is bijna te hopen dat ze een urineweginfectie heeft, dan kunnen ze in ieder geval iets gaan geven....brengt idd nie veel rust voordat je ingeleid gaat worden debski, wat vervelend dat je van die paniekaanvallen hebt. Enig idee waar het vandaan komt? Bij julian ben ik lang erg emotioneel geweest en zat dus ook niet lekker in mijn vel, weet dus een beetje hoe je je voelt! Blijven praten met mensen hoor! Sterkte en genieten van Nina! imsala, zou dat een begin kunnen zijn? Heb het gevoel dat mijn onderkantje al weken beurs is ellen, tjonge ook al zo'n verhaal. het is te hopen dat de zwelling verder afneemt en er geen operatie nodig is, want daar zit je ook niet echt op te wachten. Sterkte! Voor iedereen die er een beetje klaar mee is: knuffel!! cindy, wat fijn dat je urine er weer goed uitziet!!! En een heerlijk dagje voor jezelf gehad, lovin' it!
micha: dat meen je niet! ben je gewoon weer niet gebeld....pff...zou geloof ik wat mensen over de balie gaan heen trekken....kan je toch niet maken... bras: he jakkes, is je meisje zo ziek! ...pf... als ze niet eten en drinken is het niet goed he...sterkte hoor! lennylenne: jeetje meid, nou dan kreeg ze inderdaad niet genoeg! misschien dat ze daarom ook zoveel sliep? en zoveel tijd tussen de voedingen is niet goed voor de productie van je borstvoeding... geeft vast rustig gevoel dat ze nu zo lekker voldaan was?
hoi meiden, vandaag een minder dagje gehad. steeds last van krampjes ook ineens pijn in me rechter schouder en bloedneus gehad. nu is de kleine ook ineens heel erg actief. het lijkt wel alsof ze door me buik heen wil. ik maak me wel een beetje zorgen maar durf niet weer de gynacoloog te bellen. ik denk dat ik zo maar vroeg naar bed ga. hopelijk gaat het morge beter
debski: wat fijn dat je weer thuis bent meid! en die onzekerheid is erg herkenbaar hoor.. je doet het vast geweldig meid! imsala: spannend meid! ellen: pff...intensief daggie zo voor je meid.. en dean, vond die het allemaal wel ok? hopelijk zakt het snel af bij hem en hoeft hij geen operatie te ondergaan... jij sterkte met je harde buiken! zip: ja heerlijk dat weer he? en snapt julian het fietsen wat? kris vindt het nog maar niets... pakt toch steeds weer zijn loopfiets.... ach ja, komt vanzelf he? hoe is het verder met jou meid?
jen: waar maak je je ongerust om meid? klinkt als kwaaltjes die wel horen bij je zw ... maargoed, je kunt natuurlijk altijd even bellen, dat scheeld misschien wat zorgen? sterkte!
@ingef, ik weet niet echt presies waarom ik me zorgen maak. misschien omdat alles nu tegelijk komt: krampjes, bloedneus, pijn in schouder en erg bewegelijk kindje. het zal er inderdaad bij horen vandaar dat ik de gyn niet durf te bellen. maar nu de bevalling enzo steeds dichterbij komen vind ik het toch erg spannend en een beetje eng.
nou, het is wel weer lekker rustig hier!! Betekent dat drukte ergens anders???? Ik ga naar bed, hopelijk lekker slapen!!
Hoi alllemaal!! Zo eerst ff reageren op de laatste 5 paginas ofzo . Druk geweest!! @ shenoby: fijn dat alles goed gaat met Kirsten!! Wat lief dat Nikki kusjes komt geven!! En is natuurlijk helemaal niet erg dat je er niet zoveel bent!!! Lekker genieten!! @ anneke: balen dat je sollicitatie is afgewezen .. hopen dat je vlug weer iets anders vindt!! @ bras: spannend!! Ben ook benieuwd of je donderdag haalt!!!! En je huisje is weer lekker schoon dus laat maar komen zou ik zeggen!!! Wel vervelend dat je meisje nu zo ziek is!! Mijn nichtje moest pas ook urine opvangen met zon zakje. Ziet er zo zielig uit ik hoop dat het niks ernstigs is en dat ze vlug weer opknapt!!! Is nooit fijn, een ziek kind, maar nu al helemaal niet!!! @ lenny: hopen dat het toch nog gaat lukken met de bv is jammer als het niet meer zou lukken!! Maar dat ze voldoende binnen krijgt is natuurlijk het belangrijkste!!! en ze wordt ook wel groot met fv hoor!! @ kart: klagen mag!!! Ik ben het ook zat!!! En we weten allemaal waarover je het hebt. Klaagt wat makkelijker dan tegen je man ofzo. Die begrijpt het toch niet echt.. (ook al zou ie willen..) @ micha: haha.. mijn schoonmoeder is ook zo ja . En mijn zus ook.. stuurt ze gisteren een sms of ze nog gewoon naar de film kan gaan!! Euh ja, waarom niet?? En moet je eens proberen een voet buiten de deur te zetten .. oh, issie er nog niet uit?? en dat dan om de 5 meter .. maar we geven maar netjes antwoord!! Iig fijn dat je een betere dag hebt gehad gisteren!! Wel balen van je ***** nacht rot klysmas!!!! en stom dat de mdl nog niet gebeld heeft!! Niet netjes als ze dat gezegd hebben en het dan niet doen!!!! Anders een klacht indienen bij haar leidinggevende ofzo @ biancje: hopen dat het strippen niet meer nodig zal zijn!! En anders dat het helpt. Ik zal morgen bij de vk eens vragen of dat bij mij ook kan!! Ben benieuwd!!! @ lisacar: au!!! Fijn dat je snel bevalt maar je hebt er dan weer andere dingen voor terug gekregen vervelend dat je zo uitgescheurt bent en naweeen zijn ook niet fijn lijkt me!! Maar dan is je buik wel weer eerder de oude zeggen ze . Wel fijn dat de bv goed loopt!! En ik geloof meteen dat je helemaal verliefd bent op je kleine mannetje!!! @ suenne : hoe gaat het nu?? Voel je je kleintje al weer wat meer?? Anders gewoon bellen!! @ jesje: je bent er helemaal klaar voor!! Hopen dat je dan ook niet lang meer hoeft te wachten!!! @ inge: fijn dat je zo heerlijk geslapen hebt!!!! En lekker buiten vandaag ja!! Mmm heerlijk weer!!! Van mij mag het zo blijven maar volgens mij is er alweer regen op komst @ Cindy: joepie voor je urine!! Hopen dat je vannacht beter zal slapen!! Wel fijn dat marley je nog ff liet liggen!!! @ debski: fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je wat slaap krijgt!! Komt allemaal goed meid!!! En anders gewoon hier je hart luchten!! Wij zijn altijd een luisterend oor!!!! @ imsala: hopen dat je gelijk hebt! Maar ik heb dat gevoel al vanaf zaterdag wel met tussenposen zeg maar maar ik hoop het voor je!!!! @ ellentje: lekker dagje gehad dus duurt altijd zo lang in het ziekenhuis!!! En dan nog niks wijzer worden . Hopen dat het vanzelf weg gaat!!! En ik snap helemaal dat je het gehad hebt!! Van mij mag het ook wel vort!! Maar het schiet al lekker op bij jou en bij mij duurt het ook geen 2 weken meer!!! We kunnen het!!! @ jen: vervelend dat je je zo voelt!!! En gewoon bellen als je het niet vertrouwd!! Geeft niks!! De hele tijd met zon rotgevoel zitten is ook niks!! Zo weer bij . Wat een hoop zeg!!! Vandaag een uitstekende dag gehad!! Lekker weze carnavallen met mijn nichtje!! ( ik wel zittend op een stoel ) mijn keelpijn is ook zo goed als verdwenen gelukkig!! Ik ben vanaf vandaag ook de eerste die overtijd is !!! ( samen met micky) ik hoop niet voor lang!! Morgen naar de vk. Vragen of ze ooit kunnen strippen ofzo. Ben benieuwd!! Nu ff de hond uitlaten.. staat er bijna net zo bij als die hond van die reclame van upc . Dus tot morgen!!! liefs
Brasileira: Wat vervelend dat jouw dochter helemaal niet lekker is. Klinkt inderdaad als een echt ziek kind. Ik hoop dat ze iets vinden waarvan ze snel op kan knappen. Ik kan mij voorstellen dat het helemaal niet lekker uitkomt zo. En dan doen ze ook nog zo op jouw mans werk. Heel veel sterkte inieder geval. Lennylenn: Ben je erg geschrokken of ben je er wel nuchter onder? Heel jammer, maar belangrijk inderdaad dat Indy genoeg binnen krijgt. Misschien dat ze je nu ook wat meer wakker gaat houden, had je daar al aan gedacht? Ze krijgt meer voeding en zal misschien ook actiever worden. Succes! Debski: Fijn dat jullie weer thuis zijn. Maak je geen zorgen om zp, ga maar lekker aandacht aan Nina geven. Ellentje: Wat een dag, zo druk. Ik kan mij voorstellen dat je moe bent nu! Goed van je dat je lekker naar bed gaat. Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt vannacht! Ik hoop dat je over 3 weken te horen krijgt dat de zwelling vanzelf weg is gegaan en dat er niets meer aan de hand is. Trusten! Zip: Het was zeker gezellig met mijn zus! Jen89: Als je je zorgen maakt moet je altijd bellen! Ik weet dat het soms lastig is, ik heb dat zelf ook, dat ik bijna niet meer durf te bellen. Maar aan de andere kant, als je niet belt en het is wel nodig, dan krijg je er spijt van. Bij mij scheelt het dat ze in het ziekenhuis juist tegen mij blijven zeggen dat ik altijd even moet bellen als ik twijfel. Mwag: Gisteren keek iemand mij aan, die in de supermarkt werkt waar we altijd boodschappen doen, nog niet? zei ze, dus ik: Pas maar op, anders gebeurt het straks hier, ik denk dat je geen zin hebt om dat op te moeten ruimen, hihihi. (Die houdt zich denk ik wel even in) Vanavond werd ik door de directrice gebeld van de school waar ik als laatst gewerkt heb, ze was toch wel nieuwsgierig of er al een baby was. Blijkbaar praten ze regelmatig over mij, gelukkig in positieve zin! Het leest alsof jij echt een fijne dag gehad hebt, mooi zo! Ik zie de hond al helemaal voor mij staan, hahaha. Heb je het beeld ook stil gezet op een genant moment? Ja ja, de eerste die over tijd is, raar idee hè! Ik ga zo even een mail sturen naar mijn mdl-arts, want de benauwdheid begint weer terug te komen. Ik ben er nu rustiger onder, omdat ik weet dat het ook weer af zal nemen. Maar ik breng het wel in verband met de klysma's. Als dit niet gaat werken kan ik helaas weer een medicatie aan mijn lange lijst met medicaties toevoegen waar ik niet tegen kan. De kans is groot dat ik er mee moet stoppen en dat we dan na de bevalling verder gaan kijken. Ik merk dat ik er eigenlijk helemaal rustig onder ben, komt waarschijnlijk omdat de bevalling nu voorop staat, het is nog zo'n klein stukje te gaan. Normaal gesproken had ik in een behoorlijke baalbui gezeten, want ik weet gewoon dat de kans groot is dat ik die molen weer in moet met onderzoeken enz. Maar nu denk ik alleen, ik wil stoppen met die klysma's, hopen dat de ontstekingen weg blijven en mij kunnen richten op de bevalling en daarna mijn kleine meisje. Dat je wereld veranderd door zo'n klein mensje, niet alleen in je doen en laten, maar vooral ook in prioriteiten. Welterusten iedereen!
hoi meiden, heb vandaag de vk gebeld want ik trek het niet meer die dikke voeten! ik kan drinken wat ik wil om vocht af te drijven maar ik plas haast zowat niks uit... dus het word steeds maar meer en meer.... kan geen één paar schoenen meer aan. mag morgen ff langskomen kijken wat we gaan doen.. desnoods stuurt ze me maar langs een gyn.
Goedemorgen allemaal, Hoe is het hier? Hebben jullie goed geslapen vannacht? Ik wel aardig. Het duurt natuurlijk even voor ik in slaap ben, maar al met al zeker wel een uurtje of zes gepakt. Heerlijk! Mijn keel doet wel wat zeer, ben natuurlijk aangestoken door de ziekenboeg hier, maar verder gaat het prima. Gisteren heb ik een lekker dagje gehad. Frank was ziek thuis, dat was wel sneu. Maar tegelijk ook wel handig. Want daardoor kon ik toen Ronja haar dutje deed wel lekker een stuk wandelen met de hond. En het was heerlijk weer, dus dat was fijn! Vervolgens een stukje met Ronja gewandeld en lekker buiten gespeeld. Dus we hebben genoten van het mooie weer. Jammer dat ze het voor vandaag over buien hebben, dat is dan toch weer een stukje minder. Goed nieuws van mijn vader: hij had gisteren een hartfilmpje om te kijken of de shock nog steeds effect had en zijn hartritme is nog steeds normaal. Nu heeft hij over zes weken daar weer controle voor. En op mijn uitgerekende datum weer een katheterisatie om de aderen open te zetten en schoon te krijgen. Als dat goed is, zou hij weer zo goed als nieuw moeten zijn. Iemand vroeg me hoe het zit met mijn werk en waarom ik wat anders zoek. Nou, dat heeft ermee te maken dat ik nu bij de overheid werk, maar dan via een uitzendbureau. Ze geven op dit moment geen vaste contracten uit, dus als ik er 3,5 jaar zit, dan moet ik onherroepelijk weg. Dat is over 0,75 jaar en ik wil dat eigenlijk niet af gaan wachten. En het zou natuurlijk super zijn als ik gewoon mijn verlof nu kan gebruiken om een goede nieuwe baan te vinden en over te stappen. Het is natuurlijk op het moment niet heel breed gezaaid met banen, maar als ik mijn ogen goed openhoud, heb ik goede hoop! Nog even kort reageren, niet op iedereen... dat red ik niet... dus alvast sorry als ik niet op jou heb gereageerd... @Lenny: groot gelijk hoor dat je Indy nu ook Nutrilon geeft. Het belangrijkste is dat zij goed eet en groeit. Misschien komt het nu toch nog op gang, maar anders wordt ze heus op de fles ook groot! @Mwag: we zullen zien met nieuwe sollicitaties, ik heb natuurlijk geen haast, hoef pas over een dikke drie maanden weer aan de slag. Veel succes vandaag bij de VK, het zou mooi zijn als ze je gaan strippen. @Micha: wat lekker dat je nu zo rustig bent onder je hele gezondheid. Het is natuurlijk nog steeds belangrijk en ingrijpend, maar het belangrijkste is nu eerst inderdaad het bevallen. @Kart: wat vervelend joh dat je zoveel vocht vasthoudt, dat is ook geen doen. Jij ook succes bij de vk vandaag. @Debski: fijn dat je er weer bent meid! Hoop dat je snel helemaal van je paniekaanvallen af bent. Heb je dat eerder gehad? @Imsala: en? Had het betekenis en ben je nu druk aan het bevallen? @Ellentje: wat vervelend van Dean en wat een ongelukkige timing is dat. Hoop dat je vannacht wat hebt kunnen slapen, jouw laatste loodjes zijn wel zwaar he? @Zip: wat leuk een fietsje voor Julian. Dat is toch ook een fase waar ik erg naar uitkijk straks met Ronja. En met deze kleine natuurlijk. Lekker genoten dus ook van het weer? @Jen: als je je zorgen maakt moet je wel bellen hoor, al is het maar om gerustgesteld te worden. Hoe is het nu meid? Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga maar weer eens de wasmand wegwerken, even naar de vk, even buurten bij mijn collega's en wat kleine boodschappen doen. Vooral niet te veel dus. Tussendoor wat slapen, is ook wel gezellig, kruip ik lekker naast mijn man in bed... En Ronja is naar het kdv, dus dat is ook wel even relaxed! Meiden, prettige dag weer!
hoi meiden. bedankt voor jullie reacties. soms voel ik me echt zo'n zeur. gelukkig gaat het nu veel beter
Nou ben net opgestaan omdat de kids naar kdv moeten, schoon ondergoed aangedaan en binnen no time was die 'nattig' weer naar wc gegaan, en kwam mega veel slijm uit en sindsdien een zeurderig gevoel in me onderbuik..
@mwag: Jeetje meid officcieel overtijd!! Denk wel dat ze je kunnen strippen nu hoor, meestal doen ze daar niet moeilijk over in deze fase. Ik hoop dat er snel wat actie komt bij jou! Succes ermee! @micha: Het gaat weer iets beter met ons meisje gelukkig! Het is niet fijn om andere dingen aan je hoofd te hebben zo rond de bevalling, mja daar kun jij ook over meepraten! Wat goed dat je je blijft concentreren op je zwangerschap! @Kart: Ik hield bij onze dochter ook veel vocht vast en uiteindelijk kreeg ik ook nog een hoge bloeddruk. Mijn conditie ging erg hard achteruit, ook door het vocht en ik zou daarom ingeleid worden. Ons meisje melde zich echter de dag ervoor vanzelf. Misschien stellen ze bij jou straks ook wel zoiets voor als je er echt erg last van houdt?? Succes ermee! @anneke: Wat fijn het goede nieuws van je vader! En ik hoop dat die keelpijn niet overgaat naar een flinke verkoudheid want dat is verschrikkelijk nu pfff ben blij dat het hier weer wat beter gaat. Irritant is ook dat je niks mag innemen als je zwanger bent.
@ellentje: Jeetje jij ook al met je oudste naar de dokter moeten gaan. Vergt veel van een zwanger lijf he om daar zorgen om te hebben. Ik kan er over meepraten....Hoop dat het helemaal goed gaat komen met de kleine man en dat je nog ff kunt genieten! Sterkte ermee en doe zo rustig mogelijk. @zip en ingef: Gelukkig gaat het weer iets beter met de kleine meid. Ze is koortsvrij en heeft weer wat praatjes! @imsala: Jeetje meid dat klinkt aardig serieus bij jou! Succes ermee en zet m op als het doorzet! @jen: Onzekerheid hoort erbij hoor meid. Das helemaal niet erg. Is juist fijn dat je het hier ff kunt delen. Top dat je je weer beter voelt!
Zo even een ego berichtje want het zal wel een van mijn laatste worden aangezien ik morgenvroeg om 7u in het ziekenhuis moet zijn. Gelukkig is de verkoudheid bijna helemaal weg. Ik hoest nog wel af en toe maar de scherpe pijn is eraf. Nu nog een nachtje goed slapen en dan zal ik wel fit genoeg zijn om ons ventje op de wereld te zetten. pfff gek idee hoor dat me dat morgen te wachten staat! Ben er nog niet echt mee bezig hihi. Dochterlief is vandaag niet naar het kdv gegaan. Ze is net weer iets beter en houdt zich nog graag zielig merk ik. Maar dat is niet erg want ik houd haar graag nog ff bij me vandaag....Vanavond brengen we haar naar mijn ouders dus ik ga straks eens rustig haar tasje inpakken. Zo dan bezorg ik mezelf vandaag maar een rustig dagje en ik breng jullie zo snel mogelijk nieuws! Grz.